You are not logged in.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Espoo edustaa
Kyykkä Käärme & Sairas - MAFIAKÄNG$TÄPASKAA
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Surffasin netissä ja tästä muistui mieleeni forkan hoppipäät: Kesällä Vaasassa samoilla festareilla Eevil Stöö, DJ Kridlokk ja Maukka Perusjätkä + muita. http://www.facebook.com/pages/PFP-PIENE … 90?sk=info
spam spam
bzort glorf bööth
Miksei Palosaaressa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Wanhaa Olariskeidaa. Ei oo äänii kehissä nyt, ni en tiiä miltä kuulostaa, mut video näytti hyvältä.
Litran karhupullot.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tuun.
kelasin kans tulla
in your face
eiq
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Mä oon ainaki tulos...
Keikkojen lisäks luvassa siis hrmiksen ja MMMn bukkakeperformanssi
Keikkojen lisäks luvassa siis hrmiksen ja MMMn bukkakeperformanssi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
nicovaa tulevaa
kuuntelen täs ponytailin löllötimanttia jonka jostain syystä voisin laskea suomihoppiin
ja onhan tää kovimpia levyjä ikinä voi jumalauta.
tää & valkoinen huopa & lääkkeiden väärinkäyttö
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kuuntelen täs ponytailin löllötimanttia jonka jostain syystä voisin laskea suomihoppiin
Toi on kirjastossaki räppihyllyssä
MMM wrote:kuuntelen täs ponytailin löllötimanttia jonka jostain syystä voisin laskea suomihoppiin
Varasin.
Skeletonni wrote:MMM wrote:kuuntelen täs ponytailin löllötimanttia jonka jostain syystä voisin laskea suomihoppiin
Varasin.
perkeleen pähee tapahtumaketju
domino that shit
joudun miltei tunnustamaan kaikkien aikojen parhaaksi kotimaiseksi räbä-biisiksi nykyistä rakasta kotiseutuani kauniisti kuvailevan petoksen rallin synkkä sörkka, mahtava biitti, nerokas teksti, silkkaa täydellisyyttä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
onpas cowa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Uus Sairas T -biisi!
Viikkolehden viimeisimmässä numerossa on Hannibalin haastattelu, jossa hän hieman kuin sivulauseessa ja ymmärtääkseni Suomen skeneä tarkoittaen mainitsee, että on saatu jo viitteitä äärioikeistolaisestakin räpistä. Mitkäs voisivat sitten olla esimerkkejä tällaisesta?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
hieno ot hermanni
höböö hittii
artemi hoi tämä suomeen eiwq
bzort glorf bööth
mitäs kamaa tää jeijjo & nupi on, ei jaksa ite tsekkaa mut feateissa mm. tuomio ja kone sekä raimo
Jeijjon&Nupin levyn virallinen biisilista on tässä ja julkaisu pvm 21.3.2012:
KOOTUT SELITYKSET
1. Intro
2. Hunsvotti
3. Puumanainen feat. Sepe-susi of Kädveyhä
4. Palkkapäivä feat. Tuomio & Kone of Reilukerho
5. Äidin uusi mies
6. Mäkiviikko feat. Latiksen Andy
7. Kootut selitykset
8. Ostarin väliköissä part 3 feat. Raimo ja BJD
9. Köyhiä Vituttaa kun räppärit ryyppää feat. Seyed of Kädveyhä
10. Juopon Tuurilla feat. Markku LetG, Latiksen Andy, Kädveyhä(Seyed, Sepe-Susi, Dank Sinatra & Mole)OLARI IS BÄK IN PISNES MATAFAKAS!
BB-Amanda ja Juno seurustelevat
Emme ole muuttamassa yhteen
bzort glorf bööth