You are not logged in.
dEUS - Pocket Revolution
Lumen - I
This must be what jail / I will scratch
Last fm taas pitkästä aikaa. Soittaa tänään aika hyvää musiikkia!
Juuri alkoi: Fiery Furnaces - Duffer St. George
Uusi Fantasia
Camberwell Now - Green Lantern
Supergrass - Coffee In The Pot
Melko hilpeää menoa.
Dolly Mixture - Demonstration Tapes
Helmet - Ruuuuuuuude
Felt - The Pictorial Jackson Review
The Church - Reptile
Joskus Starfishia ei jaksa sitten ollenkaan, toisinaan kuulostaa oikein hyvältä. Nyt on kyseessä jälkimmäinen tapaus -> nikkarit.
[quote:d62d776c9e="anzut"]Last fm taas pitkästä aikaa.
Toimiiko tuo sitten kuitenkin Win 98/ME:ssä? Kaipaan nimittäin last.fm-ratioo.[/quote:d62d776c9e]
Ei toimi ainakaan vielä Leprassa kuuntelin. Tuo uudistunut Last fm on kyllä mielestäni aika toimiva, tai ainakin toistaiseksi on soittanut paljon parempaa musiikkia kuin edellinen. Olen käyttänyt enimmäkseen tuota "kirjoita tähän bändien nimiä ja soitamme samantapaista musiikkia". Eilen testailin muutamilla eri yhdistelmillä. Jännää vaan, että heti kun lisäsin Airin, niin alkoi soitella kaikenlaista omituista konemusiikkia.
Neil Youngin On The Beach -albumia. Parhutta.
Felt - The Pictorial Jackson Review
mahtava levy! sanoisin että feltin paras jollei olis jokunen levy kuulematta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Felt top 5:
1. Forever Breathes the Lonely Word
2. Ignite the Seven Cannons
3. The Splendour of Fear
4. The Pictorial Jackson Review
5. The Strange Idols Pattern and Other Short Stories
kuuntelen: Heavenly - Starshy (näiltäkin tais olla väärä levy tuolla indiepop-listalla)
[quote:81ec117471="DirtyBlueGene"]Felt top 5:
1. Forever Breathes the Lonely Word
2. Ignite the Seven Cannons
3. The Splendour of Fear
4. The Pictorial Jackson Review
5. The Strange Idols Pattern and Other Short Stories
kuuntelen: Heavenly - Starshy (näiltäkin tais olla väärä levy tuolla indiepop-listalla)[/quote:81ec117471]
en oo noista kuullut muita kuin nelosen, joten en kommentoi. olis vaan niin paljon muutakin ostettavaa...
melkein kaikki levyt tuolla oli arvottu, heavenlyltä en muuten omista ainuttakaan pitkäsoittoa, eipä noloo...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Damien Rice - O
Okei, eka biisi takana ja hyi vittu mutta toisaalta ei kai tää nyt ihan paskaakaan ole. Voisin vain kuristaa tuo määkijän! Molemmat kämppikseni ovat nyt ihan hulluna tähän, en kestä, tuokaa minulle kirves ja meri!
Ja minusta Feltin paras levy on The Pictorial Jackson Review tai sitten The Strange Idols Pattern and Other Short Stories. Jälkimmäinen alkaa niin vahvasti, että taju meinaa lähteä. Jos olisin nyt rahoissani ja omistaisin kaikki Belle & Sebastian -levyt niin ostaisin kaikki Feltit.
Damien vaihtui siis nyt Feltiin.
Meat Puppets - Håt Pink
Mikko Alatalo - Tyynypuhetta
tsiisus... voin kuvitella ihan vain nimen perusteella että asia ralli kyseessä...
kun nyt jatkuvasti spämmään tähän topicciin niin täsmennän vielä että täällä ei edelleenkään soi yhtään mikään. mitä ny vähän koneet hurisee tossa.
Rättö ja Lehtisalo - Kopernikus hortoilee näkinkengässä & helvetissä
Tämä levy on parempi kuin luulinkaan.
Neil Young - Life
tämä on yhtä huono kuin luulinkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sigur Rós - Saeglopur
Shop Assistants - All Day Long
Boards Of Canada - Satellite Anthem Icarus
Akustisesta kitaraloopista tulee mieleen FSA. Ei voi olla kuin parhutta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.