You are not logged in.
Pelataan!
Mut ei pelata ennen kuin saan yhteyden helpdeskiin ja vaihtavat syntymäpäiväni oikeaksi tms
"It's not a server problem, it's an account problem". http://forum.ea.com/uk/posts/list/285/1035170.page Eli siis jotkut epäonniset EA-tilit pelialustasta riippumatta eivät tällä hetkellä toimi kunnolla Fifan kanssa, koska tilin käyttäjän syntymävuodeksi (missä sellaista on ees kysytty koskaan?) on laitettu 1899.
Ostin tarkoituksella tämän pari viikkoa julkaisun jälkeen, koska NHL:n kanssa oli kauheeta säätöä kun sen sai hyvissä ajoin ennen NA-julkaisua (online passin koodi ei toiminut ja korruptoitui). Mutta mitä vielä, ei ne tälle ongelmalle mitään ole saaneet tehtyä kolmeen viikkoon. Patchinkin latasin, mutta sillä ei tähän ollut vaikutusta. Miten noi ees kehtaa pitää tuota (käytetyn ostajalle) maksullista online passia peleissään, kun se paska ei ole toiminut hyvin missään vaiheessa. Kiitos yhteisistä vuosista EA Sports, mut nyt alkaa olla kyllä suhde koetuksella kun joka pelissä on samat ongelmat. NFS Hot Pursuitin autologikin oli alhaalla puolet siitä ajasta kun peliä yritin pelata. Yksinpelinä tuostakaan ei paljon iloa revitty, joten kyllästyin odotteluun ja vein saman tien vaihtoon.
ÄRRRsyttää!
Last edited by risto_m (19.10.2011 15:15)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Laakasin hiekat pillusta ja läksin reenaamaan. Kaikki assistedille vaan ja alusta asti opetteleen uudestaan, ja johan lähti sujumaan paremmin.
Turhaan aloin noita muuttaa alun perinkään, sillä assisted-asetukset ei oo tässä ollenkaan niin muovisen tuntuiset kuin aiemmissa peleissä, vaan just mukavat. Lisäksi pakko kehua vielä lisää tota puolustussysteemiä - todella siistejä ja aidon tuntusia tilanteita tulee kun saa kurotettua pallon pois just oikeeseen aikaan. Hieno maalikin tuli Osasunalla, sellanen että kun katselin hidastusta, niin siinä oli kaikki nää uudet ominaisuudet pelissä: keskiympyrän tienoilla yllättävä katko kurotuksella, nopee syöttö eteenpäin ja hyökkääjällä pallo puolustajan haarovälistä tarkkuuskuljetuksella, juoksu karkuun ja veto, maalivahdin torjunnasta toinen hyökkääjä puskee pallon maaliin ja sit kun pelaajat ryntää tuulettaan, niin nähtiin uutta fysiikkaenginee, kun Real Sociedadin mies jäi kädet ilmassa ryntäävien pelaajieni telomaksi maahan pyörimään.
EA:n servereille tää peli ei mua kyl kertakaikkiaan päästä, toivottavasti vastaavat helpdeskistä pian.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
No niin, nyt on toiminut onlinepelitkin. Aika helposti tuosta ekasta H2H-kaudesta taitaa päästä nousemaan, selkeesti heikompia jannuja tullut vastaan, tosin on se omakin puolustaminen välillä melko sekavaa. Ultimate Teamin puolella on kovempaa porukkaa, yksikin kaveri nakutteli joka ainoan vedon Silvalla sisäsyrjällä ylänurkkaan, jos vaan päästin lähempää kuin kahestakympistä laukomaan.
Muutama kiimainen hetki ollut suomalaisittain:
Last edited by risto_m (20.10.2011 19:14)
On tää kiva peli pelatanu kamuja vastaan. ILR:stä otin 1-0 voiton ja stratumille kärsin kirvelevän 1-2 tappion.
Perutaan puheet varmasta noususta, tulihan sieltä lopulta kovia pelaajia vastaan ja hävisin neljä matsia peräkkäin. Nyt onneksi tappioputki poikki ja jäljellä kaksi matsia, toinen niistä pitää voittaa niin nousu varmistuu. Kohta käynnistyy toi cup window myös, täytyy kattoo millanen systeemi.
Huomionarvoista myös, että tää on melkoista joko-tai-meininkiä toistaiseksi. Lähes joka matsissa tiedän jo hyvissä ajoin ennen ekan jakson päätöstä, tulenko voittamaan tai häviämään ottelun. Muut on joko niin selvästi parempia tai huonompia. Tasaista vastusta odotellessa...
Ehkä tuosta johtuen melkoisia itkuraivareita on nähty suuntaan ja toiseen. Vastustaja alkaa lähes aina perseilemään kun huomaa ettei voi mulle mitään, ja ite oon heitelly täällä tyynyjä ja meinannu pariin kertaan pistää yhteydet poikki kun oon menny vaan niin vitusti hermot. Peliuudistus todellakin vaatii veronsa
Yhteistä noille kaikille tappioille oli, että vastustaja osasi maalinteon ihan uskomattoman hyvin. Jokainen veto hyvästä paikasta ja vähemmänkin hyvästä napsahti nätisti maaliin. Tosi moni yrittää tolla samalla taktiikalla, kulmasta leikkaa maalille ja kääntyilee edestakaisin, jotta puolustajalla liikahtaisin johonkin suuntaan, sitten napauttaa sisäsyrjällä kierteisen takanurkkaan ja aina menee. Hivenen ärsyttävää, vähän sama kuin NHL:ssä jotkut yrittää vain poikittaissyöttöä maalin edestä, joka on potentiaalisesti tehokkain taktiikka saada lättyä pussiin. Saahan niin toki pelata, mikäs siinä, mutta melko kusipäistä ja jollakin tavalla pelin hengen vastaista yrittää aina samaa maalia
Kuten änärissäkin, niin tässä pitää sitten oppia vaan eliminoimaan toi superhyökkäys vaikka muu pelaaminen siitä kärsisi. Pitää saada tuplattua se kiemurteleva kaveri hyvissä ajoin, niin kyllähän se siihen jää vielä joskus.
Täytyy sanoa, että kyllähän tämä jo vähän paremmin sujuu. Kyl tää tästä. Täytyy vaan opetella ettei ihan kauheesti ryntäilis puolustuksessa. Niistä mua aina rankaistaan.
Täytyis jaksaa treenailla keskuspulustusta ja hyökkäyspäässä laukauksia. Keskeltä vuotaa joka matsissa. Ja pääsen kyllä hyviin laukaisupaikkoihin, mutta en vaan saa palloon kunnolla suuntaa tai vauhtia.
Siis vittu. Luulin löytäneeni tatsia ees vähän eilen. Sitten tänään pelasin päivällä kaksi matsia. Ekan hävisin 0-7 tai 0-8 ja tokan 1-4.
Huge FIFA 12 PS3 and Xbox 360 patch out today
On pituutta patchilla. Eilen pelasin pitkästä aikaa joitain pelejä netskussa, ja vallan hauskaa oli. On tää kyl ainakin siitä aiempia vuosia viihdyttävämpi peli, että maalipaikkoja tulee välillä vaikka kuinka paljon.
Kikke, shanks, kuninkees ja kumppanit, ilmotelkaa jos haluutte ottaa boksilla noita online friendlyjä!
Mäkään en oo ihan hirveästi pelaillu nyt, eikä taida olla live gold -aikaakaan jäljellä. Pitäis tota fifaa saada jossain vaiheessa pelattua vähän enemmän kyllä. Nyt oon kaiken lisäks vetäny vielä pusina vanhoilla puolustuskontrolleilla sen mitä pelannut.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Toivottavasti korjaavat tossa patchissä sen rasittavan bugin, kun pelaa h2h-matseja niin välillä se näyttää pelaajat sen mun suosikkijoukkueen pelaajina, vaikka oon valinnut ihan jonkun muun joukkueen. Koita siinä sitten vaihtaa kokoonpanoa.
Melkosta tervanjuontia oli toinen H2H-kausi, mutta nousin lopulta minimipistemäärällä pois kymppidivarista. Oli sellanen tilanne, että jäljellä neljä matsia ja tarvitsin yhen voiton. No eipä tullut voittoa mistään matsista, mutta pelasin kolme viimeistä tasan ja näin pisteet riittivät. Vikan tasoitin kiimaisesti kulmasta 87 minuutilla ja lopun pelasin vaan aikaa kaikin mahdollisin keinoin.
20 matsia onlineä takana tilastoilla 5-5-10. Edellisen vuoden versiossa voitin 50% peleistä onlinepeleistä, nyt näköjään häviän 50%. Ja noistakin viidestä voitosta muutama on tullut silleen että vastassa on ollu joku melkonen hupiveikko. Eli jos vastustaja osaa vähänkin enemmän pelailla niin en oo sitä voittamassa. Ei tää siis vieläkään kaksisesti suju. Suurimmat ongelmat:
1) Jostain käsittämättömästä syystä saan huomattavasti harvemmin ajattelemani ukkelin ohjaksiin LB:tä painamalla kuin aiemmin. Lukuisia maaleja olen päästänyt silleen että ennakoin tilanteet ihan väärin, kun en saa haluun pelaajaa jota mielessäni olen jo alkanut ohjaamaan. Jotain tossa logiikassa on muuttunut, mutta en tiä mitä, enkä oo sitä omaksunut. Palloa lähinnä olevaa pelaajaa se ei läheskään aina valitse, vaan usein esim alimman miehen.
2) Taktiikasta ja joukkueesta riippumatta keskikenttäni tuntuu usein täydeltä paperilta, josta vastustaja tulee ohi yhdellä kovalla syötöllä. Vaikea puolustaa kun jatkuvasti vastustajan hyökkääjät pääsee suoraan rynnimään linjaa vastaan. En tajua kun tuntuu että keskikentän alimmat pelaajat ei ees usein juokse perään sen jälkeen kun syöttö on ohittanut heidät, vaan jäävät siihen taakse passiivisena kattelemaan tilanteissa, joissa ihan hyvin ehtis vielä mukaan: "joo, mä tein mun osuuteni, mä seisoin tossa ja nyt mä seison tässä, kai noi hoitaa tän loppuun, kattellaan taas jos saatte pallon pois". Sit yritän saada niitä itelleni haltuun ohjattavaksi, mutta ei, tällöin tapahtuu just toi että ohjaksiin napsahtaa alin pelaaja, muut jatkaa passiivista peliään, ja siinä vaiheessa kaikki onkin jo myöhäistä - jos teen pakilla tai topparilla sitten yhdenkin väärän liikkeen niin vastustaja pääsee yrittämään maalintekoa. Ei tää vaan voi toimia noin. Ainoo keino millä oon onnistunut pääsemään tän yli on, että pelaa vastustajan hyökkäyksen alusta asti jollain keskikenttäpelaajalla, peruuttaa sillä niin helvetisti ja näin saa sen ajoissa mukaan puolustukseen.
Joku tässä raivostuttaa välillä ihan hirveesti. Varmaan just toi kun vastustaja tekee maaleja kävelemällä koneen ohjaamien pelaajien vierestä ohi samalla kun ite huutaa pää punasena "ANNA MUN OHJATA TOTA, ANNA MUN OHJATA TOTA, MIKSET SÄÄ VITUN KYRPÄPELI ANNA MUN OHJATA TOTA UKKELIA?!". En muista mikä ois vastaavia fiiliksiä aiheuttanu, varmaan ainakin Commodore 64:n Snoopy-peli lapsena, jonka kanssa muistan kerran alkaneeni itkemään ja rääkymään hervottomasti kun se vitun Snoopy ei voinut hypätä onnistuneesti yksinkertaisen vitun rotkon yli.
Kikke, shanks, kuninkees ja kumppanit, ilmotelkaa jos haluutte ottaa boksilla noita online friendlyjä!
Joooo, saa haastaa kyllä jos näkyy online. Pitäis ostaa vaan Live Goldia kans, meni toi ilmanen aika umpeen. Pitäis riittää vaan aikaa Dark Soulsille, Mafia 2:lle, NHL:lle ja vissiin vähän muullekin elämälle välillä...
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hyvä patchi, kun ei pääse enää pelaan ollenkaan. Eilen yritettiin ILR:n kanssa ottaa matsit, mutta kun peli oli jäätynyt neljännen kerran valikkoruutuun niin luovutettiin. Samaa ongelmaa raportoitu joillain muillakin käyttäjillä ja muillakin alustoilla.
VMP Sports - it's not in the game
Ja tosta korjausohjeet http://www.videogamer.com/xbox360/fifa_ … ssues.html
Vahva kahdeksan ottelun tappioton putki menossa onlinessä, FEELS GOOD MAN
Myös foorumisteja vastaan sujui ihan ookoo tässä pidennettynä viikonloppuna. Hauskoja pelejä oli kaikki noin viisi Ilee sekä kymmenkunta Hirmistä vastaan, mutta voittajana taisin aina poistua kentältä lukuunottamatta yhtä rankkikisatappiota per haastaja. Ellen väärin muista. Yksi matsi repsähti 5-0-lukemiin ILR:ää vastaan, muuten todella tiukkaa vääntöä. Hirmiksen kanssa melkein kaikki ottelut päättyivät yhden maalin voittooni, ja eroa oli lähinnä siinä että käytin paikkani tehokkaammin. Viimeistely kuntoon niin hyvä tulee hirmiksen pelistäkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vuoden nuori muotoilija.
Hmmm.. pitäskö yrittää organiseerata joku turnee tässä joskus keväämmällä? Uusi versio kuitenkin ollut ulkona jo hyvän tovin. Missä pelataan ja millon?
Bedderi kyseli samaa eilen mut minähän en rupea mitään hoppuilemaan, on se Kalulika Trophy sen verran komea tossa kirjahyllyn päällä.
Älä päästä painiks sitä
Tulkaa tänne höntsäämään ja ottakaa lätkäkamat mukaan.
Älä päästä painiks sitä
Voisin tulla kans. Koskas pannan? Perjantaina?
Perjantai sopii kyl tolleen periaatteessa mut oon kotona vasta joskus seittemän aikaan. Eihän tota fifaa ny ihan loputtomiin jaksa turnausformaatin ulkopuolella tietty pelata et senkus tuutte vaan jos tommonen myöhäsempi aikataulu passaa.
Älä päästä painiks sitä
Perjantai sopii kyl tolleen periaatteessa mut oon kotona vasta joskus seittemän aikaan. Eihän tota fifaa ny ihan loputtomiin jaksa turnausformaatin ulkopuolella tietty pelata et senkus tuutte vaan jos tommonen myöhäsempi aikataulu passaa.
Niin ja mul on kaks ohjainta. Jos leposi tuo loput kaks ni sithän meil on setuppi kasassa.
Älä päästä painiks sitä
ILR wrote:Perjantai sopii kyl tolleen periaatteessa mut oon kotona vasta joskus seittemän aikaan. Eihän tota fifaa ny ihan loputtomiin jaksa turnausformaatin ulkopuolella tietty pelata et senkus tuutte vaan jos tommonen myöhäsempi aikataulu passaa.
Niin ja mul on kaks ohjainta. Jos leposi tuo loput kaks ni sithän meil on setuppi kasassa.
Mulle ainakin passais tämä suunnitelma.