You are not logged in.
Olipas huono. Luin just äskettäin kirjan.
Onneksi tosiaan luin ensin sen kirjan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Teatterissa ensin Drive ja sitten Orionissa Suuri hiljaisuus
Molemmat käsittämättömän hienoja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Viitsisittekö eksplikoida mikä siinä 3D:ssä mätti? Musta Tintti on noin niinku yleiseen 3D-tarjontaan nähden ihan näyttävää kamaa. Pina luultavasti silti tähän mennessä se ainoo leffa, jossa se tekniikan käyttö tuntui aidosti perustellulta. Laseista en tykkää itse yhtään, koska ne on niin helvetin raskaat silmillä. Tintissä ei ehtinyt häiritä, koska leffakaan ei ollut lopulta hirvittävän pitkä.
Nimenomaan se kakkulapelleilly, eli lasien käytön hankaluus. Myös ylenmääräinen tummuus. Kaikki miinukset vrt. lasien lisäarvo, ei oikein riitä perustelemaan itseään mulle.
I love you and dream about the Führer
Eilen illalla/yöllä Niagarassa Hobo With A Shotgun, uus Thing ja Inbred. Eka oli nähty aiemminkin mut kivastihan toi toimi vielä kankaalta, Thing oli yllättävän jees alkuun mutta lässähti todella pahasti ja Inbredin kanssa oli niin isoja teknisiä ongelmia että meni oikeestaan pilalle koko homma siinä. Toivottavasti ens viikonloppuna toimii systeemit kunnolla.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
hc_jose wrote:Viitsisittekö eksplikoida mikä siinä 3D:ssä mätti? Musta Tintti on noin niinku yleiseen 3D-tarjontaan nähden ihan näyttävää kamaa. Pina luultavasti silti tähän mennessä se ainoo leffa, jossa se tekniikan käyttö tuntui aidosti perustellulta. Laseista en tykkää itse yhtään, koska ne on niin helvetin raskaat silmillä. Tintissä ei ehtinyt häiritä, koska leffakaan ei ollut lopulta hirvittävän pitkä.
Nimenomaan se kakkulapelleilly, eli lasien käytön hankaluus. Myös ylenmääräinen tummuus. Kaikki miinukset vrt. lasien lisäarvo, ei oikein riitä perustelemaan itseään mulle.
Jeps. Hyväksytään.
Luin jostain syystä postauksenne siten, että kys. leffassa oli 3D jotenkin erityisellä tavalla pielessä suhteessa muihin leffoihin. Ei muakaan toi 3d-pelehtiminen erityisesti innosta. Naama ihan rikki jokaisen sellaisen näytöksen jäljiltä.
Kuvan tummuus on taas vähän so-and-so. Sitä kuvan kirkkautta boostataan aika paljon suhteessa niihin laseihin, joten mua se ei häiritse ihan kauheasti, ellen erehdy nostamaan laseja kesken näytöksen päästänil. Sitten se vihreä saturaatio alkaa haitata ratkaisevalla tavalla katsomista.
Toivottavasti koko villitys rupeaisi kuolemaan hitaasti pois...
hc_jose wrote:Viitsisittekö eksplikoida mikä siinä 3D:ssä mätti? Musta Tintti on noin niinku yleiseen 3D-tarjontaan nähden ihan näyttävää kamaa. Pina luultavasti silti tähän mennessä se ainoo leffa, jossa se tekniikan käyttö tuntui aidosti perustellulta. Laseista en tykkää itse yhtään, koska ne on niin helvetin raskaat silmillä. Tintissä ei ehtinyt häiritä, koska leffakaan ei ollut lopulta hirvittävän pitkä.
Mua kans häiritsee tosi paljon se, että lasit tummentaa värejä niin paljon. Pimeistä kohtauksista ei meinaa saada mitään selvää ja joistan elokuvista värien tummeneminen vie aika paljon pois (esim Liisa Ihmemaassa). Ja kun on silmälasit omasta takaa, niin onhan se vähe hankalaa pitää toisia kaksia laseja päällekäin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Katoin uudestaan
Maanantaina Michael Mannin esikoisleffa Veren maku suussa (Jericho Mile). Siis vuodelta 1979, telkkuun tehty vankila/urheiludraama. Visuaalisesti jännittävä (varsinkin juoksukohtaukset oli ns. mukaansatempaavia), hyvät musat ja stoorikin oli yllättävän jees eikä menny liian korniksi vaikka hilkulla oli. Myös oli leffassa mukavan autenttinen fiilis, kun oli kuvattu Folsomissa oikeiden vankien kanssa (joista osa siis ihan puherooleissa, ei vain statisteina). Peter Strauss oli pääosassa vakuuttava (ja symppis, vaikken tosta miehestä muuten oo pahemmin digannut) ja Brian Dennehy oli aika viilee pahiksena. Toisin sanoen varsin näpsäkkä ja sähäkkä leffa, kantsii kattoo jos joskus siihen mahdollisuus tarjoutuu.
Eilen Jaakaajat 2 eli Pedon jäljillä eli Jägarna 2. En oo nähny ykköstä, mut eipä tuo pahemmin haitannut kun sen tapahtumat avuliaasti kerrattiin tässä. Pätevänpuoleinen poliisijännärihän tuo oli, vaikkei kyllä mikään erityisen hyvä tahi säväyttävä. Semmosta aika pliisua tv-ilmaisua lähinnä. Tuskinpa olis tullu mentyä katsomaan, jos ei olis Stormarea siinä ollut ja hyvinhän tuo veti roolinsa, vaikka se ehkä jossain määrin epäuskottavan puolelle loppuvaiheilla menikin. Milonoffitkin oli yllättävän vakuuttavia, ku en varsinkaan Eeron näyttelijänlahjoja ole aiemman näytön perusteella kovin korkealle arvottanut. Joo että ei tän kattominen vituttanut.
Sit jotain roskaa dvd:ltä tullu tsiigattua. En ees muista mitä. Eiku joo, Funeral in Berlin ainakin ja sehän oli ihan nasta agenttijännäri.
Sori ja anteeksi.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Autobonus
Last edited by Skeletonni (13.11.2011 17:36)
Iho jossa elän
-olihan "se" kova!
kolmas kerta tänä vuonna
kolmas kerta tänä vuonna
Toka kerta
Crazy, Stupid, Love
Aika tylsä.
le havre, asiaan sopivasti pikkukaupungin nukkavierussa teatterissa
oletin että en tykkäisi (ja ekat puoli tuntia meniki aika hohhoijaa-fiiliksissä), mut
kyl aki vaan osaa hommansa, vaikee siihen on vastaan laittaa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tohtori Cordelierin Testamentti
Jean Renoir'n versio Tri Jekyll & Mr Hydesta. Olipa ihana. TV-tuotannon pienet resurssit teki tästä tosi spontaanin oloisen. Ja hauskana huomiona sadistinen "Hyde" eli Opale on nykivine liikkeineen ja kävelykeppeineen ihan ilmiselvä moraaliton vastakohta Chaplinin kulkurihahmolle. Yks hersyvimpiä hahmoja mitä on tässä vähään aikaan tullut leffoissa nähtyä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Kung Fu Panda 2
Joo, parasta ikinä! Itkin keskellä ja lopussa. Lopussa enemmän. ONNESTA, JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ.
Secuestrados (Kidnapped)
Olipa hulinaa. Hienosti toteutettu ja piti hyvin tunnelman pinnalla koko ajan.
Mitäs kuumottavia kauhuleffoja olis tullu tässä parin viime vuoden aikana? Suosituksia?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mitäs kuumottavia kauhuleffoja olis tullu tässä parin viime vuoden aikana? Suosituksia?
Uus Carpenter oli iha jees ja aika perinteinen kauhuleffa. Tuli ekana mieleen. Ei kyl hirveen kuumottava.
Apflickorna
Huh, oli hieno leffa. Ja mitä vielä! Tyypin eka ohjaus. Jatkoon, ehdottomasti. Äkkiä Engeliin kattomaan!
Paras romanttinen komedia vuosiin
Toi Ryan Gosling on kyl aika peluri. Pitää ruveta seuraamaan sen menoa huolel.
Kung Fu Panda 2
Joo, parasta ikinä! Itkin keskellä ja lopussa. Lopussa enemmän. ONNESTA, JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ.
en oo vielä kattonut, mutta uskon täysin. eka Kung Fu Panda sai mut jo sellasiin fiiliksiin (itkin myös) että voi jösses.
Tietty se että olin pari päivää ollut melkein nukkumatta ja että mulla oli aamupäivän näytöksessä mukana vodkapullo
saattoi kanssa vaikuttaa noihin tunnetiloihin. mut jotenkin kaiken senhetkisen paskan keskellä kung fu panda oli
parasta ikinä ja oudon lohdullista.
SORI HEI KU AVAUDUIN laitetaas tähän jonku random japsikauhuleffan kuva lopuks
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Cars 2
Olipa pettymys.
:peuk:
Tykkäsin
Mangojauhe goddamn.
täähän oli hyvä
^Joo, toi on hiton hyvä