You are not logged in.
Pal parempi bändi ku Circle!
Puhuttiin eilen Semifinalissa, että miksi eivät keikkaile enempää. Tähän topikkiin voi postata vaikka havaintoja tulevista live-esiintymisistä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
En tiä esiintymisist, mutta liveä tulossa platan muodos piankin. Torves äänitetty keikka.
Joku vinyyli näytti olevan tulossa Svartin kautta, onkos justiinsa tuo live?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kyllä, se on se.
ISIS-NOKKAMIES AARON TURNERIN MAMIFFER-YHTYE KOLMELLE KEIKALLE SUOMEEN
Ti 19.4.2011 Turku, Klubi +Pharaoh Overlord
Ke 20.4.2011 Tampere, Klubi +Pharaoh Overlord
To 21.4.2011 Helsinki, Nosturi +Ulver (NO)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
y¨''¨
´
¨'´¨'´
´
Ähem, sori. Ed. pousti ei mun vaan mu 1 v 9 kk tyttären. Mut sen verra pehmoisi oon ette raatsi tota deletoida.
taiteellista
y¨''¨
´
¨'´¨'´
´
smaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Levykuuntelut on jääny todella vähälle. Livenä näin amt:n lämppärinä kesällä 2005 (jota ennen en periaatteessa edes käynyt keikoilla)... silloin en ehkä ymmärtänyt jumittamisen päälle vielä niin paljon, vaikka kovasti circlet ym. alkoikin kovasti kiinnostaa. SunnO))):n lämppärikeikka oli vitun kova, vaikka arvatenkin PA oli ruuvattu pääesiintyjälle ja soundi oli melkoisen bassoinen.
Pitäiskö nää kirkle + pharaoh + nwofhm -ketjut niputtaa yhteen?
Aiemmin on kyllä kirkkeli-ketjusa puhuttu näistä kaikista..... yhteen vaan kaikki liitännäiset, helepottas.
niin no, circle-ketjussa näitä on aiemmin käsitelty ja varmaan jatkossakin mut kun ketjujen yhdistäminen ei onnaa niin tänne voi halutessaan jatkossakin laittaa tästä ja heihei kaverin tytär saa kirjoittaa myös koska vaan
ja heihei kaverin tytär saa kirjoittaa myös koska vaan
Kiitos. Veikkaan vaan et tuli jo kaikki, vajaan kahen vuotensa aikana, kertyny Stiilari-asia sanottua. Avataa sit oma tili jos o jotai viel sydämellä, ettei tu epäselvyyttä kuka millonki kirjottaa. (Nyt siis faija tääl näppiksel.)
Noni, nyt lopetan tämän vitshin tähän ja jatkan teemaa tuol Kaksplussan laudal.
Last edited by Heihei Kaveri (27.02.2011 15:52)
Spämmätään nyt tännekin kun kerran tälle oma topic on ja Circle-otsikossa on niin tajuttomasti tavaraa jo... En tuota näitten neloslevystä alkuun innostunut juuri lainkaan. Varsinkin se saksaksi laulettu kolmosbiisi tökki alkuun pahasti, mutta äsken lumitöitä tehdessä ja levyä kuunnellessani taisin tykätä jo ainakin vähän alusta. Mutta kyllä mun korvaan esim. Circlen Taantumus kuulostaa paljon paremmalta menolta. Tai sitten en vaan ole vielä tajunnut Overlordin juttua... Tällä hetkellä tuntuu, että joku Judas Priest on tehnyt tuon saman jo paremmin...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
on muuten nyt loppiaisperjantaina löpikses
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Spämmätään nyt tännekin kun kerran tälle oma topic on ja Circle-otsikossa on niin tajuttomasti tavaraa jo... En tuota näitten neloslevystä alkuun innostunut juuri lainkaan. Varsinkin se saksaksi laulettu kolmosbiisi tökki alkuun pahasti, mutta äsken lumitöitä tehdessä ja levyä kuunnellessani taisin tykätä jo ainakin vähän alusta. Mutta kyllä mun korvaan esim. Circlen Taantumus kuulostaa paljon paremmalta menolta. Tai sitten en vaan ole vielä tajunnut Overlordin juttua... Tällä hetkellä tuntuu, että joku Judas Priest on tehnyt tuon saman jo paremmin...
kyseessähän on heavy metal-albumi, joka ei ole missään mielessä raskasta, eikä rokkaa ollenkaan kuka voi olla tykkäämättä?
levyn paras kohta on muistaakseni kappaleessa "demons in the rising sun", jossa "yleisö" "kohahtaa" kun riffiin lyödään terssiharmonia kehiin
Alxity wrote:Spämmätään nyt tännekin kun kerran tälle oma topic on ja Circle-otsikossa on niin tajuttomasti tavaraa jo... En tuota näitten neloslevystä alkuun innostunut juuri lainkaan. Varsinkin se saksaksi laulettu kolmosbiisi tökki alkuun pahasti, mutta äsken lumitöitä tehdessä ja levyä kuunnellessani taisin tykätä jo ainakin vähän alusta. Mutta kyllä mun korvaan esim. Circlen Taantumus kuulostaa paljon paremmalta menolta. Tai sitten en vaan ole vielä tajunnut Overlordin juttua... Tällä hetkellä tuntuu, että joku Judas Priest on tehnyt tuon saman jo paremmin...
kyseessähän on heavy metal-albumi, joka ei ole missään mielessä raskasta, eikä rokkaa ollenkaan kuka voi olla tykkäämättä?
levyn paras kohta on muistaakseni kappaleessa "demons in the rising sun", jossa "yleisö" "kohahtaa" kun riffiin lyödään terssiharmonia kehiin
Joo tuo tais mullakin jäädä mieleen. Tosin mistään harmonioista en pahemmin mitään ymmärrä... Levyn loppupuoli ilahduttaa muuten korvaa huomattavasti alkupuolta enemmän.
<@DBGene> senkin karkki
Alxity wrote:Spämmätään nyt tännekin kun kerran tälle oma topic on ja Circle-otsikossa on niin tajuttomasti tavaraa jo... En tuota näitten neloslevystä alkuun innostunut juuri lainkaan. Varsinkin se saksaksi laulettu kolmosbiisi tökki alkuun pahasti, mutta äsken lumitöitä tehdessä ja levyä kuunnellessani taisin tykätä jo ainakin vähän alusta. Mutta kyllä mun korvaan esim. Circlen Taantumus kuulostaa paljon paremmalta menolta. Tai sitten en vaan ole vielä tajunnut Overlordin juttua... Tällä hetkellä tuntuu, että joku Judas Priest on tehnyt tuon saman jo paremmin...
kaistahain kanssa fiilisteltiin joskus niitä alkupään levyjä, joiden biiseissä ei tapahdu suunnilleen mitään. uusintapainokset kelpais.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
kyllähän se nii on että ne kolme ekaa levyy on mielettömän hyviä
ja perjantaina lepikseen kattomaan. loinen siellä kyl kiinnostaa enemmän
3 ekaa levyä toki mestariteoksia kaikki
Äärimmäisen kovia.
bzort glorf bööth
Eiku olihan täällä Overlordille omakin topikki. No, spämmitään tähänkin:
http://ektrorecords.com/ektro.php?page= … &b=shopper
ektro-070
Pharaoh Overlord
Lunar Jetman CD
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja tupla-lp:tä saa taas täältä: http://sigerecords.blogspot.com/2011/11 … oming.html
2xLP on SIGE, CD on Ektro Records.
Art and design by: Musta Kirahvi
Track titles:
A1. Rodent
A2. Palmyra Cali
B1. Cardinal
B2. Black Horse
C1. Cave of Hair (pt.1)
D1. Cave of Hair (pt.2)
törkeen kovaa matskua
no o
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei saa ennakkokuunnella, menee jännitys
vuoden 2012 paras biisi: pharaoh overlord - rodent
laitoin lunar jetmanin ennakkotilaukseen. eka levyostos kahteen vuoteen.
vuoden 2012 paras biisi: pharaoh overlord - rodent
On kyllä kova biisi
<@DBGene> senkin karkki