1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Herbert

#1 22.11.2006 16:13

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Herbert

Siis mitä? Vuoden tod.näk. parhaalle Koneempaa-levylle ei ollut vielä edes topikkia?

www.herbert-scale.com

Oha se ny sielulle mannaa, kun joku onnistuu yhdistämään nokkelat surinat  ja taivaalliset melodiat ja kutkuttavat groovet.

Tuolta myös historiallista perspektiiviä: www.matthewherbert.com

Offline

#2 23.11.2006 12:36

hc_jose
Member
Registered: 10.07.2005
Posts: 819

Re: Herbert

Kesällä tuosta kerkesin hiukan innostua, mutta kyllästyin aika nopeasti tylsien vokaalien takia. Voisipa taas kohta perehtyä uudelleen. Se tuotantopuoli on kuitenkin aika mielettömän kuuloista.

Offline

#3 07.12.2006 03:38

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,902
Website

Re: Herbert

hc_jose wrote:

Kesällä tuosta kerkesin hiukan innostua, mutta kyllästyin aika nopeasti tylsien vokaalien takia. Voisipa taas kohta perehtyä uudelleen. Se tuotantopuoli on kuitenkin aika mielettömän kuuloista.

Tismalleen sama kuin tässä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#4 16.12.2006 19:25

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Herbert

Mulla voisi olla tähän jotain sanottavaa. Scale on hienoa kuunneltavaa, mutta ei kuitenkaan mikään viiden tähden plätty sentään. Konepuoli on levyllä aika varman päälle vedettyä, mutta yhdistettynä orkesterisovituksiin ja semiklassisiin lauluraitoihin se pääsee siinä määrin uuteen ympäristöön, että ainakin minulle tämä tarjoaa positiivisessa mielessä jotain uutta ja raikasta tavaraa levyhyllyyn.

Sekin on positiivinen puoli, että taannoin dj-settiä vetäessäni olin kuvitellut soittavani Scalea setissä, mutta en sitten osannutkaan valita tuosta tosi tasaisesti mainiosta biisirykelmästä sitä yhtä. Koko levyn jaksaa kuunnella hyvin loppuun. Lisäksi täytyy kyllä itse sanoa, että ne kaikki mureat narinat ja ilmeisesti sämplätyt biittilisukkeet ja muut pienet yksityskohdat on todella taidokkaasti mahdutettu kuvioihin mukaan...ehkäpä levy olisi voinut toimia silleen yhteenmiksattunakin kukatie. Miehellä näyttäisi olevan koko joukko aikaisempaakin tuotantoa *huoh*


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#5 19.12.2006 21:43

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,902
Website

Re: Herbert

Niin, voisi vielä lisätä että Herbertin jotkut varhaisemmat house-biisit naksahtelee paljon enemmän kuin nämä uudet laulupoppikset. Tosiaan, tuotanto on hiton hyvää, mutta kuitenkin vähän varman päälle otettua.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

  1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Herbert

Board footer

Powered by FluxBB