You are not logged in.
Cocteau Twins - Heaven or Las Vegas
ne rupes vetään two-steppiä
hirveetä paskaa olivat kyllä aina
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:a6fd6961ec="leposi"]Nii onks toi se suomalainen? Onhan ne ihan päteviä omassa lokerossaan, mutta ei vaan jaksa enää. Se keikka Semissä parisen vuotta(?) sitte oli kyllä kiva, vaikka toisaalta olin tuhannen humalassa.
Ei pelkästään suomalaisia, mutta myös rovaniemeläisiä! Ja tiedän sen yhden jäsenen silleen jollakin tavalla, se on lääkäri. Supperheadshan taisi vaihtaa tyyliä aika radikaalisti jossain vaiheessa, ei se varmaan mitään brittipoppia kaksi vuotta sitten ollut? Ovat hajonneet nyt käsittääkseni.[/quote:a6fd6961ec]
Ja eikös (basisti?) Kimmo Valtanen ole tätä nykyä Suomen Sony BMG:n toimitusjohtaja?
Ja eikös (basisti?) Kimmo Valtanen ole tätä nykyä Suomen Sony BMG:n toimitusjohtaja?
Joku niistä oli tosiaan jossain tollasessa duunissa.
The Sugarcubes - Stick Around For Joy
blue öyster cult - flaming telepaths <3
blue öyster cult - astronomy <3 <3
strawberry switchblade - who knows what love is?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
"A repo man's always intense"
räG? hehän ovat kuin 2 marjaa:
kumpi oli ensin?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
DisCo / DisCompany - Promotional -cdr / Better Tomorrow? vol. 2 -kokoelman biisit.
Joskus vuosina 1996-1998 tämä oli yksinkertaisesti Suomen kovimpia bändejä. Sitten nimeen tuli perään Ensemble ja ei oikein enää jaksanut tai osannut, vaikka hyvin ne kai nykyäänkin hommansa tekevät. "Homma" ei vaan enää oikein nappaa.
Mut vitu, että toi Circle-splitin toiselta puoleltakin löytyvä Circle-coveri Vaneria on edelleen kovaa kamaa! Huuuuuh!
Ei vaan voisi uskoa, että (periaatteessa) sama bändi soittaa nykyään jollain vitun Eastpack Antidote -kiertueella. Ftu.
Tero saatana, s'olet gay!
Jessica Bailiff - Even in Silence
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tom Waits - 16 Shells from a 30.6
This must be what jail / I will scratch
Frank Black - Teenager of the Year
"A repo man's always intense"
kuulostaapa hyvältä! taidan alkaa taas SY-faniksi
Eleventh Dream Day - Frozen Mile
Maailman paras bändi taas vaihteeksi. Voisin jossain vaiheessa kaivaa topikinkin esille jostain kymppisivulta vaikka ihan vain piruuttani.
This must be what jail / I will scratch
(lue: Radical Adults Lick Godhead Style repeatilla)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Wendy & Bonnie - The Night Behind Us
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
frank sinatra - i get a kick out of you