You are not logged in.
Lara Croft: Tomb Raider
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
:peuk:
bzort glorf bööth
Skelelle tiedoksi, et ostin ton leffan dvd:n viimein ja tsekkasin Keanun haastattelun
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^^ Näin ton joskus pienenä ja se oli ihan sairaan hyvä, olin ihan pökerryksissä! Nyt kun se joskus ehkä puolisen vuotta sitten tuli telkasta, pyysin kaveria tallentamaan, mut se vekotin ei toiminu. Eilen tallensi mulle, oujee, pian pääsen kattomaan onko se yhtään niin hyvä ku muistan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^^^ Tänään "tuo".
bzort glorf bööth
En tajuu miten en ollu nähny tätä aiemmin. Hyvä leffa! Mieletön casting! Cagen ja Kuningas-Judgen lisäksi mm. Marisa Tomei ja Buscemi.
Plussaa myös runsaasta nussimisesta :peuk:
Miesten vuoro :itku::itku::peuk::peuk::peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
^ Sama!
Last edited by Kalossimies (21.04.2011 00:32)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
unohdin
Paska se on.
en ole kolmekybänen emoboy
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
http://static.cinemarx.ro/poze/postere/ … 34-288.jpg
En tajuu miten en ollu nähny tätä aiemmin. Hyvä leffa! Mieletön casting! Cagen ja Kuningas-Judgen lisäksi mm. Marisa Tomei ja Buscemi.
Mäki katoin tän
en ole kolmekybänen emoboy
Last edited by tigrushka (22.04.2011 19:49)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hauska. Ja varmaan teknisesti taidokkain tietokoneanimaatio minkä oon nähny.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
olipas se huono.
Transformers II (heh)
Expendables (yeah)
Entity (just meitsin kamaa, tuskin tosin tarvii toiste kattoa)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eilen:
Huomenna sit vissiin 4-7.
itse lopetin noiden^ katsomisen neloseen tai vitoseen. kolmosesta lähtien sellaista paskaa että harvoin näkee. ykkönen oli hyvä, kakkonen ihan ok kai.
Keskivertodokkari.
E; elokuvan parasta antia oli kun Juuso-karhu pisti pöydän paskaksi
Last edited by Hassuttelija (24.04.2011 01:51)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Touch of Evil - heheh
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
http://www.konsolifin.net/ylli/upload/f … uliste.jpg
Keskivertodokkari.
![]()
Olin vähän pettynyt tähän nyt kun viimein näin telkkaritse. Vaikka olen sentimentaalinen hölmö ei tullu ees tippa silmään, vaikka olisi ennakkohehkutusten perusteella pitäny. Hö.
Hassuttelija wrote:http://www.konsolifin.net/ylli/upload/f … uliste.jpg
Keskivertodokkari.
![]()
Olin vähän pettynyt tähän nyt kun viimein näin telkkaritse. Vaikka olen sentimentaalinen hölmö ei tullu ees tippa silmään, vaikka olisi ennakkohehkutusten perusteella pitäny. Hö.
sama täällä, odotin että valuisin kuin ghilbli leffoja katsellessa, eipä tullut ja loppukohtaus oli käsittämätöntä paskaa. karhukohtaus oli kyllä upea!
samulj wrote:Hassuttelija wrote:http://www.konsolifin.net/ylli/upload/f … uliste.jpg
Keskivertodokkari.
![]()
sama täällä, odotin että valuisin kuin ghilbli leffoja katsellessa, eipä tullut ja loppukohtaus oli käsittämätöntä paskaa. karhukohtaus oli kyllä upea!
komp.