You are not logged in.
[quote:70d200a13c="forssto"]Cranes - Loved
Meitsi Alison Shaw[/quote:70d200a13c]
smaaaaa
[quote:c849cf78e1="leposi"]smaaaaa
Ali on nähnyt minut alasti![/quote:c849cf78e1]
Mä en, tietääkseni.
Kuuntelen: prin' la lá - Naves que dan vueltas a un balón
Sea Scouts - Beacon Of Hope
Aaaaah.
-------------------
Hei, jos joku joskus törmää näiden siihen ainoaan levyyn tai sinkkuun niin kertokaa, koska emmä vittu löydä, tai jos jollain on tovereita Espanjassa, että vois tietää tms., kun tää on vähän hämärän rajamailla tää bändi, eli Prin' la lá.
Nick Drakee -spåm
"A repo man's always intense"
depeche mode - singles 81-85
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
the best of OMD
meillä oli just disko täällä, laitettiin diskopallo pyöriin keittiössä
vähän vaan hankalaa ku joutuu käsin pitään sitä lamppua.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Timo Soini Experience - The Commissioners Stole My Lebensraum
Afghan Whigs - Gentlemen
Viime kerrasta liikaa aikaa. Syksy ja pimeys.
"A repo man's always intense"
Kirlian Crossing - Margin
Sent from my iPhone 16
Tin Hat Trio - Empire Of Light
Kaunis ja herkkä biisi.
Shiner:Starless
Parasta taas pienen tauon jälkeen! Allen Epley on musiikin Jumala ja säveltämisen Pavarotti.
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
[quote:4f42e89831="stratum"]Supperheads - Breakfast
Tämähän on oikeasti aika pätevää brittipoppailua![/quote:4f42e89831]
Oisko noin... Pitäisi ehkä antaa kasetille uusi tilaisuus reilun kymmenen vuoden jälkeen. Lunch-levy tuli myöhemmin todettua ihan kelvokkaaksi.
pannan
Wheat - Per Second, Per Second, Per Second...Every Second
Nii onks toi se suomalainen? Onhan ne ihan päteviä omassa lokerossaan, mutta ei vaan jaksa enää. Se keikka Semissä parisen vuotta(?) sitte oli kyllä kiva, vaikka toisaalta olin tuhannen humalassa.
The Twilight Singers - Twilight as Played by the Twilight Singers
Nii onks toi se suomalainen? Onhan ne ihan päteviä omassa lokerossaan, mutta ei vaan jaksa enää. Se keikka Semissä parisen vuotta(?) sitte oli kyllä kiva, vaikka toisaalta olin tuhannen humalassa.
Ei pelkästään suomalaisia, mutta myös rovaniemeläisiä! Ja tiedän sen yhden jäsenen silleen jollakin tavalla, se on lääkäri. Supperheadshan taisi vaihtaa tyyliä aika radikaalisti jossain vaiheessa, ei se varmaan mitään brittipoppia kaksi vuotta sitten ollut? Ovat hajonneet nyt käsittääkseni.
[quote:2fd654062e="leposi"]Nii onks toi se suomalainen? Onhan ne ihan päteviä omassa lokerossaan, mutta ei vaan jaksa enää. Se keikka Semissä parisen vuotta(?) sitte oli kyllä kiva, vaikka toisaalta olin tuhannen humalassa.
Ei pelkästään suomalaisia, mutta myös rovaniemeläisiä! Ja tiedän sen yhden jäsenen silleen jollakin tavalla, se on lääkäri. Supperheadshan taisi vaihtaa tyyliä aika radikaalisti jossain vaiheessa, ei se varmaan mitään brittipoppia kaksi vuotta sitten ollut? Ovat hajonneet nyt käsittääkseni.[/quote:2fd654062e]
Eiku se olikin vuonna 2005. Muistaakseni Mojo-Klubin joku synttäri-ilta, joten niillä oli niinku comeback-juhlakeikka tms. Jotain sellasta. Brittipoppi ne veti. Vanhat hitit ja sellasta.
mastodon - hunters of the sky