You are not logged in.
Charanjit Singh - Ten Ragas To A Disco Beat
Tästä ei ole vissin ollut puhetta missään ketjussa. Bollywood-studiomuusikko versioi levyllisen intialaisia ragoja (vai raagoja) rolandin 303+808:lla ja jupiter 8:lla vuonna 1982. Levy "katosi" lähes kolmeksikymmeneksi vuodeksi kunnes hollantilainen levynkerääjä ja Bombay Connection levymerkin omistaja Edo Bouman löysi sattumalta yhden kappaleen Delhistä ja julkaisi omalla merkillään uusiksi vuonna 2010. Ihan tosijuttu vielä eikä mikään viraalimainos!
En oikein tiiä että mikä näissä toimii niin hyvin kuin toimii. Youtubesta taitaa löytyä kaikki loputkin biisit. Charanjitin vähemmän elektronista musisoitia löytyy ainakin Sublime Frequenciesin Bollywood Steel Guitar levyltä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Ässä voksusamplet sekä mahtis guns n roses -veto, syna piippaa yhtä
ääntä ja rumpuluupit jauhaa sitä samaa paskaa, kuka jaksaa ohjelmoida
jotain pläääh "orgaanista muutosta", antaa men vaa ku näin on hyvä.
Bassoo on tarpeeksi, biiseissä on tilaa eikä turhia "atmosfääri"layereitä tai
muut makuuhuonetuottajan onanointia, homma on suoraa ja hallussa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Charanjit Singh - Ten Ragas To A Disco Beat
bzort glorf bööth
suomenajokoira wrote:Charanjit Singh - Ten Ragas To A Disco Beat
hiirimattona wrote:suomenajokoira wrote:Charanjit Singh - Ten Ragas To A Disco Beat
on pitäny tutustua tohon mut saa nyt nähdä. en jaksa netistä kuunnella kuitenkaan
hiirimattona wrote:suomenajokoira wrote:Charanjit Singh - Ten Ragas To A Disco Beat
KENNY VITUN LARKIN KYLLÄ ANNA TULLA LUPAAN NIELLÄ
ihmiskunnan kenties psykoottisin synariffi.
mahava levy kokonaisuudessaan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^ Pitääpä ottaa kuunteluun. Meni ilmestyessään vähän "ohi" kun ei klippien perusteella suurempaa kiima aiheuttanut. Kyllähän Kenny on kuitenki paljon hyvää kamaa saanut aikaan.
ainaki toi biisi on aika omaa luokkaansa mun mualimassa.
hieno levy, tosin hutejakin löytyy.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Menee vähän off-topicikiksi, mutta MMM:stäkin tuttu Errorsmith on näemmä suunnitellut Native Instrumentsille uuden synaplugarin.
Menee vähän off-topicikiksi, mutta MMM:stäkin tuttu Errorsmith on näemmä suunnitellut Native Instrumentsille uuden synaplugarin.
Ja Mark Fellin piti tehdä siihen presettejä mut NI ei suostunut käyttään niitä.
LOL
http://www.editionsmego.com/release/eMEGO+116
p.s. uuden Burialin kuunteleminen = musiikillinen vastine taakse jääneen ihmissuhteen keinotekoiselle
lämmittelylle.
p.s. uuden Burialin kuunteleminen = musiikillinen vastine taakse jääneen ihmissuhteen keinotekoiselle
lämmittelylle.
Vähän kyllä sama valitettavasti. Mä olen fanboy (tarvittaessa ALL CAPSEILLA) ja Burialin debyytti ihan parhaita juttuja, mutta vähän tiskivesifiilikset jäi näistä uusista.
NYC tais olla paras - vai oliko se Stolen Dog sittenkin...
tiskives...
Last edited by Folkhälsan (28.03.2011 21:55)
Vuoden nuori muotoilija.
samat ku Geggosella. Four Tet on ollu mulle sellanen jatkuva oho-nyt-lähtee-mut-jaa-ei -pettymys siitä point vai circle vai mikälie -levystä asti, joka on aika hyvää 90-luvun jälkisavua toki.
Untrue on tavallaan parempi ku burialin eka, mut sit toisaalta kyl parasta Burialia löytyy miehen tekemiltä remixeiltä
(esim. klassikko Jamie Woon -veto) sekä toisten edittaamilta white label -vetäisyiltä (esim. http://www.discogs.com/Remerge-XXX/release/1543293).
Oho, Basic Channel ja Burial yhessä ja vielä oletettavasti Archangel ja Phylyps Trak (?, joka parhaissa biiseissä ikinä)
.
joo, ihan mahtis julkaisu, yksi harvoista 12" joita en ole myynyt pois.
TUTUSTUKAAPA SELLASEEN MIELENKIINTOISEEN UUTEEN Mitään UG:tä ei ole olemassa-ARTISTIIN KUIN
DAFT PUNK ETENKIN HEIDÄN ENSI LEVYNSÄ HOMEWORK VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ
MITEN TÄÄ POTKIIKAAN
TOI LAMMASKI ON SILLEE ETTÄ HALOO TAJUUTKO
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
TUTUSTUKAAPA SELLASEEN MIELENKIINTOISEEN UUTEEN Mitään UG:tä ei ole olemassa-ARTISTIIN KUIN
DAFT PUNK ETENKIN HEIDÄN ENSI LEVYNSÄ HOMEWORK VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ
MITEN TÄÄ POTKIIKAAN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
on muuten pitänyt jo pitkään tutustua
hezma wrote:hiirimattona wrote:suomenajokoira wrote:Charanjit Singh - Ten Ragas To A Disco Beat
en tykänny, vaikka odotin tykkääväni
Last edited by barton_funk (29.03.2011 22:19)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tale From Top Billin part 2 12" on kyl IHAN KUNKKU!
Joka biisi ehtaa rautaa, toiset toki enemmän toiset vähemmän,
mutta todellakin pelkkää juhlaa alusta loppuun. Kyl tässä on se
bailumusan nerous sisäistetty, sais uploadata jonneki satelliittiin
esimerkkiteokseksi ei kysymystäkää sinvaa.Ässä voksusamplet sekä mahtis guns n roses -veto, syna piippaa yhtä
ääntä ja rumpuluupit jauhaa sitä samaa paskaa, kuka jaksaa ohjelmoida
jotain pläääh "orgaanista muutosta", antaa men vaa ku näin on hyvä.
Bassoo on tarpeeksi, biiseissä on tilaa eikä turhia "atmosfääri"layereitä tai
muut makuuhuonetuottajan onanointia, homma on suoraa ja hallussa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tää on parempi, vähän samanlainen kylläkin
Sopivan "härskiä" sämpläilyä nämä Wolfgang Voigtin (aka Gas jne.) uuden Protest-lafkan julkaisut:
Oon aina vähän vilkuillut Terre Thaemlitzin tekemisiä aina 1990-luvun lopulta saakka, kun ostin osittain sattumalta Thaemlitzin The Soilin Nykistä jostain levykaupasta lähinnä lafkan (Instinct Ambient) perusteella. Kuitenkin nää jo parin kolmen vuoden takaiset Dj Sprinkles-julkaisut ovat kulkeneet ihan mun silmieni ohi.
Uskomattoman deeppiä ja iskevää housea..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Terre T. on nero. Soil, Lovebomb, Zeitkratzer-yhteistyö ja se viime vuoden törkeän hyvä levy mitä en ny muista.
olipa diippi kommentti kiitos.
bzort glorf bööth
Terren biisi Soon I will be free, joka löytyy jostain vuoden 2003-avanto-kokikselta, on maailman hienoimpia kappaleita. Harmi kun ei näytä olevan netissä missään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kissa nostaa omaa häntäänsä:
On tää nyt vähintäänkin tutustumisen arvoista, jos ei nyt ihan Crossin tasoista tämä sinkku vielä lupaakaan. Hyvää kamaa silti.
Rupesin kaiveleen netistä ens viikonlopun Berliinin klubbailumenoja, kun käyn siellä pistäytymässä. Horstissa olis DJ Rashad lauantaina. Tää on ny vissiin sitä HeiHeiKaverin joskus jossain mainitsemaa Jukea? Hyvältä kuulostaa.
kannattaa mennä!