You are not logged in.
Kas niin, Playstation 3 on tilauksessa Verkkokaupasta. Varastossa ei oo yhtään, joten hetki tässä ootellaan. Ei sillai, että ehtisinkään ennen ens torstaita paljoa pelailla. Portal 2 ja jalkapallopeli on varmaan ne ekat pelit mitä hommailen. Onko pelikauppasuosituksia stadissa? Minne kannattaa sitten aina joskus viedä käytetyt ja mistä niitä kannattaa katella? En varmaan tiedä yhtään pelikauppaa missään, kun ei näitä ole tullut harrastettua tällä vuosituhannella.
Ja toki jos jollain on suosituksia sellasesta kivasta kaksinpelistä, niin olisin kiitollinen.
Ooh, voidaan räiskiä vaikka mitä kaksinpelinä sitten!
Portal 2:sta en oo pelannu vielä mut sen coopinhan pitäs olla parasta kaksinpeliviihdettä (tosin ilmeisesti vaan onlinena)
Old school kaksinpeliä varmaan tarkotat...suosittelen Mortal Kombat 9:ä! Tai söpömpää jos haluu niin sit PSN:stä esim Castle Crashers tai Scott Pilgrim vs the World (mut vaan toinen, nää ona ika lailla sama peli). Tai sit jos tasohyppelyy niin Little Big Planet (ite oon vähän vähemmän kiimassa tästä ku monet muut, mut ekan saanee jostain gamestopista aika halvalla ja sit voi edetä kakkoseen jos siltä tuntuu)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
leposi wrote:Kas niin, Playstation 3 on tilauksessa Verkkokaupasta. Varastossa ei oo yhtään, joten hetki tässä ootellaan. Ei sillai, että ehtisinkään ennen ens torstaita paljoa pelailla. Portal 2 ja jalkapallopeli on varmaan ne ekat pelit mitä hommailen. Onko pelikauppasuosituksia stadissa? Minne kannattaa sitten aina joskus viedä käytetyt ja mistä niitä kannattaa katella? En varmaan tiedä yhtään pelikauppaa missään, kun ei näitä ole tullut harrastettua tällä vuosituhannella.
Ja toki jos jollain on suosituksia sellasesta kivasta kaksinpelistä, niin olisin kiitollinen.
Ooh, voidaan räiskiä vaikka mitä kaksinpelinä sitten!
Portal 2:sta en oo pelannu vielä mut sen coopinhan pitäs olla parasta kaksinpeliviihdettä (tosin ilmeisesti vaan onlinena)
Old school kaksinpeliä varmaan tarkotat...suosittelen Mortal Kombat 9:ä! Tai söpömpää jos haluu niin sit PSN:stä esim Castle Crashers tai Scott Pilgrim vs the World (mut vaan toinen, nää ona ika lailla sama peli). Tai sit jos tasohyppelyy niin Little Big Planet (ite oon vähän vähemmän kiimassa tästä ku monet muut, mut ekan saanee jostain gamestopista aika halvalla ja sit voi edetä kakkoseen jos siltä tuntuu)
Jee Tää nettipelailu on mulle ihan uusi ala kaikkinensa. Vain manageria olen netissä vääntänyt pariin otteeseen. Itse en tasohyppelyistä niin välitä, mutta lähinnä just sellasia kaksinpelejä mitä voi sitten tytskyn kanssa pelailla. Pannan Castle Crashers tarkempaan syyniin näin aluksi.
Tänks vinkeistä.
Niin ja hei, onko jotain hyvää pelisivustoa, josta kandee tsekkailla kaikkee? Siis sellasta missä olisi jotain suuntaa antavia arvioita jne., kun tosiaan tämä peliskene on vähe vieras.
Castle Crashersille peukkua täältäkin. Meillä tyttis-co-opeista kovin on ollu Lara Croft & The Guardian of Light. Kandee kokeilla vaikkei tombraider-jutut kiinnostais ajatuksena ollenkaan.
Lego-peleistä Batman ja Indiana 2
Pelisivustoista luen nykyään eniten Eurogameria. Hyviä kirjoittajia, paljon juttuja ja arviotkin yleensä aika kriittisiä. www.eurogamer.net
Last edited by risto_m (15.07.2011 16:07)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ja jos on kovia nostalgioita vanhoista konsoleista, tää on kova http://www.amazon.co.uk/SEGA-Mega-Drive … 747&sr=8-1
Ja jos on kovia nostalgioita vanhoista konsoleista, tää on kova http://www.amazon.co.uk/SEGA-Mega-Drive … 747&sr=8-1
Dynamite Headdy on yksi parhaista unohdetuista psykehelmistä Mega Drivelle.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Anam, ostin vehkeen. Keskustan Sokos poistaa kaikki konsolit yms. valikoimistaan, eli ne myi hyvällä alella. 40% lähti hinnasta pois. 399 oli lappu, mutta kasoin 239,40. Hyvä diili. 60e vähemmän ku Verkkokaupassa ja tähän pakettiin tuli toi joku musavisapelikin mukaan.
Vielä pitäis ostaa toinen ohjain ja jotain "kunnon" pelei. Ens viikolla nämä. Voi sitten Prince-etkoilla pelaillen ja portviineillen.
Onkohan muuten noi Playstation Move -hässäkät mistään kotoisin? Siellä kaupassa oli kans niitä härveleitä 40% alessa. Onks niille jotain kivoja pelejä olemassa, että ehkä kandeis poimia pois kuleksimasta, kun kerta halvalla saa.
Last edited by leposi (15.07.2011 20:35)
ostin pleikka kolmosen
jumalauta
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Hulinax
Foorumin peliosasto laajenee kauheeta vauhtii.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
En o harrastanu deluxe editioneita, mut tää ois aika
http://www.videogamesplus.ca/product_in … s_id=18685
harmi vaan tullit ja semmoset
Onpa stressaava tämä nykyaikainen konsolimaailma. Tein nettitunnukset, mutta nyt en saa Castle Crashersia ostettua sieltä. Onko näissä jotain typeriä maajuttuja vai mitä tässä pitää taikoa vai enkö vaan osaa?
No käyn aamukahvin jälkeen kaupungilla kattomassa jotain pelejä. Ehkä sen Portalin ja Fifan voisi ostaa jos eteen edullisesti tulevat.
Last edited by leposi (19.07.2011 09:58)
Anam, ostin vehkeen. Keskustan Sokos poistaa kaikki konsolit yms. valikoimistaan, eli ne myi hyvällä alella. 40% lähti hinnasta pois.
Vieläks toi jatkuu? Shinne.
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:Anam, ostin vehkeen. Keskustan Sokos poistaa kaikki konsolit yms. valikoimistaan, eli ne myi hyvällä alella. 40% lähti hinnasta pois.
Jaa-a. Eiköhän ne myy kaiken vaan pois. Ei siellä paljoa ollu, mutta ainakin neljä PS3:sta jäi mun jälkeen ja jotain Nintendoa. Oli eka ollut -20% ja nyt -40%. Ehkä jos ajoittais oikein, niin vopis saada enemmänkin pois. Ihan kelpo visapeli toi Buzz! suuri musavisa. Kysymykset ovat ihan ok. Tosin mä en tiedä mittee, joten hermi siinä vaan menee.
Mut jos käyt, niin kolmas kerros. Siellä missä oli ennen kirjat yms. ni nurkan takana piilossa on konsoleiden jämät. Naisten takkien seassa.
Yeah, sain yhden illan väännön jälkeen European Air Warin pelaamaan nykykoneella. Battle of Britain, täältä tullaan.
Ihan kelpo visapeli toi Buzz! suuri musavisa. Kysymykset ovat ihan ok. Tosin mä en tiedä mittee, joten hermi siinä vaan menee.
Tää on loistava ja samalla aivan helvetin ärsyttävä. Kysymykset olivat tarpeeksi monipuolisia ainakin siinä versiossa mitä pelasin.. ööö noin 6 vuotta sitten
nonii leposi, joko otetaan fifahöntsää?
Voisin kanssa joskus hönstäillä, kun tuli hommattua kova kombo PS3, Fifa 11 ja NHL 11.
nonii leposi, joko otetaan fifahöntsää?
Joo, sitten heti kunhan saan jostain sen pelin. Ei tota 2011:stä näy missään kaupoissa edes käytettynä. Tosin tiedän vain noi kaksi Kampin keskuksen kauppaa Helsingissä. Ja kuulemma maahantuojalta loppu. Amazonista sitä ei saa tilattua Suomeen ilmeisesti jonku lisenssien takai emmä tajuu tyhmää. Vai saako tätä ostettua verkosta jotenkin ilman fyysistä levyä? Oon ihan pihalla tästä maailmasta. Portal kakkosen ostin tänää käytettynä, mutten ole vielä ehtinyt pelailla. Aattelin kans ton NHL 2011:n hommata sitten kun halvalla sattuu näkymään jossain.
Last edited by leposi (19.07.2011 14:56)
EA Sportsin jutuissa on se vittumainen EA Pass tms systeemi et jos ostaa käytettynä ja se koodi on jo käytetty (niinku luulis et on) niin pitää ostaa semmonen pass sieltä playstation storesta että voi pelata onlinena
Tilasin ite tuolta Videopelidivarista (www.vpd.fi). Toimittaa Ahvenanmaalta ja uus peli taisi olla jotain 25 euroa tms.
Kattelin dokkarin King of the Kong (tjsp) joka kertoi siis Donkey Kong -videopelin maailmanennätysyrityksistä. Löytyy nopsasti netistä ja on ihan huvittavaa katseltavaa. Mukana mm. kaikkien kaveri Billy Mitchell.
Hauska dokkari 5/5
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
EA Sportsin jutuissa on se vittumainen EA Pass tms systeemi et jos ostaa käytettynä ja se koodi on jo käytetty (niinku luulis et on) niin pitää ostaa semmonen pass sieltä playstation storesta että voi pelata onlinena
Njaa, kauhiaa rahastusta. Paljonkohan sellanen kustantaa? No ehkä tilaan tämän CDONista, kun sieltä löytyi reilulla parillakybällä niin pääsee tässä sitten ens viikolla harjoittelemaan tulevia turnauksia varten eikä tosiaan paikallisten kauppojen hyllyillä tätä enää näy.
Last edited by leposi (20.07.2011 09:40)
Grindausuutisia:
Päätin antaa Riston mennä gamerscoressa ohi, mutta innostuinkin vetäisemään kolme peliä noin viikon sisään läpi.
Valitsit vielä hyvän viikon kun olin reissussa! Olin päässyt jo liki tonnin päähän mutta takaisin tullessa taas 2500 ero
Eipä sillä, itekin vähän samat fiilikset kuin sulle Bakuganista alkoi tulla pikkuhiljaa tuon Lost-pelin ja L.A. Noiren kelajahdin aikana, että ei hemmetti kun alkaa kypsyttään tää achievementien metsästys, jotain mielekkäämpää pelattavaa kiitos. Vaikea silti lopettaa, kun nytkin mulla on joku viis peliä yhden saavutuksen päästä täysistä (arcadee pääasiassa mut silti), niin onhan noi jossain vaiheessa vaan vedettävä kun näin pitkälle on jo päästy.
Nyt oon kuitenkin käyttänyt peliajan pääasiassa Ms. Splosion Maniin, Hard Corpsiin ja muihin ladattaviin. Näistä ei pisteitä heru, mutta piru miten kovia pelejä. Hermoja raastavan vaikeita tosin kumpainenkin. Ja tänään ilmestyy "summer of arcaden" avauspeli Bastion, ihan mielenkiintoiselta näyttää: http://www.youtube.com/watch?v=IKFxK0Z6KS8&
Latauspelit rules kesällä!
Tosta Catherinesta lueskelin lisää ja kiinnostais todellakin mut taitaa olla region locki päällä boksi-versiossa. Ei tuota tosin missään ole vielä vahvistettu, joten odotellaan lopullista tuomiota. Jos se on päällä niin tarkoittanee sitä että Euroopan julkaisijaa ainakin etsitään. Tätä tietoa etsiessä löyty tollanen opas, josta voi kokeilla tarkistaa onko tietty boksin peli aluekoodivapaa vai ei: http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox … 49-en.html
Sais kyl olla aluevapaita vaan kaikki niinku pleikalla, eihän tuossa mitään järkee oikein nykypäivänä ole, "antaisin teille rahani mut ei sitten".
Oho, tsekatkaapa toi Bastionin triali keillä boksi on. Enpä muista vastaavaa audiovisuaalista toteutusta nähneeni... ostoon läks saman tien!
Osaako joku kertoa minulle, että miksen saa ostettua verkosta tuota Castle Crashersia? Pelasin demoa ja tykkäsin siitä huitomisesta sen verran, että koko peli kiinnostaisi. Mutta ei toi tarjoa sitä mulle.
Toi Bastion oli aika outo. Jotenkin liian lyhyt trial.
Ostin Final Fantasy XIII:n, mutten ole vielä uskaltanut aloittaa sitä enkä Portaliakaan. Siksi lähdinkin tutulla ja turvallisella Monkey Islandilla nykykonsolimenoon mukaan. Eilen oli mahtava fiilis pelata sitä ykköstä ekaa kertaa sitten Amiga 500 -aikojen. Toimii vieläkin. Yö venähti sinne kolmeen, kun ei vaan malttanut mennä nukkumaan. Tätä kai tää sitten tulee olemaan.
ILR wrote:leposi wrote:Anam, ostin vehkeen. Keskustan Sokos poistaa kaikki konsolit yms. valikoimistaan, eli ne myi hyvällä alella. 40% lähti hinnasta pois.
Jaa-a. Eiköhän ne myy kaiken vaan pois. Ei siellä paljoa ollu, mutta ainakin neljä PS3:sta jäi mun jälkeen ja jotain Nintendoa. Oli eka ollut -20% ja nyt -40%. Ehkä jos ajoittais oikein, niin vopis saada enemmänkin pois. Ihan kelpo visapeli toi Buzz! suuri musavisa. Kysymykset ovat ihan ok. Tosin mä en tiedä mittee, joten hermi siinä vaan menee.
Mut jos käyt, niin kolmas kerros. Siellä missä oli ennen kirjat yms. ni nurkan takana piilossa on konsoleiden jämät. Naisten takkien seassa.
Olihan nuo siellä missä pitikin mut emmä jaksanu ostaa kun siinä oli noi Buzz-kilkuttimet viemässä tilaa. Jos toi ale laskee 60 prossaan ni sit vois kyl ellei huutonetistä löydy jotain hyvää diiliä sitä ennen.
Mimmonen noiden laitteiden PS2-tuki on nykyään? T: nimim. 'Kehityksen kelkasta pudonnut'
Älä päästä painiks sitä
Ei tue enää. Jotkut ihan ekat tuki kyllä.