You are not logged in.
Tiistai ei käy, ke ehkä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tiistai taitaa olla tosi sateinen päivä. Koitettaisko keskiviikkoa näin lähtökohtaisesti?
FMI:n mukaan myös keskiviikkona satelee. Forecan mukaan taas tosi vähän.
Last edited by hrmunoita (08.08.2011 14:24)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ei ny taida onnistua pariin viikkoon
No keskiviikkona mennään säävarauksella. Otan pallon mukaan töihin.
Älä päästä painiks sitä
Vähän näyttää nyt sateiselta huomisenkin ennuste, mutta kahtellaan.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
No vidd, mut kaippa toi iltaa myöten vois laantua.
Onks kellään muulla palloa? En jaksais ihan koko päivää tommosta kiikuttaa mukana tämmösen spekulatiivisen pelin takia.
Älä päästä painiks sitä
Huomenna keskiviikkona klo 19 pelataan.
Älä päästä painiks sitä
Vähän epävakaista mut periaatteessa lupaavaa keliä ois. Otin pallon mukaan mut ilmaa tossa tuntuis olevan vähän hintsusti. Jos tänne ny OIKEESTI tulee pelaajia ni ottakaa semmonen pallopumppu mukaan mikäli moisen omistatte.
Ja jotain vahvistuksia saapumisesta, oon julkisilla liikenteessä tänään enkä viitti koukata Meilahden kautta 'just in case'
Älä päästä painiks sitä
Vähän epävakaista mut periaatteessa lupaavaa keliä ois. Otin pallon mukaan mut ilmaa tossa tuntuis olevan vähän hintsusti. Jos tänne ny OIKEESTI tulee pelaajia ni ottakaa semmonen pallopumppu mukaan mikäli moisen omistatte.
Ja jotain vahvistuksia saapumisesta, oon julkisilla liikenteessä tänään enkä viitti koukata Meilahden kautta 'just in case'
Mä nyt skippaan ton kämmenkeissin takia + ois kans toi KONEISTO '06
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mä voin tulla jos jotain pelintapaista saadaan kehitettyä. Pumppuki pitäis löytyä.
Tänään alkais säbätreenit Meilahdessa (18-19), joten jos sinne saadaan porukka kasaan, niin voin tulla sitten sen jälkeen myös korikseen. Muuten kyllä skippaan. Annan vastaukseni klo 15.
Annan vastaukseni klo 15.
Älä päästä painiks sitä
Sori unohtu. Tosin olisit saanut vastauksen, jos olisit seurannut säbäjengin sähköpostinvaihtoa. Eli skip skip. Vettäkin meinaa tulla.
Taidan sitten mennä vaan fillaroimaan. Uus yritys vaikka ens viikolla.
pl
Älä päästä painiks sitä
No niin kamoon ens viikolla meikälle käy kaikki ti, ke, to. Lets hit this shit jia k'moon
Joo tällä viikolla pitäis saada pelejä kyl. Keli näyttää lämpimältä mut sateiselta.
Tiistaina sopii milloin vaan klo 16 eteenpäin
Keskiviikkona on säbää, vähän seittemän jälkeen voitais pelata
Torstai sopii kans klo 16 eteenpäin
Älä päästä painiks sitä
Tiistaina mahd. valokuvaussäätöä illalla. Keskiviikkona se Klubi - Schalke. Torstai mahdollinen.
Torstaista tulikin mulle vaikee päivä sori.
Älä päästä painiks sitä
No ei kai ny kaikki oo huomenna menossa tonne matsiin kattomaan Virtasen Raulia? Peliä klo 19 --> ?
Älä päästä painiks sitä
Tiedä oikein jaksaako tässä kunnossa toista tuntia putkeen ja pitäisi kaivaa jostain tuohon soveltuvat kengät.
Last edited by noiseidea (16.08.2011 16:25)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Itsehän kaivoin kengät meripäiväreissulla. Keskiviikko natsaa sittenkin.
voin tulla tänään jos on pelit. Huominen ei käy.
Skippaan sittenkin kun on kylki ja itseasiassa toinenkin puoli vielä ricci. SORI HALUISIN KYL.
voin tulla tänään jos on pelit. Huominen ei käy.
No ei tää sit näköjään onnistu mitenkään. Lähetin pari tekstaria eikä kelleen sovi.
Älä päästä painiks sitä
Oukkidoukki. Vielä joskus me se tehään.
No niin, ens viikolla vois mennä taas. Hirmis on veke tiistaihin asti et sen jälkeen ainakin mut jos muuta jengiä kiinnostaa niin mulle käy esim. su-ilta tai ma-iltapäivä.
Noin muuten mulle taitaa sopia kaikki illat ens viikolla, ohjelmassa ei oo mitään millekään tietylle päivälle sovittua.
Älä päästä painiks sitä
nyt sunnuntaista seuraavaan torstaihin saakka käy mikä tahansa
No oisko toi sunnuntai semmonen minkä varaan lähetään rakentamaan? Klo 18 ok?
Älä päästä painiks sitä