You are not logged in.
mitä vittua
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
vihdoinkin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
laurilta uutta yllätystä luvassa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Haapaveellä joskus kauan sitten, Lauri
siinä se Lauri taas kyykkii paskalla
Ootin että tekis soolona jotain erilaista
Urho Ghettonen wrote:Ootin että tekis soolona jotain erilaista
Hezma, ikuinen optimisti.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
huh, en klikannu, onneksi varoitit.
VAROITUS!!!
Facebookissa liikkuu postaus "Lauri Tähkän uusi sinkku". Älä missään nimessä klikkaa linkkiä, sillä linkin alta löytyy Lauri Tähkän uusi sinkku
Tää on oikeesti hyvä! En olis uskonut diggaavani, mutta nyt kävi näin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ei tuo umpihuono ole, täytyy myöntää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
musajuksaus-topikissa nämä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Urho Ghettonen wrote:Tää on oikeesti hyvä! En olis uskonut diggaavani, mutta nyt kävi näin.
Johtuu varmasti siitä, että Lare sieppasi virtuoosibasistinsa SUPO-yhtyeestä... (en o tosin kuullu tota biisii mut silti!)
hezma wrote:Urho Ghettonen wrote:Ootin että tekis soolona jotain erilaista
Nokun Lauri tais sanoa jossain haastattelussa (kieltämättä hämäräperäisestä) bändin hajottamisesta omalta osaltaan syyksi ettei syntynyt enään (bändille sopivia) biisejä, mut sitte ku homma oli selvä niin biisejä alkoi taas tulla. Tästä toki oletin että uudet biisit ois jotenki erilaisia eivätkä Elonkerjuulle sopivia, mut ainakaan tuo ei siitä linjasta poikkea
Last edited by hezma (08.09.2011 14:28)
MMM wrote:hezma wrote:Urho Ghettonen wrote:Ootin että tekis soolona jotain erilaista
Nokun Lauri tais sanoa jossain haastattelussa (kieltämättä hämäräperäisestä) bändin hajottamisesta omalta osaltaan syyksi ettei syntynyt enään (bändille sopivia) biisejä, mut sitte ku homma oli selvä niin biisejä alkoi taas tulla. Tästä toki oletin että uudet biisit ois jotenki erilaisia eivätkä Elonkerjuulle sopivia, mut ainakaan tuo ei siitä linjasta poikkea
okei, korjaan: Hezma.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ei kiitos
Pitäis saada Lauri Tähkä -hymiö, jossa on silmät tästä: ja suu tästä:
..tai tästä siitä stillikohasta.
NÄÄ ON TÄRKEITÄ ASIOITA
"Syyskuun kyy", onks toi jotain jatkoa tälle vai mitähäh
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kertokaas mullekkin minkä takia Lauri aiheuttaa niin paljon huvitusta ja ärstymystä?