You are not logged in.
Näinhän siinä taas kävi.
Voisin ton maratontaulukon päivitellä joskus, oli siitä leposin kans juttua taannoin.
Teekille Alex Songin peniksen kokoinen , valtavan hieno saavutus! Oma kauteni oli nousujohtoinen, mutta edelliseen verrattuna selkeä pettymys.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Voisin ton maratontaulukon päivitellä joskus, oli siitä leposin kans juttua taannoin.
Hyvä jos sulla on tosiaan ne vanhat jo jossain valmiina ettei tartte ihan alusta saakka nysvätä.
Tavoitteena oli palkintopallisijoitus, mutta se nyt vähän jäi tosi epätasaisen alun takia. Mutta ihan tyytyväinen pitää olla neljänteen sijaan. Onneksi jossain vaiheessa löytyi oikeat pelaajat sitten lopulta. Pitää vielä ajan kanssa tarkistaa kuukausilistat, että ens kaudella tietää missä kohdin pitää olla skarpimpi. Fulhamin Facebook -fanien skabassa puolustin voittoa, mutta tänä vuonna jäin viidenneksi.
Jee, palkintopallisija Champions League fantasyn rotsi-liigassa.
1. Safe Hands FC 643
2. Yé-Yé Boys 616
3. FC Pallomekko 511
4. Helvetto Campari 495
5. Remicks 485
6. ketaleissön 387
7. wadein 381
8. FC Bamse 370
9. Hinaajat 343
10. AC Costanza 327
Last edited by leposi (29.05.2011 15:12)
Hyvinhän tämäkin meni lopulta Semifinaalivaiheessa tuli kurottua eroa Yé-Yé Boysiin paremmin osuneilla kapteenivalinnoilla.
Valju-fantasy aukesi tänään. Rotsi-liigan koodi on 15800-7005.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Valju-fantasy aukesi tänään. Rotsi-liigan koodi on 15800-7005.
ginipoika wrote:Valju-fantasy aukesi tänään. Rotsi-liigan koodi on 15800-7005.
Säännöistä nopealla vilkaisulla huomasin, että kaksi wild cardia on tälläkin kaudella ja nyt myös vapaapotkuihin johtaneista rikkeistä saa rikottu pelaaja syötön. Siis jos tulee maali, doh.
In the event of a penalty or free-kick, the player earning the penalty or free-kick gets an assist if a goal is directly scored, but not if he takes it himself, in which case no assist is given.
Ja oho, tärkeimpänä uudistuksena taitaa olla tuo vice-captain, mikä on minusta tosi hyvä juttu
Enkä mä muka ollut rotsi-liigassa 06/07? Sain kuitenkin oman pelihistoriani mukaan tälläiset pisteet:
2006/07 1705 248601
Joo, kun kattoo ihan ekan sivun postauksia, niin minä olen 06/07 kauden Green Stars. Oma historia näyttää enemmän pisteitä, koska rotsi-liigahan lähti mukaan peliin muutaman kierroksen liigan alun jälkeen ja siinä ehti tulla sitä ennen vähän lisäpisteitä, joita ei tietty tähän maratonrankkaukseen lasketa. Eli eiköhän tuon voi lisätä taulukkoon sitten.
Last edited by leposi (22.07.2011 12:22)
Liityin taas mukaan. Mitään en osaa, enkä ajatellut kamppailla sijoituksista. On tullut vain vuosien aikana huomattua, että fantasy premier tekee esimerkiksi Wigan vs. Blacburn -matsistakin mielenkiintoista seurattavaa jos sattuu olemaan pistemiehiä kentällä.
Tein joukkueen. Valioliigaa ei tule seurattua juuri lainkaan, niin aika hassuttelumeiningillä mentiin.
Mukana ollaan. Eiks tuota porukkaa voi vielä vaihdella ennen ekaa kiekkaa?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
kohta mennään! Jos nyt mellakat antaa myöden. Kaverini koodinimi Mambo pyysi ilmoittamaan että meidän 20e panoskimppaan mahtuisi pari kiinnostunutta uhkapelaajaa. Viestitelkää mulle jos haluatte mukaan. Nyt on kai 6 pelaajaa kasassa.
Last edited by kuninkees (10.08.2011 11:43)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
kohta mennään! Jos nyt mellakat antaa myöden. Kaverini koodinimi Mambo pyysi ilmoittamaan että meidän 20e panoskimppaan mahtuisi pari kiinnostunutta uhkapelaajaa. Viestitelkää mulle jos haluatte mukaan. Nyt on kai 6 pelaajaa kasassa.
Kyllä uhkapelit aina kiinnostaa, jos vaan haluatte tämmöisen semi-pro fantasy footballaajan mukaan. Nimim. viime vuonna sijalla 83 koko pelissä
Tämän vuoden joukkueen suunnittelu on vielä ihan alkutekijöissään. Onneksi on vielä pari päivää aikaa.
kuninkees wrote:kohta mennään! Jos nyt mellakat antaa myöden. Kaverini koodinimi Mambo pyysi ilmoittamaan että meidän 20e panoskimppaan mahtuisi pari kiinnostunutta uhkapelaajaa. Viestitelkää mulle jos haluatte mukaan. Nyt on kai 6 pelaajaa kasassa.
Kyllä uhkapelit aina kiinnostaa, jos vaan haluatte tämmöisen semi-pro fantasy footballaajan mukaan. Nimim. viime vuonna sijalla 83 koko pelissä
![]()
Tämän vuoden joukkueen suunnittelu on vielä ihan alkutekijöissään. Onneksi on vielä pari päivää aikaa.
Kuulemma meriitit on liian kovat tohon kimppaan. Aika kova suoritus kyllä kieltämättä.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Jep, no problem.
Eilen sain kasattua jonkinlaisen joukkueen, mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin 90% tuosta menee vielä moneen kertaan uusiksi ennen lauantaita
Tottenham's game with Everton this weekend has been postponed due to the rioting in London earlier this week.
Lisää peruutuksia voi tulla, joten fantasyjoukkuetta ei kannata lyödä lukkoon ihan heti.
inxs:ssä
KUALEMA ginipoikalle ja etenkin teekkille
Ei oikein jaksa kiinnostaa.
Pian mennään. Kova joukkue tuli tehtyä, odotan lähes murskavoittoa kisassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
en pidättele hengitystäni
Pistin vielä tänä aamuna ykköskärkiparin kokonaan uusiksi. Pitää varmaan lopettaa säätäminen ja lähteä lenkille, kohta mennään
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, harkitsen ensimmäisen wild cardin käyttöä tänään joskus kuuden jälkeen.
mestari tärisee, hyvä merkki
Yllättäen kaikki muutkin yrittää viimeistellä joukkuettaan. Ei toimi sivut ei. Toivottavasti kaikki ntyt oli oikeasti kunnossa, ettei tule katastrofaalista alkua.
mestari tärisee, hyvä merkki
Mind games
Joo eipä toimi sivut ei. Tää hommahan kaatui nyt jo ennen ekaa kierrosta.
30 pistettä ekalta päivältä. Ei tää nyt kauheen surkeasti alkanut. Tosin Gervinho, mitä vittua? Hiuksista vittuun heti seuraavassa vaihdossa.
Last edited by leposi (14.08.2011 11:17)
En muuten tykkää tästä uudesta sivustosta. Miten ihmeessä tossa pääsee edes katsomaan matsia tilastoja? Ei mulla ainakaan pelitä, kun klikkaa sitä tulosta kuten edellisessä versiossa.
En muuten tykkää tästä uudesta sivustosta. Miten ihmeessä tossa pääsee edes katsomaan matsia tilastoja? Ei mulla ainakaan pelitä, kun klikkaa sitä tulosta kuten edellisessä versiossa.
En tykkää oikein minäkään eikä mullakaan pelitä noi matsien tilastot. Lisäksi pisteet ei päivittyneet eilen matsien aikana(tai edes illalla) ja kaikista pahin kämmi oli tuo että sivut ei toimineet eilen ennen matsien alkua. Iso miinus FPL:lle tässä kohtaa, toivottavasti saavat nopeasti hommat kuntoon.
Gervinho pelasi ihan lupaavasti mutta läppäsi hölmösti Bartonia poskelle kun tämä kävi nostamassa miehen rinnuksista ylös nurmelta lievän filmauksen jälkeen. Nyt siis ilmeisesti kolmen matsin banni tulossa, jos valitus ei mene läpi.