#1 14.12.2011 14:43

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

splatterPUNK

Muistatteko vielä? Kauhua, likaa, rock&rollia ja synkkiä visioita. Huumeita. Rankka kauhu-ilmiö, joka meni jo, mutta seisminen vaikutus on edelleen havaittavissa populaarikulttuurissa ja ehkä todellisuudessa(?). Mutta mitä se todellisuus muka on?


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#2 14.12.2011 17:37

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,039

Re: splatterPUNK

Senkin plagiariitti!


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#3 14.12.2011 18:39

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: splatterPUNK

peuk clive barker o splatteripnukkia?


I love you and dream about the Führer

Offline

#4 14.12.2011 20:16

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007
Posts: 1,625

Re: splatterPUNK

609.jpg
Muistan ainakin tämän. Ja Clive Barkerin Veren kirjat, ehkä ne splatterpunkkia oli ainakin osittain

Ei ole aiheeseen tullut kovin syvällisesti perehdyttyä, mutta sellainen mielikuva on jäänyt, että ´90-luvulla kauhua "harrastettiin" enemmän kuin nyt. Vai oliko se joku boomi ja villitys? Oli Gorehound lehti, Kalma sarjislehti, Roskaelokuvat kirja ja Akateemisessakin myytiin Fangoriaa

Offline

#5 14.12.2011 20:41

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009
Posts: 9,325

Re: splatterPUNK

Markku wrote:

Ei ole aiheeseen tullut kovin syvällisesti perehdyttyä, mutta sellainen mielikuva on jäänyt, että ´90-luvulla kauhua "harrastettiin" enemmän kuin nyt. Vai oliko se joku boomi ja villitys? Oli Gorehound lehti, Kalma sarjislehti, Roskaelokuvat kirja ja Akateemisessakin myytiin Fangoriaa

Niin kai, en tosin sillon tajunnut, että se oli joku villitys, ku olin niin junnu, mut noihin aikoihin ite friikahdin täysillä kauhuun.
Luin justiinsa läjän vanhoja Gorehoundeja ja täytyy sanoa, että mielellään noita vieläki plärää. Pitää kans kaivaa Gorehound-paita takas käyttöön.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB