You are not logged in.
Eikun Tampereen Trivialissa on eri kortit, joita kilpakumppanini eivät ole opiskelleet ulkoa, kuten Turussa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Viikonloppuna tuli näennäisen tiukka Trivial Pursuit -voitto Oulussa. Jännityksen säilyttämiseksi keräsin kaikki merkit vasta kolmantena, mutta ratkaisin pelin heti päästyäni keskustaan.
Ja Alxity, todellakin:
Tāufaʻāhau Tupou IV, King of Tonga (4 July 1918 10 September 2006)
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Vois taas pelailla jotain jossakin -spåm.
This must be what jail / I will scratch
[quote:5c5b252d0d="Bedderi"]
Ja Alxity, todellakin:
Tāufaʻāhau Tupou IV, King of Tonga (4 July 1918 10 September 2006)
[/quote:5c5b252d0d]
Oho nyt vasta huomasin. Oli kyllä jännä Trivial.
Tänään pelasin menolippua. Sekin on jännä peli.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Rattle and Hummus -joukkue (aqzu, hooky, Moronica, Laatu + vasemmallekirjoittanut) Poolboolin classic rock / kasari -painotteisessa musavisassa kohtuulliset 18,5 pistettä ja neljäs (?) sija, ihan pl
Tänään jotain lautapelejä ja flaijerin askartelua siinä sivussa.
Pokerissa taisin tipahtaa toisena, en vaan osannut.
Sitten voitot näytöstyyliin trivialissa ja lie detectorissa
Varikset komentavat
Trivial
"A repo man's always intense"
Rappakalja on uusi baaripeli suosikkini. Tyhmä nimi, hyvä peli.
<@DBGene> senkin karkki
Rappakalja on uusi baaripeli suosikkini. Tyhmä nimi, hyvä peli.
Byääh, onko tuo se missä pitää keksiä itse sanoille merkityksiä? En oo koskaan pelannut, mutta on kuulostanut jotenkin tylsimmältä peliltä ikinä. (Saattaa tosin olla, että kuten höpönlöpön-peli, myös Rappakalja on tarkoitettu pelattavaksi humalassa)
Byääh, onko tuo se missä pitää keksiä itse sanoille merkityksiä? En oo koskaan pelannut, mutta on kuulostanut jotenkin tylsimmältä peliltä ikinä. (Saattaa tosin olla, että kuten höpönlöpön-peli, myös Rappakalja on tarkoitettu pelattavaksi humalassa)
On se tuo ja hyvä se on jos on tarpeeksi huumorintajuista ja mielikuvituksellista porukkaa pelaamassa. Ne sanat ja oikeat selitykset on nimittäin aika uskomattomia.
Esim. Kerro elokuvan Hong Kong juoni
1. King Kongin veli Hong Kong nättelee Broadway-musikaalissa
2. Kertakäyttökamerat heräävät henkiin ja terrorisoivat kaupunkia
3. Ronald Reagan varastaa korvaamattomia muinaisesineitä orvoilta lapsilta
4. Kiinalaisessa pesulassa tapahtuu rahanpesuyritys
5. FBIn agentti lähtee kostamaan vaimonsa kuoleman Hong Kongissa majaansa pitävälle rikollisjärjestölle
Arvaatteko noista mikä oli oikea ja mitkä keksittyjä?
<@DBGene> senkin karkki
Arvaako joku muu vielä?
<@DBGene> senkin karkki
Emmä tajunnut. Ja luin pitkään King Kong.
Joo. Onhan tuo kieltämättä aika monimutkainen ja vaikea peli. Ei ihme ettet ymmärrä.
<@DBGene> senkin karkki
Olit oikeassa!
<@DBGene> senkin karkki
Lie detector
Oli tuossa aqzun kanssa puhetta, että vois vaikka perjantaina tai lauantaina pelailla jotain jossain... lintumiäs? Laatu? laurkhmerri? jne.?
jpp. tänne vaan, yhdistetään siihen kaikkeen levyjen pyörittelyä
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ënsimmäinen virallinen foorumin/rotsin virallinen Risk -pelin Tampereen-mestaruus -ottelu keskiviikkona täällä. Kaikki paikalliset edustajat mukaan taistelemaan maailman herruudesta!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tänään kaks matsia carcassonnea, saldona kaksi voittoa melkoiseen näytöstyyliin. Ekalla pelikerralla tosin meni toiseksiviimeiseen nostoon, mutta meikä osas silti
Varikset komentavat
Ënsimmäinen virallinen foorumin/rotsin virallinen Risk -pelin Tampereen-mestaruus -ottelu keskiviikkona täällä. Kaikki paikalliset edustajat mukaan taistelemaan maailman herruudesta!
Voi harmi etten asu Tampereella. Lukioaikoina tuota tuli usein väännettyä aika tosissaankin ja sitten meni hermi kun kaveri rikko rajan ja vyöry Etelä-Ameriikasta minun Afriikkaani ja pilas aina kaiken.
<@DBGene> senkin karkki
Saatanan imperialistit..tää on ainoo lautapeli mikä meitsil on eikä mitään monopoleja tähän talouteen sallita perkele
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eilen pelattiin Rappakaljaa ja ihan hyvän vastaanoton se sai. En tosin voittanut paska peli
<@DBGene> senkin karkki
Eilen pelattiin Rappakaljaa ja ihan hyvän vastaanoton se sai. En tosin voittanut
paska peli
Sixpence-sanaselitys
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:0a6b298a10="Alxity"]Eilen pelattiin Rappakaljaa ja ihan hyvän vastaanoton se sai. En tosin voittanut
paska peli
Sixpence-sanaselitys [/quote:0a6b298a10]
Ette vaan osanneet pitää pokkaanne. Mitä hauskaa muka on uusiguinealaisessa kalukukkarossa?
<@DBGene> senkin karkki