You are not logged in.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Nokitan tällä:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Uusi biisi!
Kova
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kova
Last edited by hrmunoita (01.03.2011 02:46)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.
Tattis!
Onks biitti oma tekemä? (Olen pihalla kuvioista.) Jos on niin ekstrapeukkuja vielä rutosti.
Vuoden nuori muotoilija.
Onks biitti oma tekemä? (Olen pihalla kuvioista.) Jos on niin ekstrapeukkuja vielä rutosti.
Iha ite tein.
Kansanedustaja Ben Zyskowiczilla ja Uniikilla yllättävä sukulaisuussuhde
Viihdeuutiset tapasi kansanedustajan Emma-gaalassa, jossa Zyskowicz kertoi kuuntelevansa erityisesti rap-musiikkia.
Kuuntelen Uniikin räppiä ja Kapasiteettiyksikköä. Uniikki on minun suosikkiräppärini, kansanedustaja paljasti.
Syy kansanedustajan mieltymykseen rap-musiikkiin löytyy perhesuhteista, sillä Uniikki, oikealta nimeltään Dan Tolppanen, on Zyskowiczin siskonpoika eli kansanedustaja on Uniikin eno.
Minulla on tällainen diili, että aina kun multa kysytään musiikkimakua, niin mä kehun Uniikkia ja Kapasiteettiyksikköä, kansanedustaja naureskeli.
jaksaisko joku viimein tehdä dxxxalle oman topikin?
Kuuntelenpa just pitkästä aikaa mm. tätä:
Ruger Hauer - Täällä (live) from Cocoa on Vimeo.
Hyvä levy komp
Syväanalyysejä eli -aniksia Asan uudesta levystä?
Vuoden nuori muotoilija.
Syväanalyysejä eli -aniksia Asan uudesta levystä?
ehkä kuitenkin oikeassa topikissa.
Vuoden nuori muotoilija.
piti kuunnella pari kertaa putkeen
ray charlz ja vihreet leijonat /
bzort glorf bööth
khova
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Vuoden nuori muotoilija.