You are not logged in.
Käviks kattoos ihan isolta ruudulta vai onko tuosta jossain jo kelpo torrenttia?
Torrent. Oli ihan kelpo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Naked tossa yhtenä iltana. Olihan se
Katsastus.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tänään Drive kans myöhemmin, Niagaran vitosen päivät
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
img salut
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tänään Drive kans myöhemmin, Niagaran vitosen päivät
Voi vittu
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Olihan tässä hetkensä, mutta tuntui oikeastaan pelkältä 2h tuntia kestävältä trailerilta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
The Goonies
Olipa kiva seikkailuleffa, vaikka vähän turhan pitkältä tuntuikin. Vartti pois ni olis ollu loistava.
^Yks kaikkien aikojen kovimmista leffoista
Helvetin älyvapaata, mielisairasta ja intensiivistä menoa. Tykkäsin toki
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
no aika vitun ässä meininki
Fargo
Toimii vieläkin.
Fargo
Toimii vieläkin.
Maailman parhaita elokuvia. Ihan siellä TOP5:ssä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kyl ton katto, mut ei mitään erikoista
Runaway Train
Miten tämmönenkin klassikko jääny aiemmin näkemättä, kyllä mä leffan muistan tienneeni kuiteski jo 80-luvulla. Voightilta ihan Kinski-tason hurmionäyttelemistä. Vikat 30min sai jatkuvasti haukkomaan henkeä. Mahtavaa leffaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
leposi wrote:Fargo
Toimii vieläkin.
Maailman parhaita elokuvia. Ihan siellä TOP5:ssä
Hyi vittu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
No hey.. mikäs nyt tolleesti tökkii?
bzort glorf bööth
Ihan ok. Ois voinu olla vähän enemmän vääntöä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Andrew Ross Sorkinin 624-sivuinen kirja tiivistettynä puoleentoista tuntiin. Aikamoinen parin ydinkohdan läpijuoksu siis. Ei mikään suurelokuva, mutta ihan kiinnostava katsoa, toisaalta ihan kylmiltä voi olla vaikea pysyä hihnalla kun porukkaa tulee ja menee vaikka kaikki esitellään tekstein leffan lomassa.
Näyttelijävalinnat pääosin ok, Edward Asner Warren Buffettina ehkä omituisin. Hyviä taas Bill Pullman vittupää-Jamie Dimonina, William Hurt Hank Paulsonina (josta annetaan ehkä vähän turhan warm and fuzzy kuva) ja Michael O'Keefe sivuosassa nihkeänä Chris Flowersina.
Sinänsä kiinnostava katsoa nyt, kun Euroopassa jonkinlaisen vastaavan tapahtuminen on aika lähellä. Voi mielessään vaihtaa paikalle Merkozyn sähläämässä.
Tässä koko leffa 80 sekunnissa:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katoin black swanin tokaa kertaa. Edelleen aika hyvä, mut ei nähtävästi kestä kulutusta.
^:pimp::peuk:
No hey.. mikäs nyt tolleesti tökkii?
Hähäh, tiedän!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Drive
-oikea nimi olisi Drivel
-haluan mun kaksi tuntia takaisin
-paskaa
Tai pehmennetään sen verran, että aika omituinen muotopuoli(toista?) tapaus, ei oikein tiennyt mikä leffa toi halusi olla. Muutamat verenroiskekohdat lähinnä huvitti.
Last edited by noiseidea (17.10.2011 23:41)
^Vuoden top 3 -leffoissa nämä. Sitäpaitsi se kesti vaan 100 minsaa
Aikamoinen visionääri tää Juan Piquer Simón
Last edited by interuptor bastardo (18.10.2011 01:08)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso