You are not logged in.
Pärräileeks toi Juhani nykyisin ainoastaan kispalla lähiöissä vai mikä on kun ei uutta musaa tuu?
bzort glorf bööth
^
Last edited by Folkhälsan (03.04.2011 22:09)
Vuoden nuori muotoilija.
pitää poistaa
Folkhälsan wrote:Onks biitti oma tekemä? (Olen pihalla kuvioista.) Jos on niin ekstrapeukkuja vielä rutosti.
Iha ite tein.
räppääx ite?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Skeletonni wrote:Folkhälsan wrote:Onks biitti oma tekemä? (Olen pihalla kuvioista.) Jos on niin ekstrapeukkuja vielä rutosti.
Iha ite tein.
![]()
![]()
![]()
räppääx ite?
Iha ite.
MMM wrote:Skeletonni wrote:Folkhälsan wrote:Onks biitti oma tekemä? (Olen pihalla kuvioista.) Jos on niin ekstrapeukkuja vielä rutosti.
Iha ite tein.
![]()
![]()
![]()
räppääx ite?
Iha ite.
vedätsä livenä?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Skeletonni wrote:MMM wrote:Skeletonni wrote:Folkhälsan wrote:Onks biitti oma tekemä? (Olen pihalla kuvioista.) Jos on niin ekstrapeukkuja vielä rutosti.
Iha ite tein.
![]()
![]()
![]()
räppääx ite?
Iha ite.
vedätsä livenä?
Toki.
Yo,
uus biisi. One wild night at Töölö
Löysä feelis by skeletoni
Kanttoripojan biitti
Kovas styge kovas biitti
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vai oisko vaan sopivan löysä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eiPä kovaa löysäilyä puff puff
bzort glorf bööth
Löysin uudelleen suomalainen tietää Justin Superjannen sydämen sijasta neo Loost Koos ei osunut yhtä paljon kuin minun ensimmäinen. Ehkä jopa lauantaina kutoselle Siel'd kertaa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
onko men2menia mainittu? vanha klassikko kehiin jos ei
Lavis on nyt meemi
Kova biitti. Lavis
Ei kellään muuten ois Laviksen HEATH -levyjä tallessa?
Last edited by kuninkees (18.04.2011 20:11)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Tää Jumal Olo Lavis pärisee
"Luvaton kopiointi Malmin uhalla ankarasti kielletty!"
btw. huomenna pääsiäislomalle pohjois-helsinkiin, vaihdan farkut verkkarihousuun...
Thono ja biitti
siinäpä ne oliki, aika paljon on pojilla duunia, jos meinaa albumille asti ton läpän viedä
edit: ja tää siis tyypiltä, joka ihan vakavissaan diggas sitä eka videoo vitusti
jpp näin.
biitille koko meiningille
Lähti tilaukseen
DJ Kridlokk teki mulle biittiä joskus neljä vuotta sitten
Kridlokk kiinnostaa, siistiä että tulee kassu ja vinyylikin
EINO ANTIWÄKKI UNRELEASED SHIT vittu miten kova