You are not logged in.
Vai pitäiskö Remicks bännätä, kun mies ei enää tänne kirjoittele?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vai pitäiskö Remicks bännätä, kun mies ei enää tänne kirjoittele?
No jos menee kärkeen ja näyttää karkaavan, niin harkitaan sitten
Turhauttava peli kyllä kun kaiken järjen mukaan Fulhamin pakeilta ois voinu kahdessa kotipelissä odottaa nollapelejä mut ei mitään ja sit edellisessä pelissä viis maalia omiin päästänyt 'Castle pitää nollat vieraissa ja veskari Krul torjuu vielä pilkun. Raporttien mukaan Blackburn oli ollu pelissä täysin ylivoimainen mut tasan ei käy onni näköjään oikeassakaan elämässä.
UUUH, vitun Fulham. Cupissa vastustajalla on nyt ennen bonuksia kahden pisteen johto. Ei taida tulla mulle tarpeeksi. Paska peli taas.
Last edited by leposi (02.02.2012 12:49)
Ei helkkari, bonusten jälkeen tasapeli cupissa! 48-48.
Ja näillä jatketaan:
If a cup match is drawn, then the following tie-breaks will be applied until a winner is found:
1. Most goals scored in the Gameweek
2. Fewest goals conceded in the Gameweek
3. Virtual coin toss
Ja minähän menen jatkoon, koska Bale teki kaksi ja yksi meidän yhteinen teki yhden.
Näin mun laskujen mukaan. Virallista varmistusta odotellessa.
Last edited by leposi (02.02.2012 17:40)
Toivottavasti kaikki rotsit hassutteli eikä laittanut Van Persieta kapteeniksi. Minä en hassutellut. 40min pelattu ja jäbällä jo 2+1. Ihme touhua. Harmi vaan, että cup vastustajalla on kans se kapteenina.
Aha, ja nyt punanen Blackburnille kun tappoivat Van Persien. Taktiikka sekin. Ei onneksi joutunut loukkaantuneena ulos, joten hasitan pari lisämaalia.
Last edited by leposi (04.02.2012 16:45)
Noniin, nyt taitaa tulla noutaja cupissa. Vastustaja lähtee huomiselle 11 pisteen karkumatkalta. Mulla on enää Bale ja Assou-Ekotto tulessa. Vastustajalla Van der Vaart ja Jose Enrique, joten täytynee vain toivoa Spursille murskavoittoa nollapelillä. Van der Vaart ei välttämättä kai ole pelikuntoinen ja vaihdosta sille tulee vain yksi piste. Käytännössä Norwichin PIlkington pilasi nyt kaiken tekemällä maalin eilen.
Piru vie, kun Kompany ei pelannut eilen. Nyt tilalle tulee Evans miinuksineen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Maalivahtipeli ei nyt oikeen onnistu kun se kumpi pelaa vieraissa vetää aina nollat vaikka koitin oikeen katella, että otan veskarit joilla on eri ohjelma ja olis aina himapeli jommalla kummalla.
Cupista ulos kuuden pisteen erolla. Kiitos Pilkington ja se etten jätin Friedelin vaihtopenkille.
Otin "riskin" ja panin Yakubun kapteeniksi. Tähän mennessä on ollut hyvä valinta. Ihan vaan sen takia, että josko vaikka joskus saisi jengiä kiinni ihan tosissaan, kun toi alkukausi lähti niin huonosti ja tasoitusta tuli annettua vähän liikaa.
Kaikkia varmaan naurattaa, jolla oli Dempsey kokoonpanossa, koska se veti tyhjästä maalista tolppaan ihan matsin vikalla sekunnilla. Pitäisi kyllä itsekin se sinne hommailla, kun ollut hyvässä kiimassa viime aikoina. Ei vaan riitä rahat.
Anam, kaksi pakkia tehny jo maalin.
Muuten toki menee aika keskinkertaisesti.
Last edited by leposi (11.02.2012 20:34)
ginipoika wrote:Vai pitäiskö Remicks bännätä, kun mies ei enää tänne kirjoittele?
No jos menee kärkeen ja näyttää karkaavan, niin harkitaan sitten
Vaihdoin Shawcrossin pois, niin heti kyseinen mulkku tekee maalin ja spoilaa Fulhamin nollan. Vihaan.
Vitun Dzeko pelasi kaksi minuuttia. Oi miksi? Moses olisi tuonut vaihtopenkiltä vähän enemmän pisteitä. Kiitos ja näkemiin.
Aika kehno kierros kyllä itsellä. Ei bonuksien kanssakaan taida 40 mennä rikki. Eipä tosin mitään kiimakierrosta oikein muuallakaan ollut mut silti.
Tänään karistellaan valjufantasyn karsea kierros muistista, kun UCL-fantasy jatkuu. Rajattomasti ilmaisia siirtoja, muistakaa päivitellä jengit
On kyllä taas sellasta arpomista tää UCL.
Sehän meni ihan kelvollisesti tämä pudotuspelien alku.
SAATANA! PASKAT VAIHDOT! MIKSI TEIN?
Teekillä ja minulla oli näemmä tällä kierroksella avauksessa kymmenen samaa pelaaja. Vielä kun molemmat arvoimme kapteeniksi Agueron, niin aika vaikea mitään piste-eroja on syntyä. :lol::peuk2:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jep. Toivottavasti seuraavia vaihtoja tehdessä tulee muutamia eroja joukkueisiin. Osittain joukkueiden samankaltaisuuteen vaikuttaa tuo toinen wildcard, minkä voisi minusta poistaa.
Penkille tuntuu aina jäävän muutama piste. Parin viime kierroksen transferit ovat myös olleet melkoista puppelointia.
Paska peli.
Ei hullummin mennyt tämä päivä. Yakubun nyt olisi luullut saavan jotain aikaan, mutta muuten veskalle ja yhdelle pakille nollapeli. Keskikentällä toki vaan nollapeli ilman tehoja yhdellä ja kapteeni teki kaksi maalia. Ja vielä kuusi jätkää tulessa huomenna.
Last edited by leposi (03.03.2012 20:00)
Tänään ei ehkä sitten menekään niin hyvin, kun näyttää vaan keltasia viuhuvan mun pelaajille. En jotenkin noteerannut, että tänäänhän on tämä pohjoisen hulinaottelu ja mulla on kolme jätkää kentällä samassa ottelussa. No nyt pitää vaan toivoa, että menee myös maalien puolesta hulinaksi, koska on vaan yksi pakki Newcastlelta.. No nyt tuli eka pilkulta.
Ja pannan punanen. Ei hevon vittu tän kanssa taas. Nyt jos Ba rupeis osumaan. TAPA SAATANA.
MITÄ VIELÄ BA PUPPLOI PILKUN.
Eilen viisi jätkää toi 37 pistettä. Tänään yhdessä ottelussa kolme jätkää toi -2 pistettä.
Eilen tuli kirottua raskaasti sitä, että pupelsin Caulkerin viimeiseksi vaihtomieheksi, mutta mies taitaakin tulla vähintään yhdeksällä pisteellään kentälle kiitos Balen poissaolon. Varakapteeni Dempseylle vielä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pelaan kans tämmöstä FM:n tulosveikkauspeliä. Siellä on ihan kivat palkinnot eikä maksa mitään, joten mikäs tossa naputellessa. Kokonaiskilpailussa nyt ei taida olla kauheesti saumaa kärkikahinoihin, kun olen sijalla 1238 ja melkein sata pistettä kärjestä. Mutta tämä kuukausi alkoi niin hyvin, että olen tällä hetkellä sijalla kuusi. Pienet on toki erot, mutta täytyy nyt muistaa oikeesti vähän miettiä näitä tuloksia, koska kuukauden paras saa tälläsen setin: "The highest scoring manager each month will win a copy of the Football Manager 2012, a FM12 T-shirt and £100 to spend on football tickets for 2 to a football match of your choice for you and a friend".
Nii joo, toi peli on täällä: http://eplpredictor.footballmanager.com
Last edited by leposi (05.03.2012 14:38)