You are not logged in.
bzort glorf bööth
osa tän foorumin tyypeistä taitaa vain olla kateellisia ja katkeria koska eivät lyöneet itse läpi?=D
osa tän foorumin tyypeistä taitaa vain olla kateellisia ja katkeria koska eivät lyöneet itse läpi?=D
samaa mietin!
ps. homo
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
osa tän foorumin tyypeistä taitaa vain olla kateellisia ja katkeria koska eivät itse osaa kääriä pillinohuita sätkiä?=D
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
sivaltajat sivaltaa
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Richey wrote:osa tän foorumin tyypeistä taitaa vain olla kateellisia ja katkeria koska eivät itse osaa kääriä pillinohuita sätkiä?=D
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
"I think we're one of the first indie bands from Finland to sing in English. We kind of started a genre with this."
"Ei me olla mitään tollasta sanottu. Ulkomaiset lehdet kirjoittaa ihan mitä sattuu, eikä ne anna yleensä tarkistaa haastatteluita", Emma sanoo.
[...]
"Mutta sellaista indiepoppia, joka on kiinnostavaa trendsetter- ja fashion-mielessä, ei Suomesta vain ole tullut."
Ai eikö? Jos nyt ihan välittömään nykyisyyteen katsoo, niin Villa Nah on käsittääkseni selkeästi LCMDF suositumpi paitsi haastiksilla mitattuna.
Last edited by börjeslandet (04.03.2011 15:07)
en ole kolmekybänen emoboy
luin pillunohuita
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
"I think we're one of the first indie bands from Finland to sing in English. We kind of started a genre with this."
"Ei me olla mitään tollasta sanottu. Ulkomaiset lehdet kirjoittaa ihan mitä sattuu, eikä ne anna yleensä tarkistaa haastatteluita", Emma sanoo.
[...]
"Mutta sellaista indiepoppia, joka on kiinnostavaa trendsetter- ja fashion-mielessä, ei Suomesta vain ole tullut."
Ai eikö? Jos nyt ihan välittömään nykyisyyteen katsoo, niin Villa Nah on käsittääkseni selkeästi LCMDF suositumpi paitsi haastiksilla mitattuna.
Vai eikö Villa Nahilla ole riittävän tyylikkäät vaatteet Fashion-mielessä
LCMDF on 2010 luvun hanoi rocksss.
LCMDF on 2010 luvun hanoi rocksss.
siis häh? nuo on nykyään vasta 22 ja 20?
eli pahimman IMage-hypetyksen jne aikaan toinen ollut just jotain ehkä 17? Laittaapa spedeilyn ihan uuteen valoon. Oon aina luullut noita todella paljon vanhemmiksi (jotain 24+ tms jo silloin) mikä on saanut mun silmissä niiden tyhmät trendyshit lausahdukset vaikuttamaan todella paljon vastenmielisemmältä ja hmm kyynisiltä? jeez, they were and still are total kids.
ja kuuntelen nyt tätä uutta levyä spotifysta eikä tää oo paikoittain yhtään huono, vaikka mitä hölmöä trendipelleilyä menevät lausumaan haastatteluissa (ylläoleva voi ei LOL) osittain tulee silti todella paljon myötähäpeää (se terrible räppäys yikes mikä onneks on jäänyt näis uusis biiseis vähemmälle). etenkin tää cool & bored reworkkaus on todella onnistunut koska biisi ei enää ees nostata halua to punch a wall. gandhia ei kyl edelleen yhtään jaksa ja harmittaa et koko stygea on olemassa tai et valittiin se ekaks "sinkuks" ja se koko myötähäpeä video sigh
siis jumalauta jos mua oltais haastateltu 18 vuotiaana mihinkään niin kylläpäs häpeisin nyt silmät päästäni, vaikken todellakaan ollut mikään trendipelle olin spede niinkuin teinit tuuppaa olemaan. mitä oon vähän haastatteluja antanut niin tuo "laitetaan sanat suuhun" on valitettavan totta (LOOKING AT YOU, TIETTY HESARIN TOIMITTAJA ) mut se on lopulta ihan sama onko ne oikeasti sanonut jotain spedeä tai ei. mä oon aina miettinyt et mikä tässä on kun näitä vihataan *niin* paljon, tai siis miten paljon jengi on jaksanut näitä heittailla kun luulis et etenkin niiden aiemmat spedeilyt korkeintaan nostattaisivat REPEILYT. unfortunately mielessäni kyl kutkuttaa, et tää viha on jollain tasolla gendered ja et siihen kYLLÄ liitty todella paljon myös jotain kateutta (en nyt puhu kenestäkään tällä foorumilla suoraan mut ilmiöstä in general). mut toisaalta onhan se ymmärrettävää, jos stooria on uskotakseen joku pikkmimmi vaan "teki pari biisiä" ja yhtäkkiä yhtye olikin jossain imagen kannessa koska ovat niinq VIILEITÄ, kun tuhannet muka "more deserving" (musically) ja "uskottavat" bändit jotka eivät sponssaa jotain muotiblogitason spedeilyä ovat raataneet paljon pitempään ilman haavettakaan semmoisesta näkyvyydestä. äh mikäs mun pointti oli. no kait etten mä taas tajua sitä negailun määrää mitä nää herättää.
tosin enpä oo nähnyt näitä livenä. onhan nuo live-taltioinnit todella noloja (ja naisena harmittaa että nuoruutensa ja spedeilynsä takia tää bändi on vaan antanut tulta sille surulliselle stereotypialle, et naiset eivät oikeasti ole *muusikoita* ja niinq OMG vaan kiinnostuneita niinq muotibloggauksen tasoisist jutuista, ja et on olemassa joku "tyttömusa" ).
miettii vaan, et jos nää olisivat nousseet tietoisuuteen vasta sen jälkeen, kun esim tää uusi levy ois tullut ulos niin oiskohan asiat mennyt eri tavalla? hikiset toimittajat turhan nopeasti etsivät jotain the next big thingiä ja teinitytöt eivät olleet valmiita vastaamaan hypetystä.
14e on kyl pirun kallist, mut melkein vois käydä vihdoin witness the real thing bonkissa
Last edited by mitten (04.03.2011 17:17)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
HERO DISHONEST ON SUOMEN PARAS BÄNDI :T AKU_SETÄ; VITTU SÄ HESSU OOT TYH;Ä!
Kyllä mä oon mittenin kanssa nyt jokseenkin samoilla linjoilla, eli kateus ja sovinismi on ne pääasialliset syyt miks tätä bändiä on dissattu ja dissataan niin paljon. Ja sen verran vielä, että "perisuomalainen kateus" on mielestäni lähinnä myytti.
Pääasiallinen syy miks tätä bändiä dissataan on se, että ne tekee paskaa musaa.
Pääasiallinen syy miks tätä bändiä dissataan on se, että ne tekee paskaa musaa.
Tän luulis olevan jo itsestäänselvyys, mutta aina joku keksii vetää typeristä typerimmän, myötähäpeää herättävän kateus-kortin esiin.
Ai että LCMDF on "universaalisti paskaa musaa"? LOLLERO
Ai että LCMDF on "universaalisti paskaa musaa"? LOLLERO
En tiedä bändiä dissattaneen juuri muualla kuin täällä ja joidenkin tuttavien toimesta. Syy näyttää olevan miltei aina se, että näiden musa on huonoa. Ei se tee siitä universaalia, mut yleensä paskaa musaa on tapana inhota.
sigmunddroid wrote:Ai että LCMDF on "universaalisti paskaa musaa"? LOLLERO
En tiedä bändiä dissattaneen juuri muualla kuin täällä ja joidenkin tuttavien toimesta. Syy näyttää olevan miltei aina se, että näiden musa on huonoa. Ei se tee siitä universaalia, mut yleensä paskaa musaa on tapana inhota.
musta kun tuntuu, et ainakin 70% ajasta jengi ei ees puhu niiden musan paskuudesta vaan nimenomaan kaikesta muusta esim. niiden trendipelleily-lausahdukset jne (joka joo todellakin yltää aika mielettömiin sfääreihin)
paskaa musaahan kun on IHAN MIELETTÖMÄSTI en vaan tajua miksi juuri corpsulit herättää sitä nimenomaista vihaa niin paljon.
kateus-korttihan on yleisesti ottaen aika mut näitten tapauksessa jäin miettimään asiaa vielä hetken, koska tän bändin saama negaativinen huomio ei minusta vaan selity pelkästään niiden musan "paskuudella"
oon ehkä kiero, mut ilmiö on joten kiehtova
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
miettii vaan, et jos nää olisivat nousseet tietoisuuteen vasta sen jälkeen, kun esim tää uusi levy ois tullut ulos niin oiskohan asiat mennyt eri tavalla? hikiset toimittajat turhan nopeasti etsivät jotain the next big thingiä ja teinitytöt eivät olleet valmiita vastaamaan hypetystä.
En oo missään vaiheessa vihannut näiden musaa oikeastaan, mutta kyllä mua eniten vituttaa se että nää esittää tommosta "oho ollaan ilmiö" vaikka se on ihan helvetin rakennettua. Ei tollasta määrää julkisuutta saa ellei sitä ole itse lähtenyt hakemaan. Ja mielestäni sitä on alettu hakea ennen kuin oli mitään varsinaista näyttöä. Ehkä tää sit vaan menee nykyään näin ku aina pitää jotain hehkuttaa, mutta ei tää spedeily nyt pelkästään hehkutusmedian piikkiin mee.
Lisäks kyllähän tollanen päänaukominen, että ollaan niin originellei ja liian isoja Suomeen ihan syystäkin ärsyttää. Erityisesti se ärsytti siinä vaiheessa ku lehtijuttuja oli kymmenen kertaa enemmän kuin biisejä.
Edelleen samoilla linjoilla Mittenin kanssa. Mielenkiintoinen ilmiö, indeed.
nää esittää tommosta "oho ollaan ilmiö" vaikka se on ihan helvetin rakennettua. Ei tollasta määrää julkisuutta saa ellei sitä ole itse lähtenyt hakemaan. Ja mielestäni sitä on alettu hakea ennen kuin oli mitään varsinaista näyttöä.
Juuri tällaista argumentointia en ymmärrä. Miten niin rakennettua? Onko lähtökohtaisesti väärin, että artisti tuo itseään julki?
Onko ainoa sallittu tapa se, että tehdään musaa ja sit jos joku kysyy jotain, niin ollaan että "no paskaahan tää on, ihme että jotain kiinnostaa..."
Tuskin nää ketään toimittajaa ikinä on pakottanut niistä juttua kirjoittaan. Onko tämä LCMDF:n kohdistuva raivo oikeasti toimittajiin/mediaan kohdistuvaa raivoa, jota ei vaan osata/uskalleta/kehdata suunnata oikeaan kohteeseensa?
Itse buukkasin nää omalle klubilleni keikalle jo demovaiheessa, niillä oli jo siinä vaiheessa SUHTEELLISEN monta hyvää biisiä ja tyylikin oli sellanen joka silloin puhutteli nuorisoo. Puhuttelee selkeästi vieläkin, vaikka hype on mennyt pitkälti ohi.
Edelleen samoilla linjoilla Mittenin kanssa. Mielenkiintoinen ilmiö, indeed.
börjeslandet wrote:nää esittää tommosta "oho ollaan ilmiö" vaikka se on ihan helvetin rakennettua. Ei tollasta määrää julkisuutta saa ellei sitä ole itse lähtenyt hakemaan. Ja mielestäni sitä on alettu hakea ennen kuin oli mitään varsinaista näyttöä.
Juuri tällaista argumentointia en ymmärrä. Miten niin rakennettua? Onko lähtökohtaisesti väärin, että artisti tuo itseään julki?
Onko ainoa sallittu tapa se, että tehdään musaa ja sit jos joku kysyy jotain, niin ollaan että "no paskaahan tää on, ihme että jotain kiinnostaa..."
Tuskin nää ketään toimittajaa ikinä on pakottanut niistä juttua kirjoittaan. Onko tämä LCMDF:n kohdistuva raivo oikeasti toimittajiin/mediaan kohdistuvaa raivoa, jota ei vaan osata/uskalleta/kehdata suunnata oikeaan kohteeseensa?
Itse buukkasin nää omalle klubilleni keikalle jo demovaiheessa, niillä oli jo siinä vaiheessa SUHTEELLISEN monta hyvää biisiä ja tyylikin oli sellanen joka silloin puhutteli nuorisoo. Puhuttelee selkeästi vieläkin, vaikka hype on mennyt pitkälti ohi.
No toki kaikki huoraaminen on vähän omituista ja vierasta mulle, mutta kyllä mä mieluummin lukisin artisteista joita voi kuunnella muussakin kuin mp3-muodossa. Musta merkillisintä on se että ne jotka näitä puolustaa näkee tän hypen jotenkin orgaanisena ilmiönä joka johtuu hyvistä biiseistä. Ehkä se ero sit on siinä että musta nää on vähän yhdentekeviä omassa genressään (kuten aika moni muukin suomalainen bändi). Uus levy soi parhaillaan taustalla eikä tää kyl muuta mielipidettä.
Mun mielestä LCMDF-hype johtui miljoonasta asiasta, joista yksi oli ne 4-5 tietyillä mittareilla helvetin hyvää biisiä.
Niin ja tää albumi ei oo mikään merkkiteos, todellakaan.
oli kovin nätti ja luonnollinen kuva gimmoista nytin kannessa. pottatukkien katoamiselle
muutenkin tuli sellainen fiilis, että ehkä ei mennä enää niin paljon sillä "enstex tukka, vaatteet ja videot kuntoon, sitten biisit" -asenteella ja hyvä niin.
oon muuten aina tykännyt emman lauluäänestä, vaikka sitä haukuttiin jutussa ja levyarviossakin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Villanahkiaiset voisivat elvistellä saavutuksillaan ihan yhtä paljon kuin corpsulit, mutta ne jäbät näyttävät keskittyvän musan tekemiseen ja keikkojen soittamiseen. Ja on kyllä musansakin ihan eri leveleillä tähän verrattuna.
Corpsulien levyä saanee varmaan Anttilasta sopuhintaan muutaman kuukauden päästä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON