You are not logged in.
Winter's Bone - hurjan hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kova
Heather Grahamin roolille Keskustelee alussa autossa jonkun kanssa seksistä ja kuolee
Val Kilmerille myös jättimäinen :pimp::kulli:
Ja muutenkin pirun ässää menoa ja yhtä naista ammuttiin tylysti TISSIIN.
Renny
Last edited by hrmunoita (15.06.2011 00:59)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yllättävän viihdyttävä. Emily Bluntille vielä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hääosion aikana tuli vähän epäilyksiä, mutta ei niitä muistella, kun huipentu niin hienoks. Aika huima.
-
Zombie Driftwood
Olipa huono
http://www.wikinoticia.com/images/extra … 559196.jpg
hääosion aikana tuli vähän epäilyksiä, mutta ei niitä muistella, kun huipentu niin hienoks. Aika huima.
Tää leffa nosti mulle Trierin osakkeita tosi paljon.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Napalmipää wrote:http://www.wikinoticia.com/images/extra … 559196.jpg
Tää leffa nosti mulle Trierin osakkeita tosi paljon.
Smaa. Pitkästä aikaa myös leffa, joka jäi hyvällä tavalla pyörimään mieleen. Vieläkin tulee jotenkin hyvät fibat kun sitä ajattelee.
Paul
Luin NYT-liitteestä jotenkin nihkeän arvion ja ajattelin, että oiskohan tää paska. Sit tajusin, että tämähän on Nick Frostin ja Simon Peggin kynästä. Ei voi olla paskaa huumoria. Eihän se ollut. Siis jumalauta, aivan mahtava leffa. Menkää kaikki katsomaan. Osu ja uppos!!
Ihan jees.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.wikinoticia.com/images/extra … 559196.jpg
huomenna tämä. (futuuripostaus )
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^
tälle on toki oma hymiökin,
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
^
tälle on toki oma hymiökin,
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ihan hyvä
^ Paras.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
kyllä toi^ oli välillä niin tahattoman koominen etten esimerkiksi imdb:n reittausta voi ihan käsittää
Missä koominen? Tai emmä tiedä haluunko kuulla, jos menee sitte katselukokemukset piloille täst edes.
*
no koko gary oldmanin roolisuoritus esimerkiksi.
^ eiks Leon oo kumminkin tarkoituksellisen koominen vai oonko missannut jotain?
Enivei, kävin kattoo ton Unknownin. Ihan kiva jännäri, hubaisaa kohkaamista ja rymistelyä, kohtalaisen kiihkeä takaa-ajokohtaus. Foorumin Berliini-fanaatikot sais tästä kuitenkin varmaan enemmän irti
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei paskempi. Lopun CGI-kauriit oli kyl aika
Last edited by Tomsk (20.06.2011 01:44)
Sent from my iPhone 16
iha ok
Starship Troopers ehkä tuhannetta kertaa.
Aina vaan
*
Starship Troopers ehkä tuhannetta kertaa.
![]()
![]()
tälle oli täräyttäny taas fiksusti hesarin arvostelija yksi *
Almost Famous tokaa kertaa
Constantine tokaa kertaa
Tears of Black Tiger - Kevythyvä thaikkuwestern
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
*
The Hudsucker Proxy
Kyllä, edelleen parasta!