You are not logged in.
Vast yks biisi bandcampis, mut se on ihan vitun kova! Piffillä hyväksytty. Tää on kai aina joku meriitti. 9.7. ois keikka Lepixes
Tästä biisin tsekkailutoimenpiteitä: http://shk-isku.bandcamp.com/
Last edited by hrmunoita (01.07.2011 16:43)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[url=http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?pid=664719#p664719]
Tähän liittyen kuulemma SÄHKÖISKUN treeneissä on vitun kova meno ja niillä on tän kesän paras ja kovin kesähitti. Toivottavasti soundcheckissä toimii samalla tavalla.
[/url]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aika witch househtavaa Ihan lupaavalta kyllä kuulostaa!
Valitettavasti on käynyt rosvo.
En kyl tiiä onks tää ihan oikee osasto näille.
Uus styge Sata Kaljaa bandcampis
Pannan nyt vielä erikseen lyriikoille
[url=http://shk-isku.bandcamp.com/track/musta-valo]Sul on makeet noi korkokengät
Tekonahkarotsi ja tarjoustalon spändexitSä oot niin kuuma
Mun silmät särkee
Jos sulle kehtais puhuu siit ei kuitenkaa tulis mitään
Sä oot niin kuuma
Sä oot niin kuumaMä vaan katon kun sä tanssit
Ja vältän katsekontaktii
Sä et tanssi paskoi piisei
Sillon mäkin lähen nojailee tiskiinSä oot niin kuuma
Mun pää särkee
Sä oot niin kuuma
Sä oot niin kuumaEhkä joskus mustakin on miestä siihen
Tulla sun kanssa tanssimaan
Tänään mulle riittää et saan kattoo kaukaa
Kun sä loistat jotain ihmeellistä mustaa valooSä oot niin kuuma
Mun sydän särkee
Sä oot niin kuuma[/url]
Huh!. Eipä tuu ihan joka päivä nähtyä yhtä kovia kolmen biisin keikkoja.
täähä on tiukka B)
Lauantain keikalta videoo whoop whoop
keikan missaus harmittaa
Sata kaljaa soi Molotovissa yks päivä
Tänään Lepixes!
Sata kaljaa soi Molotovissa yks päivä
Yxs tyyppi tuli kyselemään eräänä päivänä että soittaako Sähkö-isku tänään Molotowissa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
shaun knight ryder wrote:Sata kaljaa soi Molotovissa yks päivä
Yxs tyyppi tuli kyselemään eräänä päivänä että soittaako Sähkö-isku tänään Molotowissa
ihan vitun paras bändi ja tästä ei tarvi enää puhua.
kuuntelin 20 sekuntia ennenku päätin. sit ku laulu tuli mukaan niin se oli siinä.
PARASTA MUSAA.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
tää on oikeesti parasta musaa mitä oon kuullu ikuisuuksiin.
vittuun kaikki muut.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
vittu ku oon vielä hotellihuoneessa niin vähänkö tekee mieli juoda baarikaappi tyhjäks, nussia television kaukosäätimellä siivoojaa ja mennä ulostamaan hotellin saunan lauteille ja sit lähtee psyykelääkepäissä kaupungille.
tää on ihan vitun hyvä.
AI SAATANA MULLA EI OLLU EDES VOLAT TÄYSILLÄ VIELÄ
NYT ON
VITTU TÄÄ ON HYVÄÄ
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Aika kova meno.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Turkulaisen kiima
Kuuntelen biisiä Sata kaljaa, ja täähän kuulostaa tuoreelta. Harvinaista, että tämän tyyyppisessä aktissa laulukin toimii.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuuntelen biisiä Sata kaljaa, ja täähän kuulostaa tuoreelta. Harvinaista, että tämän tyyyppisessä aktissa laulukin toimii.
Eiks tässä ny ole se Modernin Elämän mummoäänilaulaja? Toimii täs kontekstis paljon paremmin ku siinä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Laatu wrote:Kuuntelen biisiä Sata kaljaa, ja täähän kuulostaa tuoreelta. Harvinaista, että tämän tyyyppisessä aktissa laulukin toimii.
Eiks tässä ny ole se Modernin Elämän mummoäänilaulaja? Toimii täs kontekstis paljon paremmin ku siinä.
On joo. Ja kyllä mummolaulu toimii ME:ssäkin hyvin.
janne m. wrote:Laatu wrote:Kuuntelen biisiä Sata kaljaa, ja täähän kuulostaa tuoreelta. Harvinaista, että tämän tyyyppisessä aktissa laulukin toimii.
Tähän sama.
janne m. wrote:Laatu wrote:Kuuntelen biisiä Sata kaljaa, ja täähän kuulostaa tuoreelta. Harvinaista, että tämän tyyyppisessä aktissa laulukin toimii.
Mjoo, voipi olla, ehkä toi ME on muuten vaan musta vähän yhdentekevä
Ei hitto toi "Kun maikka ei kato raavin pilluja pulpettiin" on yks kovimpia avauslaineja missään biisissä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
aloitin tänään opetuksen soittamalla opiskelijoille ton biisin. ei liittynyt mitenkään mihinkään.
projisoin myös lyriikat valkokankaalle nähtäväksi.
Kuulin jotain kreisii huhuu, että näillä on diili Bemböle Cassettesin kaa