You are not logged in.
Ja mitä vittua nyt taas jengi. Ei sanaakaan Einon ehkä kovimmasta stygestä. Olen hyvin pettynyt teihin, jälleen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
TAJUAKSÄÄ TAJUAKSÄÄ TAJUAKSÄÄ TAJUAKSÄÄ TAJUAKSÄÄ TAJUAKSÄÄ
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
klubihitti klubihitti klubihitti
bzort glorf bööth
Tulin vain feelistelemään biisiä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kotiseuturakkaudesta ammentavasta räpistä ja musiikkivideoistaan parhaiten tunnettu sekalainen lauma kaikennäköistä sakkia Helsingin lähiöistä eli SMC Lähiörotat, (ent. Hoodrats) julkaisee ensimmäisen pitkäsoittonsa Raffii suomi-flättii keskiviikkona 15.6.2011.
Kappalelista/Teokset :
CD
1. Northside Nagetti
2. Lähiörotat skujaa (feat. Notkea Rotta)
3. Lahden Sininen (feat. El Maestro, Raikka)
4. Mihin vaan meet (feat. Jodarok)
5. Huudeilta huudeille (feat. Aqustiikka)
6. Raffii Suomi-flättii (feat. Asa, HenryWho?, Ameeba)
7. Liukuhihna (feat. Rohtori, Paula Latzo)
8. Yks Risti Kaks (feat. Raimo)DVD
Musiikkivideot:
1. Northside Nagetti
2. Lähiörotat skujaa (feat. Notkea Rotta)
3. Yks Risti KaksLisäksi levy julkaistaan myös vinyylillä, jolla mukana on yksi
bonusbiisi. Biisillä vierailee Hardcore-bändi Ratface, sekä Boltin
laulaja Tane ja Notkea Rotta.Vinyyli julkaistaan 500kpl painoksena, josta 200kpl on oranssia, 150
sinistä ja 150 valkoista väriä. Lisäksi jokaisella värillä on vielä
erilaiset kannet.
jahas. mutta miksi nimikkobiisin nimi nyt northside nagetti
EDIT:
Common-feelistelyille
en tiedä vaatisko jo oman otsikkonsa mut
Arman, Rad Mike & Ameeba
yhden kuuntelun perusteella pakko todeta et smc lähiörotat on kyl yksi vuoden parhaita levyjä. vinyylin ois ehkä voinu hankkia, jos ei ois ollu niin perseilyä koko homma, mut cd:ltähän se soundaa kuitenki loppupeleis paremmalta
2 ekaa biisiä toki parempia originaaleina
propsit raimon arvostamisesta, mutta muuten ollaan hieman pihalla. onhan tää nyt vähän erilaista kamaa. ja en viitsi kiusallanikaan perustaa näille omaa otsikkoa, sillä hieman harmittaa tulla huijatuksi. tarkoitan siis tota vinyyliperseilyä, mieluiten olisin ottanut oranssin vinyylin, mutta se oli yleisin ja kansi sama kuin cd:ssä. valkoinen olisi ollut vähiten mieluinen levynä, mutta kansi ehkä paras. ja kolmekybää posteineen hieman liikaa kuitenkin levystä, joka oletettavasti perustuu pariin hittiin ja niistäkin varmaan laimennetut versiot. ja levyjulkkarit samaan aikaan liimiksen ja RÄJÄYTTÄJIEN kanssa. toki oisin voinu pyytää esim. nimim. samuljia hakemaan mulle tommosen sieltä, mutta ajattelin että mitäs turhia. mutta nyt on cd hankittu ja täähän taitaa olla vuoden kovin kotimainen kiekko, ainoa pikku miinus siitä tokavikan biisin mä joka päivä töitä teen -kertsistä, mut veikkaan et siihenkin tottuu ajan mittaan. olis se vinyyli kelvannu sittenkin
nyt kävi näin
http://miamihoneymuun.blogspot.com/2011 … detta.html
Paleface on julkaisemassa Rappiotaidetta-nimisen kokoelman ja kirjan, jotka summaavat kasaan koko suomiräpin historian aina Raptorista ja Pääkkösistä tähän päivään.
Raptoristahan se suomirap lähti käyntiin
Niinköhän tossa sanottiin.
Niinköhän tossa sanottiin.
Just niin tai toinen tapa ymmärtää toi on, että kirja ei vaan käsittele suomirapin aikaa ennen Raptoria.
Niin tai näin, opus vaikuttaa yhtä kiinnostavalta ku Vteichin postaukset.
Vihaan Palefacea. Tulee silmitön rage välittömästi kun kuulen sen Pori Jazz -mainoksen Bassolta puhumattakaan nyt tosta viimesimmästä levystä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Stöön kontaktimuovilla päällystetyt lyriikat
Vuoden nuori muotoilija.
bzort glorf bööth
hugen uus levy yoyo on aivan kovis
Täältä tulee potku säkeille eikä hauki:pimp::peuk:
Last edited by hrmunoita (22.07.2011 01:54)
Suomenmestari servaa taas jengiä
Mikä vittu toi oli?
oon varmaan joskus postannu tänne jonkun parhaat suomiräppärit kautta aikojen -listan? on tullu vaan mieleen et viime aikoina jontin läpät on alkanu tökkiin, ne salaliittojutut toki uppoaa mut muuten itse asiassa usein turhan löysää läppää vaikka sen kautta innostuinkin tosissaan suomiräbästä. parhaat on kuitenkin tuomio ja kone, niiden jälkeen varmaan raimo ja jodarok.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Suomenmestari servaa taas jengiä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.