You are not logged in.
Julian silmät
Mä oon näköjään tullu herkemmäksi kauhuleffoille, toivoin lähinnä että se loppuis, enkä voinu kattoa paria kohtaa (ei niin, että ne olis peottanu liikaa, oli liian ällöttäviä). Tai sitten se vaan oli niin huono. Joo, kyllä sen täytyy olla syy.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Weekend.
Ohan tää säkenöivän hyvä
Oon nähny kerran ennen, joskus 90-luvulla, mut enpä muistanut paljoakaan muuta ku autojutut. Sen muistan, että sillon joskus pidin tätä jostain syystä ns. ballardiaanisena elokuvana. En oikeestaan enää. Onhan siinä jotain yhtymäkohtia, mut aika pinnallisesti.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sama. Kyllähän tuon mielellään muutaman vuoden välein katsoo, ei ehkä useammin. Saan aina kovia Monty Python -assosiaatioita kyseisestä elokuvasta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pidin aika paljon.
Vuoden nuori muotoilija.
Miesten vuoro
Olihan tämä aika hyvä. Eläinkamu repsautti totaalisesti.
Weekend.
Pitäs katsoo uusiksi, kanssa joskus 90-l lopulla teki vaikutuksen. Tosin en oo tainnut koskaan mitään leffaa yhtä kertaa enempää katsoa (paitsi vahingossa/sivusilmällä), joten eipä tuu varmaan Godardinkaan kohdalla niin tehtyä.
Last edited by MMM (08.02.2011 19:25)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
:rockhands:
:rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Verhoeven on kyllä kunkku. Showgirlssinkin on pakko olla parhautta.
Vuoden nuori muotoilija.
Showgirlssinkin on pakko olla parhautta.
Onhan se.
Miesten vuoro
Se eläin oli parasta koko leffassa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
leposi wrote:Miesten vuoro
Karhut aina
en ole kolmekybänen emoboy
barton_funk wrote:leposi wrote:Miesten vuoro
xxxxxx aina
![]()
Ei saa spoilata jos joku ei oo nähny.
barton_funk wrote:leposi wrote:Olihan tämä aika hyvä. Eläinkamu repsautti totaalisesti.
Karhut aina
![]()
Seittemäs tai jotain Saw. Olipa paska.
I'm a pimp and pimps don't commit suicides
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
paskin leffa ikinä^
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Frozen River
aika hyvä
Biutiful. Varsin hyvä oli.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Reindeer Spotting
Miss Cast Away
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Enter the Voidin katoin eilen ja tykkäsin yllättävän paljon. Mulle toimi hyvin ne parjatut elementit (pieni tarina, toistaminen ja näkökulma-kikkailu). Seksiä oli kyl paljon, mut saahan sitä tollasessa pätkässä ollakin Liekö kukkahattu meikälläki höllentynyt tai väliaikainen äijjjjyys iskeny, kun ei ees tympiny sen Paz de la Huertan jatkuva alipukeutuminen.
Winter's Bone ja Blue Valentine oli just niin ahdistavia kuin oletinkin, mut diggailin kyl niistäkin. Michelle Williams on IIIHANA!
Mangojauhe goddamn.
Roadracers - Robert Rodriquezin drive-in halpis, joka oli edelleen ihan yhtä mahtava kuin ysärillä telkkarista.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nosferatu Interzone Perceptiblen säestämänä. Leffa on toki ykkönen, säestys oli vähe kahtiajakoinen kokemus. Toisaaltansa se oli suurelta osin ihan liian yksipuolista murinaa ja vonkunaa joka ei tuntunut juurikaan liittyvän elokuvan tapahtumiin (tai sit oli merkillisiä tulkintaratkaisuja), mut sit taas välillä toimi tosi hyvin. Kuolonlaivan saapumista Wisborgiin säestänyt bläkkishenkinen örinä ja sunnosurina oli hauskaa ja komeeta
Kaksin karkuteillä
Hauska.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Saturday Night and Sunday Morning
Jaettu kaupunki
Hyvä dokkari Sedusta ja Hakasta ja sillai.
A Serious Man
Toimi hyvin tokallaki kertaa
Last edited by leposi (13.02.2011 13:50)