You are not logged in.
No points will be deducted for any transfers you make up to the Gameweek 2 deadline (11:30 BST on Saturday 20th August 2011). If you have already made transfers and had points deducted, these will be restored to your overall total by midnight on Tuesday 16th August 2011. If you have already opted to play your wildcard, this too will be restored at the same time.
Koko rahalla Cityä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
no jos kerran saa ilmaseks vaihtaa niin mikä ettei..
Aika kovaa mylläystä tuli tehtyä joukkueeseen, vaikka ekakin kierros sujui jo ihan hyvin, 65p. Saa nähdä kuinka moni tunkee Agueron joukkueeseensa. Hintaa on aika hyvin.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Nyt mennään riskillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Aika kovaa mylläystä tuli tehtyä joukkueeseen, vaikka ekakin kierros sujui jo ihan hyvin, 65p. Saa nähdä kuinka moni tunkee Agueron joukkueeseensa. Hintaa on aika hyvin.
Mietin sitä heti ekalle kiekalle, mutten mitenkään saanut sitä tungettua. Näin osan siitä kun se huiputti Swansean pakkeja. Vopite olla aika kova tällä kaudella kyllä.
Tyhmää kun tässä ei tuu niitä muistutusmaileja ennen kierrosta. Vai tuleeko muille? Ehkä mulla on joku väärä asetus siellä taas kerran.
Niin kohtahan alkaakin CL ja Europa Leaguen fantasyt. Molemmissa mennään taas. Ehkä muitakin kuin mua kiinnostaa EL sitten kun Klubi siellä potkii.
Vittu tää uus on paska. Vieläkään ei ole sillai järkeviä tilastoja matseista vaan näkyy vaan ne ketkä teki pisteitä tai sillai. Paskaa. Eikä ees oo vielä päivittynyt, että voisi seurata kierrosta, jos ei muista joukkuetta.
Miksi muuttaa hyvä ja yksinkertainen paskaan ja rumaan?
Joka helvetin kierroksella joku mun pelaajista ottaa punasen kortin.
Everton FAIL. Ja aika lailla kaikki muutkin. Noh, aika vaikea kierros. Jospa Rooney kapteenina pelastaa ja Nani saa myös jotain aikaan.
Näkeekö tuolta muuten nykyään mistään niitä Gameweek average -pisteitä? Siinä oli aina hyvä vertailukohta omalle pupellukselle. Ja eikö tuosta historystä enää näe omaa kehitystä silleen tarkasti miten ennen? Matsien tilastointikin on toteutettu ihan hölmösti.
Kovia fantasianaamoja näyttää rotsiliigassa olevan, ei pärjää meikäläinen alkuunkaan näissä ympyröissä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tuleeko kellekään muulle niitä sähköposteja, joissa muistutetaan tulevasta kierroksesta? Mulle ei tule enkä löydä mitään ruksia, jolla sen sais pelaamaan. Onkohan niitä edes? Vituttaa nää uudistukset kyllä nyt niin paljon, että mennyt melkein maku koko pelistä. En ymmärrä, että miten tän voi sössiä näin huonoksi.
Eilisen perusteella odotin hyvää viikkoa, mutta aika paska kierros tämä taisikin omalta osaltani olla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Torres ollut mulla nyt kaks kiekkaa kapuna
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tein just kolme vaihtoa ja vaihtoon lähteneet kaverit näytti osuneen useampaan kertaan.
Sivusto on ollut päivitykssä nyt eilisillasta lähtien ":peuk:"
Manun pelaajat saivat niin paljon pisteitä että niiden laskemisessa menee pari päivää.
Harmi kun vaihdoin viime metreillä Suarezin kapteeniksi Rooneyn sijaan
CL-fantasyn rotsi-liigan koodi on 13560-2955.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Europa Leaguen fantasy tuskin taaskaan kiinnostaa ketään, joten pelailempa sitä yksin. Laittakaa toki viestiä, jos kiinnostusta löytyy, niin tehdään sinnekin liiga.
ginipoika wrote:CL-fantasyn rotsi-liigan koodi on 13560-2955.
tulipa joku hassutteluporukka tehtyä vaikkei tähän samalla lailla koskaan jaksa keskittyä ku kalinoihin, kun pelejä on niin harvakseltaan ja paljon jengejä ym.
Smaa.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Harkitsen vakavasti wild cardin käyttöä. Sellanen vitsi ollut tämä kierros.
Jotain mätää on nyt UCL-fantasyn pistelaskuissa. Esim. Sagna on saanut pisteet nollapelistä, vaikka Arsenal päästi yhden maalin. Vai onko tuolla tarkemmin katsoen kaikilla puolustajilla pisteet nollapelistä?
Tuliko vaihtoon ennen maalia?
Ei tullu, ne pisteet oli päin cittua mutta korjattiin eilen illalla. Koko rotsiliiga muuten 7 pisteen sisällä.
Fantasiidericalciossa meni toka kierros vähän mönkään ku unohin tehä vaihtoja, Stekelenburg ja De Ceglie olivat kokoonpanossa... Toisaalta vähän kankeeta on toi italiankielisen saitin käyttö. Isla ja Paci toistaiseksi ehkä parhaita budjettihankintoja
STORARI Marco
STEKELENBURG Maarten
LICHTSTEINER Stephan
DE CEGLIE Paolo
CHIELLINI Giorgio
ABATE Ignazio
PACI Massimo
ODDO Massimo
ISLA Mauricio
ALVAREZ Ricardo Gabriel
VIDAL Arturo Erasmo
BRIGHI Matteo
EKDAL Albin
GIANDONATO Manuel
MATRI Alessandro
PASQUATO Cristian
LAVEZZI Ezequiel Ivan
RISKI Roope
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
You can make changes to your team right up until 27 Sep 17:45 CET.
Juuri aloin kyttäämään mitä treidejä teen tällä viikolla CL-fantasyyn
You can make changes to your team right up until 27 Sep 17:45 CET.
Ite muistin juuri ennen lenkille lähtöä tarkistaa, josko Moskovassa pelattaisiin tänään. Onneksi muistin, ja tällä kertaa paniikkivaihto Lucion muodossa näyttää osuvan suht hyvin kohdilleen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
teekki wrote:You can make changes to your team right up until 27 Sep 17:45 CET.
Ite muistin juuri ennen lenkille lähtöä tarkistaa, josko Moskovassa pelattaisiin tänään. Onneksi muistin, ja tällä kertaa paniikkivaihto Lucion muodossa näyttää osuvan suht hyvin kohdilleen.
Joo, just muistin vartti ennen kun piti lähteä töihin. Meni sitten vähän panikoinniksi, kun muutenkin nää fantasyt ei nyt oo oikein lähtenyt tällä kaudella hyvin liikenteeseen. Toki tässä cl:ssä on vähän turhan aikaista kaivaa kuoppaa. Valtsussa rupee jo otsa hikoilemaan.
Åhå. Penkillehän se Gomez oli jäänyt.
Jaa, cl-kierros meni ihan hyvin, vaikka puolet joukkueesta pupelsikin ja yksi veti nolla peliminuuttia. Voittoon!
Joo-o. Ennätyshuono aloitus Valioliigan fantasyssä tarkoittaa kyllä sitä, että maajoukkuetauon jälkeen on pakko käyttää wild card.