You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tylsiä molemmat. Jälkimmäisessä yksi aivan perkeleen ärsyttävä hahmo.
Last edited by Sidewalker (06.01.2012 17:31)
White Heat - Hyvä ja intensiivinen noir
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
White Heat - Hyvä ja intensiivinen noir
Made it, Ma! Top of the world!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Yäh. Äärimmäisen tylsä ja muotopuoli elokuva todella kiinnostavasta aiheesta/ajasta/ihmisestä. Takauma-tyyli toimii tosi harvoin ja on muutenkin vähän tv-elokuva-meininkiä - kun leffa alkoi ja kävi ilmi, että takaumin mennään olin, että voihan perse.
Leffalla oli ilmiselvä identiteettikriisi, ei oikein käynyt ilmi, että mitä tässä nyt haluttiin sanoa, että kukas/mikäs tää tyyppi oli. Lopputulos oli kuin yläasteen historiantunnin esitelmästä, eli lätkäistiin mukaan vähän kaikkea ilman mitään ideaa. Joo kiristi presidenttejä, käytti hameita, hallitseva äiti jne.
Leffassa siis näyttelijät näyttelivät hahmojaan eri ikäisinä, vanhoina tietysti kovissa maskeissa ja meikeissä. Clyde Tolson vanhana oli ehkä vuosisadan epäonnistuneinen maskeerausyritys, näytti palovammauhrilta. Todella häiritsevä. DiCaprio oli pääosin hyvin meikattu ja oli opetellut Hooverin maneerit aika hyvin (tai jotka voisi olettaa maneereisiksi, tapa laittaa lasit päähän jne.), joka mun mielestä oli jopa hieman häiritsevää. Ei tämä mikään pantomiimi ole. DiCaprio näytti vanhentuneena Hooverina ihan Jack Nicholsonilta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jean-Babtiste wrote:White Heat - Hyvä ja intensiivinen noir
http://filmforno.com/wordpress/wp-conte … at2as4.jpg
Made it, Ma! Top of the world!
![]()
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Poliisin poika - aikamoista hassuttelua ja elämän makua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
iha jees. jodie fosterin puhuminen on kyllä täysin sietämätöntä kuunneltavaa
Eri Tai ei ainakaan Uhrilampaissa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Uus Karate Kid -
:pimp:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The September Issue
Taisin vähän ihastua siihen päätoimittajaan. :pint: Dokkarina ihan keskiverto ja kiva, muttei mitään enempää.
http://2.bp.blogspot.com/-Aozvd9snFAw/T … 00/MPW.jpg
Yäh. Äärimmäisen tylsä ja muotopuoli elokuva todella kiinnostavasta aiheesta/ajasta/ihmisestä. Takauma-tyyli toimii tosi harvoin ja on muutenkin vähän tv-elokuva-meininkiä - kun leffa alkoi ja kävi ilmi, että takaumin mennään olin, että voihan perse.
Leffalla oli ilmiselvä identiteettikriisi, ei oikein käynyt ilmi, että mitä tässä nyt haluttiin sanoa, että kukas/mikäs tää tyyppi oli. Lopputulos oli kuin yläasteen historiantunnin esitelmästä, eli lätkäistiin mukaan vähän kaikkea ilman mitään ideaa. Joo kiristi presidenttejä, käytti hameita, hallitseva äiti jne.
Leffassa siis näyttelijät näyttelivät hahmojaan eri ikäisinä, vanhoina tietysti kovissa maskeissa ja meikeissä. Clyde Tolson vanhana oli ehkä vuosisadan epäonnistuneinen maskeerausyritys, näytti palovammauhrilta. Todella häiritsevä. DiCaprio oli pääosin hyvin meikattu ja oli opetellut Hooverin maneerit aika hyvin (tai jotka voisi olettaa maneereisiksi, tapa laittaa lasit päähän jne.), joka mun mielestä oli jopa hieman häiritsevää. Ei tämä mikään pantomiimi ole. DiCaprio näytti vanhentuneena Hooverina ihan Jack Nicholsonilta.
Musta toi takauma toimi hämmentävän hyvin, mutta samaa mieltä siitä että leffa oli sinänsä paska, ettei se lopulta uskaltanut sanoa mitään merkityksellistä mistään elämän vaiheesta. Hirveän laimea joka suhteessa. Tietenkin uskaliasta sinänsä Clintiltä tehdä elokuva jossa on homoteema, mutta se nyt ei vielä tee elokuvasta hyvää tai kitumisen arvoista. Ei toi ollut kuitenkaan mitenkään surkea, mutta hukattu mahdollisuus.
en ole kolmekybänen emoboy
Fritz Lang: While The City Sleeps
Ihan viihdyttävä rikosleffa, josta teki tavallista mielenkiintoisemman tarina jossa itse rikokset eivät olleetkaan kaiken keskipisteenä. Ei kuitenkaan kirkkainta Langia.
Jacques Tati: Lystikäs kirjeenkantaja
Jopa hauskempi kuin muistin! Öinen humalassa pyörällä toilailu oli hillitöntä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
mika kaurismäki : haarautuvan rakkauden talo
- hämmentävä ja sekava tapaus. leffa alkaa ihan toimivana (noin niinku kotimaiseksi leffaksi) avioerokomediana ja sitten yhtäkkiä vaihtuu rikosfarssiksi. tuli etäisesti jotku coenien komediat mieleen, mutta oishan tää pitänyt paljon överimmäksi vetää.
guy ritchie : sherlock holmes: a game of shadows
- tää oli vielä huonompi kuin se ensimmäinen, ei viihdyttänyt eikä naurattanut.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mika kaurismäki : haarautuvan rakkauden talo
- hämmentävä ja sekava tapaus. leffa alkaa ihan toimivana (noin niinku kotimaiseksi leffaksi) avioerokomediana ja sitten yhtäkkiä vaihtuu rikosfarssiksi. tuli etäisesti jotku coenien komediat mieleen, mutta oishan tää pitänyt paljon överimmäksi vetää.
Mä viihdyin ton kanssa aika hyvin, vaikka aloin kattomaan sitä näkemättä paskaa -asenteella. Onneks välillä joku yllättää.
tiptoo wrote:Drive
Pettymyshän se siellä.
Alkukohtaus ihan mahtava, mut siitä mentiin vaan alaspäin. Kuvauksesta ja tyylittelystä diggasin läpi leffan, mut musankäyttö tökki paikoitellen (etenki korni real hero whatever biisi), ei mitään kemiaa näyttelijöiden välillä ja juoni oli kehnompi ku GTA-peleissä. Oispa ollu enempi ajelua. Nyt tekee mieli ostaa pleikkari kakkonen
![]()
VITTU NIIN SAMA JOKA KOHTAAN (paitsi kemia-pseudoiluun
)
Mikas taa kemia-juttu olikaan? Jotain hamaria mielikuvia, mut vissiin oon pannut skipaten spammeja taas voeee.
Ehka tossa Drivessa hairitsi eniten se lankkarimeininki sekoitettuna sarjisestetiikkaan tarjoiltuna liian vakavana moraalitarinana. Puurot ja vellit jne. Tai sit odotukset oli liian korkeella.
Mangojauhe goddamn.
Muuten sama kuin tiptoo, mutta pidin Real Hero whatever -biisistä, ja se oikeastaan osoitti leffan pahimman puutteen: päähahmo oli todella komea ilmestys, mutta mitään aitoa siinä ei kyllä ollut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jacques Tati: Lystikäs kirjeenkantaja - ei tää oikein lähteny mulla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jacques Tati: Lystikäs kirjeenkantaja - ei tää oikein lähteny mulla.
Ei oo totisesti Tatia parhaimmillaan
en ole kolmekybänen emoboy
barton_funk wrote:Jacques Tati: Lystikäs kirjeenkantaja - ei tää oikein lähteny mulla.
No joo ei, mut olen aina tykännyt tästäkin plus se fyysinen komiikka on kyllä parhaimmillaan tosi hervotonta.
börjeslandet wrote:barton_funk wrote:Jacques Tati: Lystikäs kirjeenkantaja - ei tää oikein lähteny mulla.
No joo ei, mut olen aina tykännyt tästäkin plus se fyysinen komiikka on kyllä parhaimmillaan tosi hervotonta.
Ehkä vähiten suosikki Tatin tuotannosta. (No ok, sitä viimeistä en ole vieläkään nähnyt.) Silti parasta, vaikka aihe ja kuvattu elämäntapa on raivostuttavan ällöttävä.
Työkkärin sivuille -->
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Lisään vielä sen, että Playtime on maailman paras elokuva. Tai ainakin yksi niistä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
This Must Be The Place
Tää on taas näitä, että periaatteessa kyllä tykkäsin, mut sit taas toisaalta oli aika ärsyttävä. En jaksa alkaa eritellä kaikkea mikä ärsytti (tiedät mistä puhun, David Byrne), enkä oikeastaan niitä hyviäkään puolia. Mut siis joo, kelpaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Lisään vielä sen, että Playtime on maailman paras elokuva. Tai ainakin yksi niistä.
Vähintään ihan älyttömän hyvä.
Ihan ok viihdettä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aina IHAN VITUN KOVA
hinkatkaa sitä tattia
Harry Brown
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hyi vittu.