You are not logged in.
sv
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Suomalainen hiphop-musiikki on noussut kymmenessä vuodessa huippusuosituksi, mutta samalla ala on jakaantunut monien muiden maiden esimerkin mukaan useisiin eri ryhmittymiin. Nyt raja-aidat on kuitenkin rikottu kerralla poikkeuksellisen näyttävästi.
Tuloksena on todennäköisesti Suomen hiphip-historian tyylikkäin ja eniten alan tähtiä pursuava kappale ja musiikkivideo. DJ RZY feat. VA : Tervetuloo Helsinkiin päätyi verkkoon aiemmin tänään, ja se on saanut huiman suosion erityisesti sosiaalisessa mediassa.
Biisissä ovat mukana vierailijoina Wögä, Tasis, Elastinen, Juno, Mikael Gabriel, Timo Pieni Huijaus, Spekti, Uniikki, Stig Dogg, Cheek ja Davo sekä JS16. Tällaista tähtikaartia ei ole aiemmin nähty samassa kappaleessa. Spektin tilalla musiikkivideossa nähdään tosin stuntmies, joka on tunnettu kotimainen televisiotähti Arman Alizad.
selvä
eipä sotketa ässää tämmösiin
Valitettavasti on käynyt rosvo.
hyi vittu
Vittu ku o pitkä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei hitto, nyt toi kertsi jäi soimaan päähän.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää Helsinkii homma on ilmeisesti versio tästä pläjäyksestä?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tämä on tärkeä video.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En kyllä tykännyt videosta
edit: aika hyvä biisi silti
Last edited by börjeslandet (15.11.2011 23:42)
en ole kolmekybänen emoboy
Skandaali, Ezkimo ja BIGI
bzort glorf bööth
Videolta bongattu mm. SPM-kohdasta Ydinperheen vinyylin heilutusta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Miksei hrmis oo mehustellu täällä STRAIGHT OUTTA MATAFAKIN KIRKKONUMMIIIIIII
Miksei hrmis oo mehustellu täällä STRAIGHT OUTTA MATAFAKIN KIRKKONUMMIIIIIII
Tarkotus ois tänään tai joskus tässä. Liian kova STÖÖ-KIIMA
Last edited by hrmunoita (20.11.2011 16:00)
No mehustellaas nyt sitten:
Tuli aika randomilla bongattua pari Suomijuttua taannoin Youtubesta:
Likanen Etelä: Hurreja Kirkkonummelta. Biisien aiheet on aika pitkälti just noi kaks edellä mainittua + dänkki.
Laitetaas tästä pari biisiä näytiks:
Kovaa skeidaa. Jäbien nimille myös MC Rambo, ADOD, Serkku Toni, Musta Jori, jotai muitaki oli viel.
Liukastuin paskaan - tulevaisuus pilal. Ja vieläki oon ihan vitun pihal
Noit juttui ei vaan keksitä
Sit löyty kans tällänen itelle ainakin flown puolesta kovasti Olariviboja herättävä A.Luoti & Rexona. Biitistäki tulee mieleen Seyed Ali
Last edited by hrmunoita (20.11.2011 16:03)
Näenkö väärin, vai heiluttaako joku tosta Stöön possesta Ydinperheen uusinta julkaisua taustalla? Tsekatkaas 1:21 ->
Pistetääs sille
Videolta bongattu mm. SPM-kohdasta Ydinperheen vinyylin heilutusta.
Fuuck.
Jaa että Chydeltäkin tullut uus levy.
Tää pitääkin ottaa kuunteluun.
Tät klassikkoo ei kai oltu vielä postattu tänne
Voi vittu en muistanu et tää on näin kamalaa Paras oli se näiden reality. Oispa jossain tallessa.
Sen sijaan Operaatio RDN rokkaa edelleenkin ihan vitusti
Ps. vitun kova
Loistava tää Chydeonen uusi levy
Stenkan uusin taas taisi olla miehen huonoin
Biisi jossain vaiheessa julkaistavalta Sine Ira -albymilta:
2:54 kohdassa alkavalle letkautukselle
Last edited by hrmunoita (22.11.2011 12:54)
Millainen tuo Alamaan levy on?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mites tää KHIΔNAΠ
darkswag
Kride
- se että suomiräpissä voksut on yhä enenevissä määrin pitchattu vitust alaspäin
- se että paranoiaräpistä on tullut valtavirtaa
- no räpille ny muutenki sisso
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa