You are not logged in.
umbrella on aivan eri tasolla kuin mikään mitä vaikkapa beyonce on koskaan tehnyt. rihannan laulusaundi just tuossa biisissä on aivan huikea; se maaginen vibrato joka tulee silleen jännästi, joka ei koskaan sorru semmoseen rasittavaan "tekniseen" vinkumiseen ja "taidon" esittelyyn niinku jokainen näistä tän genren beibeistä vaikkapa just beyoncesta lähtien tuo biisihän on tullut joskus monta vuotta sitten mut vasta nyt oon tajunnut täysin sen nerokkuuden. 2000-luvun parhaimpia kappaleita. hain koko albumin koneella mut en oo vieläkään uskaltanut kuunnella mitään muita ralleja.
^ Asiaa.
Mitenkäs tämä:
Kertosäe puhdasta nerokkuutta. Tosin en tiiä vaikuttaako noi punaset hiukset asiaan jotenkin.
Rude Boykin oli aika ässä.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
^ toi on kyl hyvä biisi ja umbrella yksi 2000-luvun klassikoita mut kamoon, beyonce on niin paljon parempi laulajana ja ulkoisesti myös
Kuulin ton radiosta ja ihmettelin. Älyttömiä trancenostatuksia ja muutenkin varsin eurooppalaista klubimenoa. Ääni kuulostaisi tulleen juustopaketin kylkiäisinä.
Onko tää nyt joku trendi Yhdysvalloissa?
Keliksenkin uusi levy, uff.
beyonce on varmasti teknisesti parempi laulaja, mut itse diggaan thurston mooresta enemmän kuin yngwie malmsteenista. sama pätee näihin kaikkiin r'n'b-vinkujiin joiden täytyy joka biisissä vetää ne samat luritukset ja oopperatenoreihin joiden täytyy joka biisin loppuun vetää se korkein mahdollinen ääni. lopettakaa, tänks.
umbrella on aivan eri tasolla kuin mikään mitä vaikkapa beyonce on koskaan tehnyt. rihannan laulusaundi just tuossa biisissä on aivan huikea; se maaginen vibrato joka tulee silleen jännästi, joka ei koskaan sorru semmoseen rasittavaan "tekniseen" vinkumiseen ja "taidon" esittelyyn niinku jokainen näistä tän genren beibeistä vaikkapa just beyoncesta lähtien
tuo biisihän on tullut joskus monta vuotta sitten mut vasta nyt oon tajunnut täysin sen nerokkuuden. 2000-luvun parhaimpia kappaleita. hain koko albumin koneella mut en oo vieläkään uskaltanut kuunnella mitään muita ralleja.
Eri Beyoncen dissaukseen, mutta joo onhan Rihannallakin aika huikea laulusaundi, tosin mun mielestä jotenkin "likaisella" tavalla lol, eli en osaa kuunnella sitä niin tosissaan kuin vaikka Beyoncen parhaita biisejä Esim Kanyen All of the Lightsiin sopii Rihannan laulu täydellisesti. Muuta en oo kuullut kun isoimmat hitit.
Edit: Toi Tolton postaama uusi biisi on muuten ehkä paras kuulemani biisi Rihannalta yhden kuuntelun perusteella
Last edited by E (16.01.2011 19:08)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ÅHÅ, Only Girlhan on oikeasti hyvä biisi! Kertsin nostatukselle
Videon ohjaaja on ilmeisesti ottanut "hiukan" vaikutteita Corbijn duuneista, ainakin niissä autiomaa kohtauksissa. Vahvat 90-luvun fiilikset kyllä tästä välittyy, mikä ei välttämättä ole ollenkaan paha asia.
noi vakutteet tohon videeon ei kyl tuu ainakaan pääosin corijiniltä, vaan tim walkerilta
http://xanthiaciara.blogspot.com/2010/11/only-girl.html
ihan kiva biisi ja video, mukavaa ku rihanna esim. hymyilee välillä.
ja mä kyllä tykkään uudesta kelisistä enempi ku vanhasta. muuten tää clubibänger-trendi popissa ja r'n'bssä vähän väsyttää. guetta on joka paikas vähä niinku timba ja neptut joku aika sitten. mut nänhän se menee, same o' shit
köysihässäkkä perseen ympärillä -lookille
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Nytkyllä
Vuoden nuori muotoilija.
toi on kyl whitney
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ei saakeli, ehdin jo runkata!
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
toi on kyl whitney
ehit ensin!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bernardblack wrote:toi on kyl whitney
ehit ensin!
musta tuntuu että turston tais kyl olla "eka"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
toi tatuoitu pistooli on kyl ihan hämmentävän ruma veto mimmiltä, jolla on jonkinlainen stailausarmeija ympärillään.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
römpsä täynnä unelmia
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
15.8. Hietsussa 75e liput
Ei vittu, melkein pakko mennä
Lämppäreinä Santigold, Tinie Tempha, yms. Tää on joku koko päivän kestävä tapahtuma.
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/11665
edit: tarkottaispa tää sitä, että Rihanna laulaa vokaalit Kanyen All of the Lightsissa livenä
Last edited by börjeslandet (08.04.2011 09:37)
en ole kolmekybänen emoboy
börjeslandetin kaveri fb:ssä
Naurakaa vaan mut haluun kyl nähä tän.
Elton John konsertoi heinäkuussa Pori Jazzissa
www.hs.fi
Laulaja ja lauluntekijä Elton John konsertoi ensi kesänä Pori Jazzissa. Elton John tuo yhtyeensä Kirjurinluoto Arenalle lauantaina 16. heinäkuuta. Pianisti ja laulaja Elton John nousi maailmanmaineeseen jo 1970-luvun alussa.
January 18 at 10:55am · Like · · Share3 people like this.
hra x *nauraa*
January 18 at 11:03am · Unlike · 1 person
börjeslandet enää puuttuu rihanna, kanye west, kidd cudi, alicia keys ja fergie et vois kuulla all of the lightsin livenä
January 18 at 11:28am · Like
Rukoile kuolemaa Rihanna ehdottomasti johonkin esiintymään!
January 18 at 12:00pm · Unlike · 1 person
en ole kolmekybänen emoboy
aprillipäivä meni jo
ei taida flown jälkeen enää jaksaa, duunikin alkaa taas seuraavana päivänä