You are not logged in.
No eihän tuolla ole kaikkia Helsingin keikkoja koskaan ollut tarkoituskaan listailla...
en ole kolmekybänen emoboy
no ei, mut kaikki jossain määrin foorumin musamakuun sopivat
Mudhoney lisätty, mutta onko joku menossa tonne Jayhawksiin?
Pitäisköhän mudhoneyyn mennä.. enpä oo koskaan nähny.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Onks noi myspace-linkit aikansa eläneitä? Pannaanko suora linkki tikettiin ja vongataan foorumille sponsorirahastoa Merimaalta
vieläkö myspace on olemassa?
Hehe, mut oikeesti mikä sit ois hyvä? Soundcloudissa on yleensä vähemmän biisejä... + ei juuri lainkaan tietoa yhtyeestä
Last edited by börjeslandet (28.06.2011 14:42)
Muzamaza wrote:Kertokaa noviisille, miksi tuo ulkomaanihmeet -ketju on vajaa?
No Means no, Primal Scream ja the Jayhawks ainakin puuttuu
Tarviiko noita kaikkia rahastuskeikkoja nyt lisätä? 45e Tavastian hikisestä kesätunnelmasta? Onko joku muka menossa?
No means non sanominen rahastukseksi... Mutta sehän meni jo.
Luulin, että on tarkoitus listata kaikki, mutta jos menee jonkun "vain börjen makuun" -jutun mukaan, niin ei siinä mitään.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
toi tikettihomma ei itse asiassa ois hullumpi, ainakaan JOS saadaan sponssirahaa
mut tapauskohtaisesti voi laittaa kotisivuja, myspacea, mitä ny huvittaa. en kyl tiedä kuinka moni niitä klikkailee mut ajatus kai se on tärkein
niin ja se rahastus tais tarkoittaa jayhawksia? onks niille ees topikkia täällä, toisaalta eipä juuri kiinnosta lol
börjeslandet wrote:Muzamaza wrote:Kertokaa noviisille, miksi tuo ulkomaanihmeet -ketju on vajaa?
No Means no, Primal Scream ja the Jayhawks ainakin puuttuu
Tarviiko noita kaikkia rahastuskeikkoja nyt lisätä? 45e Tavastian hikisestä kesätunnelmasta? Onko joku muka menossa?
No means non sanominen rahastukseksi... Mutta sehän meni jo.
Luulin, että on tarkoitus listata kaikki, mutta jos menee jonkun "vain börjen makuun" -jutun mukaan, niin ei siinä mitään.
En sanonu sitä rahastukseksi ja lisäilin vähin äänin sen jo vähän ennen keikkaa... No ei todellakaan ole tarkoitus listata kaikkia. Ja musta 45e Tavastialla piereskelystä on vähän liikaa. Jos haluutte tapahtumanne tonne listalle, niin varmin tapa saada se sinne on kutsua mut facebookissa eventtiin. Tätä ketjua en kovin usein jaksa lukea enkä totta puhuen tuota listaakaan päivitellä.
niin ja se rahastus tais tarkoittaa jayhawksia? onks niille ees topikkia täällä, toisaalta eipä juuri kiinnosta lol
Eipä hätää, kun en itse noita keikkoja ole ollut järkkäämässä. Ajattelin kyllä mennä Jayhawksia katsomaan, mutta en olekaan foorumiaktiivi, joten sallittakoon laajempi musamaku?
Last edited by Muzamaza (28.06.2011 15:11)
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
no jos tän kerran
ja perusta toki topikki niille, ehkä muutkin innostuu
Tästähän tuli joku ristiretki. Ei ole odotettavissa topikkia aiheesta ja enemmänkin kiinnostaisi se kattava lista kuin tuon jo tietämäni nimen saaminen listalle.
Mutta kiitosta vaan.
Goblin uupuu listalta
Goblin on vasta syksyllä
Miks jäbä on lähtenyt pitään jotain listaa jos ei edes kiinnosta päivitellä sitä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tai jos vaan börje antais salasanansa julki
nyt stoppi tälle kaitsennalle
bzort glorf bööth
Miks jäbä on lähtenyt pitään jotain listaa jos ei edes kiinnosta päivitellä sitä
![]()
Kyllä mua kiinnostaa päivitellä, mutta paskaa en jaksa päivittää enkä halua myöskään, että lista on liian pitkä, joten kesän keikat erikseen ja syssymmällä syksyt.
Eipä hätää, kun en itse noita keikkoja ole ollut järkkäämässä. Ajattelin kyllä mennä Jayhawksia katsomaan, mutta en olekaan foorumiaktiivi, joten sallittakoon laajempi musamaku?
Jayhawksille vois perustaa ihan hyvin topikin, ne kaksi levyä oli mitä parhainta kantripoppia.
Oon käyny kerran kattomassa Tavastiallakin. Oli iha zeez, vaikka ei silloin ollukkaan enää alkuperäiskokoonpano.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[
Kyllä mua kiinnostaa päivitellä, mutta paskaa en jaksa päivittää enkä halua myöskään, että lista on liian pitkä, joten kesän keikat erikseen ja syssymmällä syksyt.
Voisko tästä päätellä, että kaikki mitä et ole listannut missään vaiheessa on sit virallisesti paskaa?
börjeslandet wrote:[
Kyllä mua kiinnostaa päivitellä, mutta paskaa en jaksa päivittää enkä halua myöskään, että lista on liian pitkä, joten kesän keikat erikseen ja syssymmällä syksyt.Voisko tästä päätellä, että kaikki mitä et ole listannut missään vaiheessa on sit virallisesti paskaa?
En edusta mitään virallista tahoa tätä listaa tekiessäni. Todennäköisempää on, etten ole saanut facebook-kutsua, bändillä ei ole topikkia foorumilla tai en ole ehtinyt.
Lisääppä nyt ainakin toi ens kuun Sisters of Mercy (tavastia).
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^ ei noille taida olla ees omaa topikkia, ja muutenkin pelkkää rahastusta t: börje
Mites toi sunnuntain Mars Volta? Ei voi olla rahastusta, ko vanhaa mazquu ei kuulemma tule?
Mites toi sunnuntain Mars Volta? Ei voi olla rahastusta, ko vanhaa mazquu ei kuulemma tule?
Sithän se on paskaa
edit: ennen ku kiukuttelu alkaa, niin kerrottakoon, että lisäilin noita
Last edited by börjeslandet (30.06.2011 13:47)
Tomsk-späm päivitetty pitkästä aikaa.
Sent from my iPhone 16
Jayhawksin kiinnostava matsku on kyllä vähän rajallinen. Onhan niillä sentään ne molemmat laulajat vielä messissä?
Vai että NMN meni jo ja Primal Screamia pitäis pohtia...Ja St Vitus ja Godflesh ja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
taitaa jäädä primal scream väliin
taitaa jäädä vähän kaikki väliin