You are not logged in.
oon tykänny keikoista mut tänään jää väliin. jos joku tonne menee niin pistäkääs raporttia et onko uusissa biiseissä muita hyviä.
leposi wrote:grasskirt wrote:Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että tuota ei julkaista lainkaan seiskana vaan pelkästään mp3-julkaisuna? Henk.koht kiinnostavin suomalainen biisi mies-/naismuistiin ja sitten käy näin
Vois melkein lyödä vetoa, että se levy on sitten hirveetä kakaa.
:pint:
Ei vaan siis oikeesti pitäisi varmaan kuunnella ne edelliset levyt joskus taas läpi, jos nyt olisin lopullisesti päässyt yli siitä jostain mystisestä asiasta, joka tässä on aina vähän ärsyttänyt.
Yritin just äskettäin kuunnella tuon uuden biisin innoittamana niitä vanhempia levyjä, mutta ei, en vaan tykkää. En oo ikinä tykännyt näiden livekeikoistakaan, joten saas nähdä miten tänään käy, siis jos sinne tulee edes mentyä.
Smaa. Muistan sen ihan näitten ekoista keikoista ikinä. Olin niiden kolmen demon jälkeen tosi innostunut, mutta sitten se keikka oli kauheeta kakaa. Mut tais se jäbä tästä bändistä just sanoa jossain lehdessä, ettei se oikein tykkää soitella livenä. Kai se sitten näkyy ja kuuluu. Vopite olla, että tänään jään vaan kännäilemään diskoon.
Last edited by leposi (13.05.2011 20:19)
16.6. nää olis kai Espan lavalla.
Tänään keikka klo 18 Espan lavalla. Sinne!
Kaksi hyvää biisiä tuli, molemmat uusia.
Pride-biisi. Mahtava tämäkin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Haluan sinut
Jos et sä soita
Kamoon tyypit, pitäkää tää meno.
jos et sä soita on virallisesti vuoden 2011 paras biisi
Our fourth album, Soita mulle, will be released on Sept. 6 (Friendly Fire, USA) / Sept. 7 (Johanna Kustannus, Finland). Two more months.
:psykee::bileet:
sen verran pitää ihmetellä että ennen flow-keikan lopun uusien biisien putkea sanoivat soittavansa vielä yhden vanhan. mutta miksi ihmeessä juuri "näinä pimeinä iltoina", kun ehkä hieman ajankohtaisempi valinta olisi voinut olla "paras aika vuodesta"
muuten kyl hieno keikka ja levyä odotellaan innolla. kaikki tuntuu vertaavan tätä uutta tyyliä claudius-ajan wilmaan mutta mikäs siinä
Ihan kiva.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ihan hauskaa, että Reginan uutta on keksitty verrata Wilmaan. Toivottavasti joku varhaisaikuinen löytää tätä kautta Wilmankin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ihan hauskaa, että Reginan uutta on keksitty verrata Wilmaan. Toivottavasti joku varhaisaikuinen löytää tätä kautta Wilmankin.
tuli yhtäkkiä mieleen Soup de loop. ei tästä biisistä mut muuten.
jumalauta shine2009 kuulosti hyvältä kun nyt vihdoin kuulin sitä.
nii jaa tää uus biisi on sellanen että tekee mieli paneskella & vetää huumeita.
pikkasen jees.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Toi arpeggio-pyrähtely taustalla
Reginasta en oo niin järkyttävästi perustanut tähän mennessä, mutta tämä uusi ja etenkin Haluan sinut ovat parhautta! Nyt Regina-keikkaa kehiin, sillä mustakin taitaa tulla fani!
Toi arpeggio-pyrähtely taustalla
![]()
Reginasta en oo niin järkyttävästi perustanut tähän mennessä, mutta tämä uusi ja etenkin Haluan sinut ovat parhautta! Nyt Regina-keikkaa kehiin, sillä mustakin taitaa tulla fani!
koneempaa-osaston treffit reginan keikalle
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^ Näillä puheilla tämä on sovittu!
Last edited by hc_jose (25.08.2011 09:13)
SOITA MULLE / Reginan levynjulkaisukeikka
Perjantai 23. syyskuuta 2011 · 20:00 - 23:30
TAVASTIA-klubi
+ DJ Antti WalkerLiput 12 / 14 (lipulla sisäänpääsy loppuillan klubille)
Ennakot: www.tiketti.fiHUOM! Showtime jo klo 21.00
* * *
Regina: Soita mulle (CD, 2LP, digi) levykaupoissa 7.9.2011
no täähän menee jose ihan nappiin: tuolloin syyskuisena perjantaina
eka tänne
ja sit tonne reginaan
Ja jotta mennään vielä oikein kunnolla ohi topicin, niin seuraavana päivänä tietty Godflesh Tavastialla. Kylläpä nyt kelepaa.
hyvä putki! kuupuu & kumppanit - reginaa - godfleshiä
Justus Pienmunne
En ole yhtään katkera, että unohditte Antti Tuiskun listaltanne. Peace.
Onkohan muuten tosta levystä tulossa viinyylipainosta?