You are not logged in.
Katkennut petsari wrote:noiseidea wrote:Kovaa peliä Kööpenhaminassa kuulosti sen verran lupaavalta, että aion katsoa. Alkoi siis eilen.
Ei nyt oikein lähtenyt, ehkä odottelin hitusen enEmmän "draamadokumentaarisempaa" otetta tai jotain. Katsellaan nyt toinen osa vielä kuitenkin.
Kaksi jaksoa katsottu, ei jää televisiohistoriaan merkkipaaluna, mutta ihan sujuvaa kamaa. Onkohan danskeilla joku tällainen tapa, että lähdetään hitaasti liikkeelle. Ei tossa ole tapahtunut vielä oikein mitään, koko sarja on kuitenkin vain viisi jaksoa.
Nykäisin ton eilen loppuun ja aika lussuksi jäi sitten lopulta. Ei vaan lähtenyt. Jaksot tuntuivat myös tosi lyhyiltä, hyvä jos kolme varttia kestivät ja alussa ja lopussa levottomat "viime jaksossa" ja "seuraavassa jaksossa" hehkuttelut. Aihe on kuitenkin aika kiinnostava, esim. läheltä liippaava Baader Meinhof Complex potki ihan eri tavalla ja tässä ois vielä minisarjamitassa ollut paljon mahdollisuuksia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Täähän on aika hyvä!
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
madventuresin aloitin alusta tuossa
Aikamoinen twist uusimmassa Dexterissä
Sent from my iPhone 16
boardwalk empireä seurasin mut loppui kiinnostus. tuntuu kuin siinä olis paljon henkilöitä jotta
olis paljon henkilöitä ja monimutkaista juonta koska monimutkainen juoni on sikasiistii. no kai se on mut ei vaa jaksanu seurata
sitä, ku useampi hahmo tai juonne ei herättänyt mitään kiinnostusta.
Lostin tässä juuri aloittelin sit sen sijaan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Minisarja Totuus Alisonista Yleltä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aikamoinen twist uusimmassa Dexterissä
![]()
Mun mielestä yksi huonoimmista Dexter-jaksoista mutta ihan ok kai silti. Toi käänne kun oli ennalta-arvattava, toivoin vain että se ei olisikaan totta. Onneksi tässä on vielä kautta jäljellä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Täähän on aika hyvä!
Joo nii on! Se milffi on aika (noisis huom!)
Mangojauhe goddamn.
Walking deadin 2. kauden taso alko loppua kohden taas hiipumaan mutta onneks vika jakso oli hyvä. Loppu oli jopa koskettava vaikka suuri osa hahmoista on joko vastenmielisiä ääliöitä ja/tai huonosti näyteltyjä.
Walking deadin 2. kauden taso alko loppua kohden taas hiipumaan mutta onneks vika jakso oli hyvä. Loppu oli jopa koskettava
vaikka suuri osa hahmoista on joko vastenmielisiä ääliöitä ja/tai huonosti näyteltyjä.
sama tosin lopetin kesken
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ANNO 1790 pitää kutinsa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Täähän on aika hyvä!
Joo! Kattelin ekan jakson eilen ja tykkäsin. Kivasti kasattu kaikkia kliseitä samaan koppaan. Vähän liian pelottava tosin ehkä...
Vuoden nuori muotoilija.
E wrote:Täähän on aika hyvä!
Joo! Kattelin ekan jakson eilen ja tykkäsin. Kivasti kasattu kaikkia kliseitä samaan koppaan. Vähän liian pelottava tosin ehkä...
Oho! Täytyypä tsekata.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tomsk wrote:Aikamoinen twist uusimmassa Dexterissä
![]()
Mun mielestä yksi huonoimmista Dexter-jaksoista
mutta ihan ok kai silti. Toi käänne kun oli ennalta-arvattava, toivoin vain että se ei olisikaan totta. Onneksi tässä on vielä kautta jäljellä.
Eri. Eri. Eri. Sama.
Sent from my iPhone 16
oon alkanut katsomaan the daily show:ta suht epäsäännölisen säännöllisesti
Sama. Ennen en tykännyt, mutta nyt uppoaa. Ehkä Jonin lisäikä tekee sen, harmaus Ei kuitenkaan Rannalla-osastoa
Tai en mä mitään haastatteluja juuri jaksa katsoa.
Last edited by noiseidea (29.11.2011 16:14)
Little Britainia oon tässä pikkuhiljaa kattellu ja nyt on kolmoskausi menossa. Aluks nauratti mutta eipä kyllä enää hirveesti. Liikaa pissahuumoria.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mitten wrote:oon alkanut katsomaan the daily show:ta suht epäsäännölisen säännöllisesti
Sama. Ennen en tykännyt, mutta nyt uppoaa. Ehkä Jonin lisäikä tekee sen, harmaus
Ei kuitenkaan Rannalla-osastoa
Tai en mä mitään haastatteluja juuri jaksa katsoa.
Kyl mäkin Daily Showta sillon tällöin tsekkaileen. Ja Conania.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
boardwalk empiren eka jakso
lisäks alottelin tota gervaisin & merchantin uutta eli life's too shortia. yhtään mitään uutta eivät ole keksineet mut ei voi mitään kun naurattaa
Tää Caprica ei oikeastaan ole kauheen hyvä, vaikka ns. potentiaalia on. Liikaa sähläystä eri suuntiin.
Haluun hyvää scifiä sarjamuodossa.
Rupesin kattomaan sarjaa nimeltä Dead Like Me. Vaikuttaa ihan ok:lta. Toki vasta pilotti ja yksi jakso takana. Palaillaan asiaan.
lisäks alottelin tota gervaisin & merchantin uutta eli life's too shortia. yhtään mitään uutta eivät ole keksineet mut ei voi mitään kun naurattaa
Ekan jakson perusteella vähän sama. Huonoimmillaan aika väsynyttä (se tuleva sihteerihahmo esimerkiksi oli tosi huono karikatyyri), mutta parhaimmillaan toimii.
Liam Neeson
Vuoden nuori muotoilija.
The Officen nykytaso Ei tunnu käsikirjoittajillakaan olevan mitään käsitystä mihin suuntaan tuota sarjaa pitäisi viedä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Walking deadin 2. kauden taso alko loppua kohden taas hiipumaan mutta onneks vika jakso oli hyvä. Loppu oli jopa koskettava
vaikka suuri osa hahmoista on joko vastenmielisiä ääliöitä ja/tai huonosti näyteltyjä.
2. kausi jatkuu helmikuussa.
Vika jakso oli tosiaan ihan hyvä, mut pari sitä edellistä hirveetä kuraa. Ehkä toi tosta taas lähtee..
Canalilta kattelin pari jaksoa Person of interestiä. Valtion vihollisesta jalostetulta sarjalta toi vaikuttaa, viihdyttävää, mut ei mitään ihmeellistä.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
E wrote:Walking deadin 2. kauden taso alko loppua kohden taas hiipumaan mutta onneks vika jakso oli hyvä. Loppu oli jopa koskettava
2. kausi jatkuu helmikuussa.
Oho, ok
Tonttu Toljanterin joulukalenteri
http://www.sidney-crosby.info/images/wi … 11-HBO.jpg
Ekan jakson perusteella loistavaa kamaa. Tänä vuonna sitten sama sarja tehdään Rangersista ja Flyersistä.
Kiitti vinkistä, katoin eilen kolme ekaa jaksoo ja on kyllä aivan törkeen hyvää kamaa. Tänään sitten viimeinen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hassuttelija wrote:http://www.sidney-crosby.info/images/wi … 11-HBO.jpg
Ekan jakson perusteella loistavaa kamaa. Tänä vuonna sitten sama sarja tehdään Rangersista ja Flyersistä.
Kiitti vinkistä, katoin eilen kolme ekaa jaksoo ja on kyllä aivan törkeen hyvää kamaa. Tänään sitten viimeinen
Paras se missä rookie sai kiekon naamaansa ja sit kyseli lentokoneessa jannuilta, et huomaaks tota jälkeä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hahaha joo. Komeesti turpos Lovejoyn lärvi kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oon muuetn jo ihan pillu märkänä tosta uudesta Rangers - Flyersista koska HARTNELL
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ois voinu pistää niin moneen topikkiin. Tää oli ehkä kolmanneks paras.