#631 22.08.2011 17:37

sigmunddroid
Member
From: Tampere
Registered: 07.03.2007

Re: Serie A - Rabiotlla ei oo hyvä olla

Yhyy yhyy, huig kiusaa.

Milan hoitaa homman. Materiaali on tarpeeks vahvaa ja monipuolista, kunhan Silva-Nesta-Mexes-kolmikosta ainakin kaks on suurimman osan kaudesta terveenä niin en näe vastusta mestaruustaistossa. Pato tekee lopullisen läpimurron paukuttamalla ainakin 20 maalia liigassa. Zlatanillakin menee hyvin kun saa olla rauhassa se joukkueen suurin tähti.

Luis Enrique vetää debyyttikaudellaan napakympin Romassa ja vie joukkueen suoraan Chämppäriin. Bojan-Osvaldo-Lamela-kolmikko toimii. (Eikös Borriello jo lähtenyt haneen?) Barca voittaa taas kaiken mahdollisen jolloin Pep lähtee sapattivapaalle -> Enrique palaa Kataloniaan.

Napoli vetää samanlaisen kauden kuin viimeksi, tasaisella suorittamisella kolmas sija.

Inter rutistaa lopussa neljänneksi, kun Gasperinin systeemi alkaa tuottaa tulosta vasta lähellä joulua. Ens kesänä onkin sit luvassa joukkueen totaalinen uusiminen.

5. Lazio
6. Fiorentina (pysy Jovetic terveenä pysy)
7. Juventus

Loput sijat meneekin sit ihan randomilla. Ainoat varmat putoajat ovat Atalanta ja Novara.

#632 22.08.2011 17:38

sigmunddroid
Member

Mainittakoon vielä että Vucinic ja Vidal ovat hienoja hankintoja Juvelta. Ja eiköhän se Pirlokin vielä muutaman nappisyötön anna, jos/kun terveenä pysyy.

#633 22.08.2011 18:16

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Kyllä Milanille tulee vastusta mestaruustaistossa, siitä oon varma. Mut näillä näkymin heillä on avaimet, käytettäväksi tai hukattavaksi. Milano saa edelleen ammentaa modernin seurajalkapallon suuripfrofiilisinta kabinettivedätystä. Kumma kyllä sigmunddroid ei ole kommentoinut ollenkaan noita kesällä paljastuneita, mutta ei niin hyvin sitäkään ennen salaisuutena olleuta, faktoja.....

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#634 22.08.2011 19:23

sigmunddroid
Member

No listaas mulle nyt sit ne asiat mitä olis pitänyt kommentoida. Modernin seurajalkapallon suuripfrofiilisin kabinettivedätys kiinnostaa. Siksi seuraankin Serie A:ta. Johonkin sotkuun rossonerikin taidettiin jossain välissä taas sotkea mutta käsittääkseni tuomioita ei ole langetettu.

#635 22.08.2011 19:24

sigmunddroid
Member

...ilmeisesti tässä on nyt kyseessä joku Moggin suorituksiakin suurempi vedätys...innolla odotan! Bring it on!

#636 22.08.2011 19:31

#637 22.08.2011 20:11

sigmunddroid
Member

Hehee. Noi läpät nyt on aika pahassa ristiriidassa esim. John Footin Calcio - History of Italian Football -kirjassa esitettyihin todistusaineistoihin. Oletko lukenut ko. kirjaa?

#638 22.08.2011 20:33

sigmunddroid
Member

Tai siis kyllähän Footkin kirjassaan painottaa ettei Juventus todellakaan ollut AINOA joukkue jonka edustajat syyllistyi kaikenlaiseen ketkuiluun. Mutta mun lukemien juttujen perusteella en voi kyllä puoltaa sellaista ajatusta että Juventus olisi jotenkin syytön syntipukki tässä kuviossa. Moggi nyt kuitenkin ensisijaisesti oli Juventuksen työntekijä.

#639 23.08.2011 17:17

sigmunddroid wrote:

Tai siis kyllähän Footkin kirjassaan painottaa ettei Juventus todellakaan ollut AINOA joukkue jonka edustajat syyllistyi kaikenlaiseen ketkuiluun. Mutta mun lukemien juttujen perusteella en voi kyllä puoltaa sellaista ajatusta että Juventus olisi jotenkin syytön syntipukki tässä kuviossa. Moggi nyt kuitenkin ensisijaisesti oli Juventuksen työntekijä.

ööö, toi kirja on julkastu joskus vuosia sitten?

jos nyt luit vähääkään alusta niin nämä tulivat esiin FAKTOINA tänä kesänä, eli en tiiä kuinka tää John Foot kirjottanu FIGC:ois tästä tiennyt. Kyllähän se linkkaamissani jutuissakin mainitaan, mut jossain ottaa nyvvähä vaikeesti

Missäs vaiheessa oisin väittänyt juventuksen olleen syytön spede Todisteiden valossa Inter ja Milan olivat molemmat syyllisiä vakavempiin rikkomuksiin, mutta toinen selvisi rangaistuksetta, ja toinen sai vaan ranteille pienen näpäytyksen. Onko susta ainoa mahdollinen oikeusmurha se, että Juventus olisi syytön? Ei esimerkiksi se, että Juventukselta vietiin kaksi mestaruutta ja heidät tiputettiin Serie B:hen, samalla kun Milanon mafiat kiittävät kilpailun vähenemisestä, vaikka itse olivat vakavemmin syyllisiä? Ja entä se, kuinka nämä tiedot tulivat ilmi välittömästi kun Moggille oli langetettu loppuiän bänni, ja kun tuo "statute of limitations" oli päättynyt. Entä Morattin rooli mediassa ja FIGC:n päätöksissä ja Interin rooli wiretäppejä suorittaneen Telecom Italian hallituksessa...joka tapauksessa tällä hetkellä julkisina olevat faktat näyttävät että tämä ei enää vaan löyhkää pahasti, vaan että tietojen valossa on tapahtunut vääryys. Se, että ketkä tätä ovat olleet juonimassa, selviää ehkä joskus...

Ja juttuhan toki jatkuu Italialaisessa "oikeudessa"

“We won 29 Scudetti, Milan 18, we don’t know about Inter...”
-Andrea Agnelli

Lue vaikka tää http://juventiknows.com/calciopoli-what … ned-since/

#640 24.08.2011 00:15

sigmunddroid
Member

Niin, mä en näe että meidän kannattaa täällä alkaa käymään mitään omaa calciopoli-oikeudenkäyntiä. Linkkaamissas artikkeleissa viitataan siihen että Milan ja Inter ovat pahimmat pahikset tässä tarinassa. Voi olla. Tosin taas itse olen edelleen siinä ymmärryksessä että Moggi oli monella tapaa aika omalla levelillä ketkuiluissa, matsien sopimisissa, tuomareiden voitelemisissa jne. Sä oot ihan ymmärrettävästi toista mieltä, kyllä muakin ottais päähän jos tuntuis että oman joukkueen mestaruuksia on viety epäreilusti pois.

ANYWAY, toivotaan että liiga alkaa lauantaina. Ei lakkoa please.

Last edited by sigmunddroid (24.08.2011 00:15)

#641 24.08.2011 17:51

sigmunddroid wrote:

Niin, mä en näe että meidän kannattaa täällä alkaa käymään mitään omaa calciopoli-oikeudenkäyntiä. Linkkaamissas artikkeleissa viitataan siihen että Milan ja Inter ovat pahimmat pahikset tässä tarinassa. Voi olla. Tosin taas itse olen edelleen siinä ymmärryksessä että Moggi oli monella tapaa aika omalla levelillä ketkuiluissa, matsien sopimisissa, tuomareiden voitelemisissa jne. Sä oot ihan ymmärrettävästi toista mieltä, kyllä muakin ottais päähän jos tuntuis että oman joukkueen mestaruuksia on viety epäreilusti pois.

ANYWAY, toivotaan että liiga alkaa lauantaina. Ei lakkoa please.

No, miksiköhän "olet edelleen siinä ymmärryksessä"?

Edellisestä linkkaamastani artikkelista voi lukea mm:

Juventus were essentially convicted of having an exclusive (important word) relationship with the refereeing designators. Crucially, the FIGC never (or never was able) to actually prove any direct match-fixing happened, the official documents state that Juventus conditioned the league table, while later stating “no match result” involving Juventus was actually altered due to Moggi’s influence. The stories that flew out in this time alleged a massive conspiracy, with Luciano Moggi controlling the entire league from the background due to his exclusive relationship with the refereeing designators. For example, a famous story involved Luciano Moggi locking a referee in a bathroom after Reggina-Juventus, following an unfavorable result. This story has been proven to be completely false, yet shows the anti-Juventus climate prevailing at the time.

The official documents never directly charge Juventus with an Article 6 violation which involves match fixing. The same official documents from the scandal in 2006 state that “there was no Moggi conspiracy.”

Ja viimeisimpien tietojen mukaan Spinelli (Livorno), Facchetti (Inter) ja Meani (Milan) olivat syyllisiä vakavempiin rikkeisiin, ja ainoita joiden rikkeet ovat olleet suoranaisesti pelien fiksaamista.

Jos näillä tiedoilla on sitä mieltä että "Moggi oli monella tapaa aika omalla levelillä ketkuiluissa, matsien sopimisissa, tuomareiden voitelemisissa jne", mitä voi sanoo? Ehkä vaan haluat uskoa niin.

#642 24.08.2011 21:45

sigmunddroid
Member

Lähdetäänkö käsi kädessä huig Italiaan ja aletaan tutkimaan tätä tapausta? Mä en usko että meistä kumpikaan tietää edes hitusta siitä mitä tuolla on tapahtunut ja mitä tapahtuu paraikaa. Ikäväähän se on JOS Juventus on joutunut tässä syntipukiks. BUT WHAT CAN YOU DO? Except tilittää siitä tällasella musanörttipalstalla.

#643 24.08.2011 21:47

sigmunddroid
Member

Mut sellasen vielä kysyn että pidätkö www.juventiknows.com-sivustoa 100% riippumattomana tiedonlähteenä tässä asiassa?

#644 24.08.2011 22:48

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

sigmunddroid wrote:

Mut sellasen vielä kysyn että pidätkö www.juventiknows.com-sivustoa 100% riippumattomana tiedonlähteenä tässä asiassa?

kyllä se pitää

#645 24.08.2011 22:57

sigmunddroid wrote:

Öhöhöö, nuo tiedot mihin juttu perustuu, ovat saatavilla muistakin kanavista. Ja tuo on hyvin kirjoitettu juttu, jos menee spekulaation puolelle niin kyllä siinä mainitaan. Jos aiot rakentavaa kritiikkiä antaa kirjoituksen perusteella, tai jos on konkreettista sanottavaa juventiknows-sivuston kirjoittajien tavasta väärentää faktoja, antaa tulla...

#646 24.08.2011 22:59

sigmunddroid wrote:

Mä en usko että meistä kumpikaan tietää edes hitusta siitä mitä tuolla on tapahtunut ja mitä tapahtuu paraikaa..

Hei älä vedä mua tasolles...oot osoittanut kyllä, ettet tiedä mitä Serie A:ssa tapahtuu, mut kyllä mulla on ihan hyvin infoo

Mitä voi tehdä? No Agnelli voi käydä oikeudessa taistoa, ja muuten voimme levittää sanaa Milanon Mafiasta ja siitä kuinka rehellinen "The Scudetto Of Honesty" oikeasti on. Ja toki siitä, miksi Serie A:ssa ovat valtasuhteet muuttuneet....

#647 25.08.2011 10:30

sigmunddroid
Member

huumorimies tämä huig aivan selkeästi

#648 25.08.2011 10:31

sigmunddroid
Member

asia on vakava, toki

#649 25.08.2011 11:54

Eli ei löydy kritiikkiä varsinaisesta tekstistä, mutta silti urputat? Tällasta tää on, faktoja vastaan käydään "höhöhöö"-argumentein kun ei muutakaan löydy spede

#650 25.08.2011 11:59

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

MMM wrote:

Tätä topikkia on ihan saatanan hauskaa lukea  roll

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#651 25.08.2011 12:03

fassu
Member
Registered: 14.02.2006

kestohulina on kyl erittäin jees peuk

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

#652 25.08.2011 12:05

Kuvallinen esitys väittelystä, mä oon pasquato ja sigmunddroid flamini

pimp

#653 25.08.2011 12:07

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo

icon_biggrin peuk

edit: tämä siis hulinalle

Last edited by turston (25.08.2011 12:08)

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

#654 25.08.2011 12:18

sigmunddroid
Member

sanattomaksi laittaa

#655 25.08.2011 12:23

pimp

#656 25.08.2011 12:28

sigmunddroid
Member

ei saatana icon_biggrin

#657 25.08.2011 12:33

tapna
Member
Registered: 02.03.2006

#658 25.08.2011 12:36

sigmunddroid
Member

mua hävettää olla osallisena tällasessa

Last edited by sigmunddroid (25.08.2011 12:36)

#659 25.08.2011 12:49

Hmm, ehkä sua kannattais hävettää pikemminkin heikko provoilusi, ja kykenemättömyys artikuloimaan/todistamaan mitään, kun heikkoihin provoihisi vastataan. Mä sentään yritän käydä keskustelua aiheesta, jota vois syntyä jos pystyisit edes vähän alusta itse moiseen, mutta löytyy vaan "musta tuntuu" / "no ei kai se nyt noin voi" / "höhöö lol tossa on jotai sanoja rivissä" -kamaa. Mut ei hulinassakaan oo mitään vikaa, sopii hyvin Serie A-topikkiin eetokseen pimp

#660 25.08.2011 12:49

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo

roll

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Board footer