You are not logged in.
Morjens nääs.
Myyn ison osan levy- ja dvd-kokoelmastani helvettiin ja halvalla tulevat menemään. Sunnuntaina Valtterin kirppiksellä lähtee, mutta jos joku haluaa tulla lauantaina käymään mun kotona Tapiolassa tsekkaamassa kermat päältä veks, niin olen kotosalla ja pidän "puotia auki" klo 12-16.
Pistäkää vaiks mailia osoitteeseen tommi@ifsociety.com jos kiinnostaa tulla perkaamaan. Hinnat tulee olemaan luokkaa pari egeä per levy.
Tero saatana, s'olet gay!
no voi perkele, kun en ole Suomessa. Lämpimät muistot poistomyynnistä Pitkämiehen kirppiksellä (en siis tarkoita levykaupan loppuunmyyntiä vaan kirppistä).
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
no voi perkele, kun en ole Suomessa. Lämpimät muistot poistomyynnistä Pitkämiehen kirppiksellä (en siis tarkoita levykaupan loppuunmyyntiä vaan kirppistä).
Ne mitä silloin myin oli "paskalevyt".
Nyt lähtee hyvätkin.
Pahimmat hotorit lähti jo slipperywhenwhetit viuhuen. Vaikka jengi kantoi ansiokkaasti äänitteitä ja kirjoja pihalle, niin vielä riittää hyvää kamaa paljonkin huomiseksi Valtterille. Sinne siis ja siitä Ravintolapäivän hulinoihin!
Dänks kaupoista!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Snadisti kiristää päästä näiden apajien skippaaminen, mut tällä kertaa vaan piti oharoida.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Snadisti kiristää päästä näiden apajien skippaaminen, mut tällä kertaa vaan piti oharoida.
Aksim osti tänään cLOUDDEADin Tenin <3
Meikä osti bone thugsin
Sunnuntai meni omaa pinoa kuunnellessa, kai näistä puolet pitää laittaa kiertoon eteenpäin.
Älä päästä painiks sitä
Pistää vihaksi näiden apajien missaaminen :x
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt