You are not logged in.
Ice Storm. Ang Lee haldaa homman. Toki Kevin Cline kanssa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hauskempi kuin odotin, vaikka jotkut sketsit olivat vähän ylipitkiä. Parhaat kohdat oli ne, kun afropäinen loverman tulee seinän läpi.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Phone Booth
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Joo.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Fish Tank
Yleensä en diggaa näista teinien kasvutarinoista (tyyliin Fucking Åmal ja mitä näitä on), oikeastaan en voi sietää niitä. En pysty samaistumaan leffojen teemoihin, koska oma nuoruuteni meni saariston junttihelvetissä gybeä kuunnellessa.
Mutta tää oli ihan virkistävä poikkeus, koska pääosanesittäjä oli kerrankin hyvä teinix ja juonessa oli pientä yllätyksellisyyttä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
coming of age -leffat, elokuvataiteen kuningaslaji
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
En muista mainitsinko täällä, mut katoin kans hiljattain ja tykkäsin aika lailla. Bryan Ferry
kirjankin oon lukenu joskus
Layer Cake
Knight and Day
coming of age -leffat, elokuvataiteen kuningaslaji
![]()
Kyllä!
Ihan kiva.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
smaa ja sitten tämä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Lovely Bones - Hyvä su-iltisleffa. Menis ehkä ma-iltanakin oikein mainiosti
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Toistamiseen ja on kyllä on kyllä niin että ai että
Menetin Harry Potter -neitsyyteni katsomalla Viisasten kiven. Vaikka leffa itsessään oli tavallaan semmoista keskitason mössöä, oli siinä tarinassa ja maailmassa kieltämättä oma viehätyksensä. Niin että pitää kai nuo muutkin katsella. Oliko tää nyt muutama kuukausi sitten tullut Viisasten kivi ensiesitys Suomen tv-kanavilla? En muista ainakaan ennen esitetyn, vaikka tuo tuli ulos jo 2001?
Oliko tää nyt muutama kuukausi sitten tullut Viisasten kivi ensiesitys Suomen tv-kanavilla? En muista ainakaan ennen esitetyn, vaikka tuo tuli ulos jo 2001?
Elonetin mukaan ei:
28.3.2005 MTV3 televisioesitys
9.4.2007 MTV3 televisioesitys
25.12.2007 MTV3 televisioesitys
Meitsi katto tänään nää:
Eli Galactican minisarja-pilotti, ei paska ollenkaan. Pitää kattoa loputkin tosta sarjasta. Kakkoskausi mullon kyllä dvd:nä ollu oottamassa hyvän tovin, mut ykköskausi kannattaa ehkä kattoa ensin.
Last edited by ierikho (29.05.2011 19:13)
stratum wrote:Oliko tää nyt muutama kuukausi sitten tullut Viisasten kivi ensiesitys Suomen tv-kanavilla? En muista ainakaan ennen esitetyn, vaikka tuo tuli ulos jo 2001?
Elonetin mukaan ei:
28.3.2005 MTV3 televisioesitys
9.4.2007 MTV3 televisioesitys
25.12.2007 MTV3 televisioesitys
Oho, ei vissiin vaan ole aiemmin kiinnostanut edes vähää alusta.
Scifi-päivä jatkuu:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Menetin Harry Potter -neitsyyteni katsomalla Viisasten kiven. Vaikka leffa itsessään oli tavallaan semmoista keskitason mössöä, oli siinä tarinassa ja maailmassa kieltämättä oma viehätyksensä. Niin että pitää kai nuo muutkin katsella. Oliko tää nyt muutama kuukausi sitten tullut Viisasten kivi ensiesitys Suomen tv-kanavilla? En muista ainakaan ennen esitetyn, vaikka tuo tuli ulos jo 2001?
Oon kattonut noi leffat aina läpi kun uusi on tullut. Nyt heinäkuuksi ei ehkä kaikkia taas jaksa. Loistava tarina kyllä kerta kaikkiaan. Kandee siis kattella kaikki leffat ennen heinäkuuta ja sitten teatteriin kattomaan se vika. Mä voin kyllä lainata dvd:t jos on tarvetta. (Sitä tämän viimeisen osan ykköstä mulla ei vielä ole.) Kirjatkin löytyy hyllystä lukuunottamatta sitä viimeistä. Ei pysty lukee ku tahtoo nähä leffassa että miten käy.
Katoin yöllä Battle Los Angelesin. Tylsää pyssyttelyä. Hauska idea sinänsä, mutta täysin kelvoton elokuva. Paskaa.
Last edited by leposi (30.05.2011 11:51)
Menetin neitsyyteni Harry Potterin kanssa eiq oon aina pitänyt noita Harry Pottereita tuotteistetun viihteen pahimpina mätäpaiseina... mikä niissä niin paljon inhottaakin? Se seikkailullisuuden tuputtaminen, lasten mielikuvitusten aliarviointi, rautalangasta vääntäminen, ja erityisesti se, että ne leffat on karmeita digitaalisen varhaisvaiheen esimerkkejä: sinivihreän sävyisiä, tummia ja kaikin puolin vailla visuaalista taiteellista arvoa. Ja hahmot vaikuttaa ärsyttäviltä. En oo koskaan pystynyt katsomaan yhtäkään näistä elokuvista varttia pidemmälle, mutta koen että olen silti oikeutettu tuomitsemaan ne, onhan ne kuitenkin leffojen vastine pikaruoalle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
pikaruoka
"pikaruokaleffat"
No toki, mut diggaatko sä Harry Pottereista? On pikaruokaa ja pikaruokaa.
Hyi olkoon tota Harry Pottereissa käytettyä visuaalisuutta, kuten sanoin, sinistä, vihreää ja "dramaattisen" tummaa.
Mä oon tässä melko lailla Laadun kannalla. Potterit näyttää kamalalta ja on tylsiä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
vaikka ne ihan ekat potterit tosiaan näyttää kamalalta, niin kyllä mä niiden parissa viihdyn ihan mukavasti. luin niitä kirjoja jo sillon 90-luvulla kun olin ehkä enemmän kohderyhmää. :peuk: