You are not logged in.
Kuulostaa just hyvältä.
+Finnkino ei päätä millaista elokuvakulttuuri tässä maassa on... Sen päättää levitysfirmat
en ole kolmekybänen emoboy
(paitsi että toihan on oikeesti Golden Ninja Warrior)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
aina yhtä saakelin kova
(ja lukekaapa muuten tää huima artikkeli käsikirjoittaja Eric Redistä: http://www.laweekly.com/2006-01-12/news … race-2000/)
X-Men: First Class
Yhhyhhyh. Aikamoinen köntsä tuli katsottua. Alkupuoli oli jotenkin ok, mutta sitten alkoi mutanttimättäminen ja muu helvetillinen typeryys. Kylmä sota, Kuuban kriisi, natseja, vittu millä aineksillä lähdetty leffaa tekemään, hei helvetti. C'mon, antaa sen Kuuban jo olla. Aikamoista tissirako- ja mikroshortsishow'ta noin muuten. Ja sitten
Kevin Bacon oli yllättävän hyvä pahiksena! Yleensä Keijo Pekoni on aika suolesta. Michael Ironside rulaa aina.
Tää oli saanut vielä suhteellisen hyviä arvioita, joten sen takia mentiin vapareiden vikana voimassaolopäivänä katsomaan. Tyttöystävä meinasi kuristaa mut kun päästiin leffasta ulos.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tuu Noisis ens viikolla tsiigaan Transformersia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sunshine
Danny Boyle
Sucker Punch
Mainettaan parempi. Suosittelen, jos tämmönen kevyt, mutta synkästi maalailtu toimintarymistely yhtään kiinnostaa. Tästä löyty myös vähän syvällisempi feministinen taso. Joka kerta kun naiset joutuivat tanssimaan/huoraamaan, teko oli verrattavissa siihen jos he olisivat taistelleet örkkejä vastaan, mikä toki oli hyvä tekosyy vähän mässäillä cgi-efekteillä. Mutta kuitenkin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Sunnuntaileffoina The Warriors (
) ja Michael Keatonin esikoisohjaus The Merry Gentleman, joka oli aika söötti ja muutenkin mukava leffa, kannattaa tsekata.
Mary and Max
Hyvä tavaton. Tää on vissiin ollut R&A:ssa muttei muuten levityksessä. En oo varma. Mutta oon sillo missannut täysin. Ehkä ihanin ja kaunein elokuva ikinä. Olen rakastunut.
Encounters in the Deep eli Bermudan karvakolmion salaisuus - italoespana fantasiascifiä seisarin lopusta mut yllättävän vanhahtavalla fiiliksellä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katsoin Permanent Vacationin ja tuli siitä mieleen, että missä John Lurie nykyisin oikein luuraa ku ei oo näkyny eikä kuulunu aikoihin. Guugletellessa törmäsin tämmöseen New Yorkerin artikkeliin:
Sleeping with Weapons - Why did John Lurie disappear?
Mulkku Waits ja Dillon. John
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Helposti parasta komediaa mitä oon todella pitkään aikaan nähny
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
http://www.impawards.com/2009/posters/i … p_ver5.jpg
Helposti parasta komediaa mitä oon todella pitkään aikaan nähny
Jpp, toi on ihan mahtava!
en ole kolmekybänen emoboy
jumalauta
Beyond Evil - Mainiosti efektoitua ja jopa vähän saatanallista drive in kauhua vuodelta 1980
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Toisaalta tosi hieno, toisaalta tosi rasittava.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Paras Batman
Ps. Ilmeeni kun Heath Ledgerin Jokerin maneerit on kopioitu suoraan Tommy Lee Jonesin Kaksinaamasta.
Tää on myös mun suosikki. Jim Carrey
Mcdonaldsin Batman Forever -kampanjan lasiset mukit back in the day
Videokassu ja soundtrackkassu löytyy luonnollisesti
hrmunoita wrote:Tää on myös mun suosikki.
Jim Carrey
![]()
Videokassu ja soundtrackkassu löytyy luonnollisesti
Sama. Meikällä on Arvuuttaja- ja kaksinaamamukit.
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Tää on myös mun suosikki.
Jim Carrey
![]()
Videokassu ja soundtrackkassu löytyy luonnollisestiSama. Meikällä on Arvuuttaja- ja kaksinaamamukit.
Mulla on vaan Arvuuttaja jäljellä. Kaksinaamamukin kolikkokorva
hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Tää on myös mun suosikki.
Jim Carrey
![]()
Videokassu ja soundtrackkassu löytyy luonnollisestiSama. Meikällä on Arvuuttaja- ja kaksinaamamukit.
Juon kaksinaamamukista parhaillaan
Ihan paska leffa, melkein lähin teatterista kesken kaiken pois.
![]()
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Tää on myös mun suosikki.
Jim Carrey
![]()
Juon kaksinaamamukista parhaillaan