You are not logged in.
Äh, en ole vieläkään muistanut/jaksanut laittaa niitä hohtokolvvin tuloksia kokonaisuudessaan kaikkien ihailtavaksi. Tallessa ne on, mutten kyllä tiedä että missä tarkalleen.
Joten ajattelinkin kysellä, että olisko kiinnostusta lähteä pökkimään tällä viikolla tai sitten ensi viikolla ulkoradoille? En kyllä tiedä miten noi on vielä auki mutta...
kiinnostaa kiinnostaa
Tällä tai ens viikolla? Mulle käy koska vaan. (Tällä viikolla neljästä eteenpäin tosin ainoastaan.) Perjantaista eteenpäin toki on mahdollisuus jälkipeleille. :pint:
Last edited by leposi (30.05.2011 21:44)
No oisko perjantaina? Grasskirt kans mukana. Mihin mennään? Itsellä on kokemusta vain Käpylästä ja Hietsusta, molemmat ihan jees mutta ehkä tuo Hietsu voi olla aika ruuhkainen perjantai-iltana ja siellä näytti ainakin silloin kun kävin olevan jotain pro-tyyppejä.
No oisko perjantaina? Grasskirt kans mukana. Mihin mennään? Itsellä on kokemusta vain Käpylästä ja Hietsusta, molemmat ihan jees mutta ehkä tuo Hietsu voi olla aika ruuhkainen perjantai-iltana ja siellä näytti ainakin silloin kun kävin olevan jotain pro-tyyppejä.
Perjantai on just hyvä. Oisko vaikka klo 18 tai myöhemmin jossain? Ehtisin tossa ajassa nukkua päikkärit töiden jälkeen. Ei oikein tuu mieleen näitä ratoja. Etelässä on se yks, tossa Sibeliuspuistossa on kans yks, sit Munkkivuoren(?) ostaria vastapäätä on yks ja sit tietty noi Stratumin mainitsemat. Mulle käy ihan missä vaan. En osaa ehdotella, kun kerran olen vaan käynyt huitomassa ja se oli siellä Hietsussa.
Toki pitää ottaa huomioon mahdollinen San Marino-Suomi -kisastudio tai vähän epätodennäköisempi Pierced Arrowsin keikka. En ole vielä katsonut, että voiko nämä kaikki kolme yhdistää.
Last edited by leposi (01.06.2011 15:49)
Mulle sopii kyl perjantaina mennä kolvvailemaan. Sibeliuspuisto, Hietsu ja Munkkivuori on kaikki työmatkan varrella joten niitä vaan ensisijaisesti koluamaan.
Älä päästä painiks sitä
Mulle sopii kyl perjantaina mennä kolvvailemaan. Sibeliuspuisto, Hietsu ja Munkkivuori on kaikki työmatkan varrella joten niitä vaan ensisijaisesti koluamaan.
Ehdottaisin sitten ehkä Hietsua tai Sibistä, kun niistä on lyhyt matka vaihtaa jos näyttää huonolta. Ja on helpompi mennä kattoo potkupalloa siitä sitten. Mulla voi pelata kisastudio jos kiinnostaa se höntsä.
No koklataanko Sibistä? Kisastudiokin vois olla jees. Kuudelta just hyvä.
Oujee, nähdään kuudelta siinä alueen edessä. En nyt osaa tarkalleen sanoa, että missä se niinku on, mutta siellä se on, jossain pusikossa muistaakseni. Löytänette kyllä! Itsestä en tiedä.
Eli minigolffia Sibeliuspuiston radoilla perjantaina klo 18, kaikki mukaan!
Last edited by leposi (02.06.2011 16:13)
Paska peli, kivat radat. Vaikken voittanut, niin hole-in-one sentään tuli.
Tulokset (18 reikää Sibeliuspuiston kentät):
1. stratum 79 lyöntiä
2. grasskirt 84
2. ILR 84
4. leposi 99
Pelasin saman radan toisessa tiimissä läpi heti rotsijengin vanavedessä. Hauskaa oli, vaikka kaseja tuli useampi. Taisin voittaa ton mun porukan kisan 78:lla lyönnillä.
Kiva rata ja paikka. Sai juoda omia bischofshofeneita radalla, sekä kusipaikkoja oli lähistöllä mukavasti
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Ja se yksi oli ihan haistavittutuurirata.
leposi wrote:stratum wrote:Ja se yksi oli ihan haistavittutuurirata.
![]()
No se jossa piti kimmotella ihme siksakkia.
Ai se, jonka sain reikään?
leposi wrote:stratum wrote:Ja se yksi oli ihan haistavittutuurirata.
![]()
Tämäkin joo, mut pahin oli se ristinmuotoinen. Saiko joku teistä sen läpi?
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
stratum wrote:leposi wrote:stratum wrote:Ja se yksi oli ihan haistavittutuurirata.
![]()
mä ainakin sain, en nyt muista saiko muut.
asleep wrote:stratum wrote:leposi wrote:stratum wrote:Ja se yksi oli ihan haistavittutuurirata.
![]()
Oliko tämä se tulivuorirata? En saanut sisään. Eka yritys meni sentin päästä ja sen jälkeen loput kuuhun.
stratum wrote:asleep wrote:stratum wrote:leposi wrote:stratum wrote:Ja se yksi oli ihan haistavittutuurirata.
![]()
Oliko tämä se tulivuorirata? En saanut sisään. Eka yritys meni sentin päästä ja sen jälkeen loput kuuhun.
Just se. Grasskirt sai sen kans sisään, en muista ILR:stä.
Koska Tampereella oli maailman hienoimmat kentät ja himo jäi päälle (vaikkei tuloksessa jälkipoljille kerrottavaa olekaan) niin miten olisi stadin ninjat, lähtiskö esim. huomenna pökintä jossain? Sibiksen kentät oli kai ihan jees, mutta missä tahansa toki passaa mulle.
Pitäisköhän sitä sitten mennä käymään siellä Munkkivuoren radoilla joskus iltapäivällä? Tai tietty jos muita kuin töölöläisiä ei lähde pelaamaan niin miksi turhaan lähteä toiselle puolelle planeettaa, kun tossa on Sibis ja Taivallahden kentät kans. Mulla ei tänään ole mitään tekemistä, joten kunhan sää tosta vähän selkenee ja lounas on navassa niin olen valmis vaikka mihin.
Kyl mä munkkaan lähen oikein mielelläni
Älä päästä painiks sitä
Mukana! Taivallahden huoparadalla käytiin pelaamassa noin kuukausi sitten ja siellä ainakin radat olivat hyvässä kunnossa. Hintakin tosin taisi olla 8e paikkeilla (sibiksessä taisi olla halvempi, mutta ratojen kuntokin oli heikompi). Munkkivuoressa en oo käynyt, joten siinä mielessä se voisi olla mukava käydä testaamassa.
Joo, mennään vaan Munkkivuoreen. Neljältä, viideltä vai myöhemmin?
klo neljä ok
Älä päästä painiks sitä