You are not logged in.
Yllättävän jees. David "lol" Schwimmerin hyvä henkilöohjaus ja asiantuntemus aiheeseen onnistuu pitämään leffan luisumasta imelän tv-melodraaman tasolle. Onhan se paikoitellen silti aika korni, varsinkin aluksi leffa vaikuttaa enemmänkin sellaiselta pidennetyltä "Varo nettipedofiilejä" -infopläjäykseltä. Leffan pelastus on Liana Liberato, joka tekee aivan älyttömän hyvää työtä 14-vuotiaana uhrina. Kerrankin teinityttöä näyttelee samanikäinen, eikä joku kolmekybänen anorektikko.
Sent from my iPhone 16
Rio
Ihan pl.
ohhh yeahhh
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mcdonaldsin Batman Forever -kampanjan lasiset mukit back in the day
Pitääkin hakea turvaan ne mun vanhempien luota kun käyn seuraavaks, mullon muistaakseni neljä erilaista.
Skeletonni wrote:Mcdonaldsin Batman Forever -kampanjan lasiset mukit back in the day
Pitääkin hakea turvaan ne mun vanhempien luota kun käyn seuraavaks, mullon muistaakseni neljä erilaista.
Hard core. Laita kuvaa astiat-topikkiin sit ku oot hakenu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aika pläjäys.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Skeletonni wrote:Mcdonaldsin Batman Forever -kampanjan lasiset mukit back in the day
Oijoi, muistan kun yläasteella kaverilla oli pari erilaista. Leffailtoja viettäessä mun oli aina saatava Batman & Robin-lasi, kun näytti jäiseltä, hieno assosiaatio kylmästä juomasta. Sain myöhemmin samanlaisen lasin toiselta kaverilta lahjaksi, kun se tiesi mieltymyksestäni. Toki mulla on se edelleen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
&
&
Toi tomskin postaama trust-elokuvan kansikuva on aika hieno. Läppäristä tulee käsi ojentamaan ruusupuskaa. ja teksti "luottamus vietiin hetkessä tms" - ei vissiin tartte katsoa koko leffaa?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
:peuk:
Koko setti siis!
Toi tomskin postaama trust-elokuvan kansikuva on aika hieno. Läppäristä tulee käsi ojentamaan ruusupuskaa. ja teksti "luottamus vietiin hetkessä tms" - ei vissiin tartte katsoa koko leffaa?
Kyl mä ehkä silti suosittelisin. Aiheesta ei oo tehty hirveesti leffoja vielä, joten varmaan joku kerkeää vielä tekemään paremman. Mut ei tää tosiaan oo huono.
Parempi Trust on toki '90 vuoden Hal Hartley -leffa.
Sent from my iPhone 16
vihdoinkin tämä ja olihan se loistava.
http://www.impawards.com/1989/posters/m … n_ver2.jpg
vihdoinkin tämä ja olihan se loistava.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Tää on myös mun suosikki.
Jim Carrey
![]()
Mcdonaldsin Batman Forever -kampanjan lasiset mukit back in the day
Videokassu ja soundtrackkassu löytyy luonnollisestiSama. Meikällä on Arvuuttaja- ja kaksinaamamukit.
Mulla on vaan Arvuuttaja jäljellä. Kaksinaamamukin kolikkokorva
Juon kaksinaamamukista parhaillaan
Koko setti kyllä löytynyt, mutta siitä ehtinyt hajota juuri tuo kaksinaamamuki Tämän vuoksi ei enää loputkaan mukeista ole käytössä.
Last edited by Jophiest (08.07.2011 22:27)
Nuoruuden suosikkeja!
Sent from my iPhone 16
Isolinnankatu
yksi parhaista
ihan jees
erittäin jees
Noi movieposterdb:n hotlinkkaukset ei skulaa tiedoks vaan.
en jaksa nyt korjata, mutta mukava tietää sitten vastaisuudessa.
en jaksa nyt korjata, mutta mukava tietää sitten vastaisuudessa.
No kerro nyt minkä katoit. Kiinnostaa niin paljon!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ voi vittu ku oisinki katsonut tuon! Katoin The Touristin joka oli käsittämättömän huono. Piinaavan pitkäpiimäinen leikkaus, armoton siirappisuus ja kaiken jännitteen puute. Voi jee.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Bröm brön :rockhands:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ruotsalainen avioliitto (Det enda rationella)
Loistava!
Source Code
Kai tää oli ihan ok. Loppu vähän raivostutti.