You are not logged in.
:pimp::pimp::peuk:
Katoin myös Melancholian. Leffa oli lievä pettymys. Ajoittain nähtiin Von Trieriä parhaimmillaan, kuten esimerkiksi kohtauksessa jossa sulhanen piti puhetta morsiamelle. Huh, mikä tunneskaala kankaalla olikaan ilon, ahdistuksen, ujouden ja jännittyneisyyden välillä. Trier on nykyleffojensa perusteella kasvanut taidemuotonsa täydellisesti hallitsevaksi neroksi, sillä kuvallinen kerronta ja henkilöohjaus ovat suvereenisti hallussa. Harmi vaan, että tarina ei tällä kertaa ole yhtä intensiivinen, tai suoraan sanottuna kiinnostava, kuin mitä edellinen Antichrist oli. Melancholiassa käy ilmi, että yltäkylläinen elämä ei merkitse mitään päähäiriöiden kanssa kamppaillessa. Ookoo, mutta ei tuo elokuva opettanut mulle oikeastaan mitään masennuksesta. Sen viesti oli liian suurieleinen, jotta se olisi kouraissut aidosti. Mua ei muutenkaan oikein jaksa innostaa överiksi vedetty symboliikka. En olisi yllättynyt, jos leffassa olisikin muka joku viesti, jota en tajunnut. Kyllä tämän silti mielellään katsoi, ja tähtiä pitää antaa neljä. Ei leffa silti mikään klassikko ollut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Source Code
Kai tää oli ihan ok. Loppu vähän raivostutti.
täysin sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Klovni.
Klovni kyllä nauratti.
leffan avainhymiöt:
smaa
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hell Comes to Frogtown - Tosi mainio post-apocalypse äksönkomedia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Summer Wars - ei ihan huono vaikka tyhmä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
eilen ja tänään
Navaronen haukat
Life Durinf Wartime
Scince of Sleep
ei häävi. pettymys.
Where the wild things are
Edes ulkoilmateatterin ADHD-espanjalaisteinit eivät onnistuneet pilaamaan tätä. Tosi hienosti kerrottu tarina tän pikkujätkän angstista ilman tyhmää alleviivailua ja lasten aliarvioimista. Ennen leffaa tuli aika huiput Mulholland Drive -fiilikset, kun ajeltiin Montjuicin kiemurateitä illalla ja parkkikselta esityspaikalle käveltäessä ohitettiin terassi missä soi kummitusjatsi ja kaupungin valot loisti tosi siististi alhaalla
Mangojauhe goddamn.
Parasta oli Leslie Nielsen hulluna sadistina.
Last edited by barton_funk (17.07.2011 19:50)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
:rockhands:
iha ok
varsin viihdyttävä
'Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen'
Pitkästä aikaa. Edelleen hyvä.
yksi onnistuneimmista jatko-osista
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I
Reilun tunnin päästä viimeinen osa teatterissa.
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Mitä mä nyt enää joka vuosi odotan tulevaksi?
Yllätyin ku tää ei ollutkaan ihan paska - ainoastaan snadisti paska.
Aika maindia boglaavaa juustoa. Joel Melasniemi tehnyt postrokkia ja kixua. Shit nigga. Pääosahuoruli Ja tosta jäbästä tuli mieleen joku suomenruotsalaisen perheen versio Spartan Loverista ;ALGSDbasms,f s
Last edited by hrmunoita (22.07.2011 15:41)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huippuhyvä edelleen.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 … AA300_.jpg
Huippuhyvä edelleen.
Johan nyt! Katsoin tässä juuri peräjälkeen The Little Sisterin ja Farewell, My Lovelyn.
Kirjojen tapaan huippuhyviä.
bzort glorf bööth
Feggy wrote:http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 … AA300_.jpg
Huippuhyvä edelleen.
Johan nyt!
Katsoin tässä juuri peräjälkeen The Little Sisterin ja Farewell, My Lovelyn.
Kirjojen tapaan huippuhyviä.
Joo, ton Little Sisterin vois kattoo seuraavaks. Nyt katottiin vastapainoksi Norja-uutisille tää, mutta tuli kyllä sokeriöverit.
Pirates: 3D Show Lintsil.
Leslie Nielsen ja Eric Idle mut