You are not logged in.
Yo, Vihreiden Leijonien Prisma -kasetti EP on nyt ulkona Bemböle Cassettesin keinoin. Ultramegarajoitettu 30 kappaleen erä, joista ainakin muutama päätyy Funkiestiin varmaan ensi viikolla.
voi kysyä myös täältä:
http://www.bemboelecassettes.com
Last edited by Skeletonni (24.08.2011 11:32)
Yo, Vihreiden Leijonien Prisma -kasetti EP on nyt ulkona Bemböle Cassettesin keinoin. Ultramegarajoitettu 30 kappaleen erä, joista ainakin muutama päätyy Funkiestiin varmaan ensi viikolla.
Miten ois treidaus täs lähipäivinä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:Yo, Vihreiden Leijonien Prisma -kasetti EP on nyt ulkona Bemböle Cassettesin keinoin. Ultramegarajoitettu 30 kappaleen erä, joista ainakin muutama päätyy Funkiestiin varmaan ensi viikolla.
Joo, sopii, ootko muuten ehtiny yytsimään sen no wave dvd:n?
hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:Yo, Vihreiden Leijonien Prisma -kasetti EP on nyt ulkona Bemböle Cassettesin keinoin. Ultramegarajoitettu 30 kappaleen erä, joista ainakin muutama päätyy Funkiestiin varmaan ensi viikolla.
Joo, sopii, ootko muuten ehtiny yytsimään sen no wave dvd:n?
Oottaa tossa vielä oikeaa hetkeä. Varmaan lähipäivinä joutuu yytsiin. Oon aina vähän unohtanu sen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oliko tästä postattu jo jotain?
Eniveis, mulle kävi kahvit nenästä-ilmiö. Eino on uhonnut lopettaa räp-uransa jo niin useaan kertaan, että en olisi ikinä jaksanut uskoa tältä mihinkään viralliseen julkaisuun.
Tänään ilmeisesti kaupoissa. Kuunnellaas näytteet ensin.
Last edited by hc_jose (24.08.2011 16:25)
http://sse.mycashflow.fi/tuotekuvat/450 … 3233_n.jpg
Oliko tästä postattu jo jotain?
Eniveis, mulle kävi kahvit nenästä-ilmiö. Eino on uhonnut lopettaa räp-uransa jo niin useaan kertaan, että en olisi ikinä jaksanut uskoa tältä mihinkään viralliseen julkaisuun.
Tänään ilmeisesti kaupoissa. Kuunnellaas näytteet ensin.
Eino Antiwäkki - Letti Kiiltää (prod. LX-Beats & Keemoh) by Skill Street Ent.
Lisää näytteitä.
Eino Anti-vitun-wäkki ottaa skenen haltuun
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Mites SNTC Family lähtee jengille?
Mites SNTC Family lähtee jengille?
Tuttuja kundeja, hyvää musaa ja sitä rataa
Paras video:
:3
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
No niin räppikansa täst voitte ladata vitun kovan levyn nimittäin LL 11 - SEM-KYA (llapsi, SINE IRA).
Ps. Pärisee!
Tää on kyl hiton hyvä biisi
Hikoilijat - Karhula by kotkanpojat
Kotkanpojat: Turvonneet jäsenet - D-A-R-R-A
Last edited by hrmunoita (29.08.2011 14:30)
tehkää joku mulle suomihop-mixtape.
lupaan tedä vastineeksi kans jonku mixtapen. esim. suomi-iskelmä, tai hankalan musan mixtapen.tai hei.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
tehkää joku mulle suomihop-mixtape.
lupaan tedä vastineeksi kans jonku mixtapen. esim. suomi-iskelmä, tai hankalan musan mixtapen.tai hei.
Millanen tuntemus sulla on skenestä?
aika vitun huono. hitit kuultu (tyyliin pa 2001 ja vaimonauha), joskus omistin djpp tuottajalp:n
ja joskus nuorempana menin aina open mic -sessioihin jossain street partyissa (:pimp:), mut siinäpä
se.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
aika vitun huono. hitit kuultu (tyyliin pa 2001 ja vaimonauha), joskus omistin djpp tuottajalp:n
ja joskus nuorempana menin aina open mic -sessioihin jossain street partyissa (:pimp:), mut siinäpä
se.
Ok no hyvä tietää. Laitan sulle og & Mitään UG:tä ei ole olemassa -skeidaa ja klassikoit segazi
EDIT: lisätään viel, et saat ton ens kuun aikana. En just nyt ala duunaan kun pitää säätää muuttojuttui yms.
Last edited by hrmunoita (29.08.2011 15:42)
Lisää einoa
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Last edited by interuptor bastardo (31.08.2011 00:37)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Vielä kerran jätkät
Saikun kunniaks uus ralli:
MÄ OON TAAS KIPEE by skeletoni
Uutta kamaa
Klassikko
bzort glorf bööth
Loco Happonaama
Ja pannan Skelen biisille kans jo valmiiks kuuntelen joskus päiväl.
Ok no hyvä tietää. Laitan sulle og & Mitään UG:tä ei ole olemassa -skeidaa ja klassikoit segazi
EDIT: lisätään viel, et saat ton ens kuun aikana. En just nyt ala duunaan kun pitää säätää muuttojuttui yms.
joko tää on valmis? laitappa jakoon!
Mangojauhe goddamn.
hrmunoita wrote:Ok no hyvä tietää. Laitan sulle og & Mitään UG:tä ei ole olemassa -skeidaa ja klassikoit segazi
joko tää on valmis? laitappa jakoon!
Alottelin tässä äsken suunnittelemaan tracklistia. Loppuviikosta jaossa.
Suomiräpin kruunamaton kuningas!
rab / mix pohjautuva musiikki maku...ja basso saa paukkua
Harrastukset: Saako sanoa dokaaminen? Seuraan lätkää, teen ruokaa, katson tv:tä