1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Theo Parrish

#1 22.10.2011 20:43

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Theo Parrish

Pääosinhan konempaa-puolella on yksittäisten biisien julkituontia, mikä on tietty tälläsessä
musassa hyvin ymmärrettävää, kun julkaisuista valtaosa on juuri yksittäisiä biisejä kokopitkien
levyjen sijaan. Toki myös Theo Parrish on julkaissut huimasti 12" sinkkuja mutta parhaimmillaan
Parrish on mun mielestä levyillään, kuten Sound Sculptures 1 ja Parallel Dimensions. Jälkimmäinen
on törkeän kova. Mulle se vertautuu kuuntelukokemuksena trickyn pre-millennium tensioniin: vei
kauan aikaa totutella sen oudoimpiin biiseihin, mutta nykyisin levy näyttäytyy tosi eheänä, omaperäisenä
kokonaisuutena.
Parrishista ei deep house -hommat paljon parane. todella diippiä taloa: hävyttömän hienoa ja osin todella epäortodoksista sampleilla pelaamista  ja hienovaraista miksausta (kuten dj-keikoillaankin) sekä superpehmeää bassoa. Toisaalta
tulee myös sama pilvensavuinen fiilis kuin parhaiden räppituottajien jumittavista instrulevyistä. Tietty myös
Moodymann ja monet muut tanssimusa-nerot voi tähän rinnalle vetästä sano.
mut eilen tuli postista parallel dimensions -LP, ihana saada tämä levy takaisin.

ja toki nää editit on aivan vitun ässää diskoilua.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#2 22.10.2011 20:44

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Theo Parrish

vähä hauskanpitoo:


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#3 23.10.2011 10:04

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: Theo Parrish

Parrish lukeutuu niihin tyyppeihin, joiden haltuunotto on ollut agendalla jo pidemmän aikaa. Tosi hyvä jumitusmeno tossa ekassa klipissä ainakin.  smokin  smokin


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#4 23.10.2011 15:06

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Theo Parrish

Tykkään varsinkin siitä vähän teknommasta ja "raaemmasta" puolesta tuotantoa. Tämä levy teki ekaa kertaa kuultuna suuren vaikutuksen (kova toki edelleen).

Yks suosikeista:


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#5 23.10.2011 22:23

huntin_seteli
Member
From: Läävälandia
Registered: 22.07.2008
Posts: 241
Website

Re: Theo Parrish

Sound Sculptures sydan


TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
____________
[quote:b8bb95b811] 2nite, I realized somethin'. I'm grown + I'm a living & breathing Funksta! Both of those 2gether = a serious situation.[/quote:b8bb95b811]

Offline

#6 24.10.2011 11:01

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Theo Parrish

ugly edits -kokis  itku  itku  itku
suosittelen. todella mahtavaa kamaa, diskoilua ja sample-neroutta, menee kyl
omiin vuoden levyihin iisisti kärkisijoille.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#7 24.10.2011 15:28

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Theo Parrish

Täytyy kyllä hommata toi peuk


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#8 24.10.2011 18:49

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Theo Parrish

Urho Ghettonen wrote:

ois näköjään lauantaina keikalla Dynamossa Lehtisen jossain extravaganzassa


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#9 24.10.2011 21:24

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Theo Parrish

MMM wrote:
Urho Ghettonen wrote:

ois näköjään lauantaina keikalla Dynamossa Lehtisen jossain extravaganzassa

icon_surprised


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#10 27.10.2011 12:13

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Theo Parrish

Tekijämies discothegue musicissa.


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#11 29.12.2011 15:34

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,077

Re: Theo Parrish

Miellyttävä.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

  1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Theo Parrish

Board footer

Powered by FluxBB