You are not logged in.
Skeletonni wrote:
Tulee sunnuntaina klo 21@ Sub!!
Hemmetin hyvä
Last edited by kaakku (05.03.2012 00:59)
Varikset komentavat
http://www.moviegoods.com/Assets/produc … 1020.A.jpg
Jaaha, mistähän ekan Bournen takaa-ajokohtaukset olivat saaneet vaikutteita? Erikoismaininta pitää hyville moottoriäänille kaahailuissa, mutta kyllä Bournet vetää paremmalla fyysisyyden tunnulla voiton näissä.Huutonaurua noiden "ammattilaisten" väijytyssuunnitelmalle siellä Nizzassa
![]()
Samoin loppukohtauksessa oli muutama aika haistapaska-käänne![]()
![]()
Muuten ihan mukiinmenevää juonittelua.
Joo noinhan se leffa vähän menee. Ei tossa roninissa niiden brömistelyjen lisäks mitään hirveen merkillepantavaa oo. Mut noinhan ne vaikutteet kuuluukin sit jälkeenpäin ottaa: vain se mikä toimii.
Älä päästä painiks sitä
Yks esukki-teemaleffa mitä ei oo viel mainittu: Three days of the condor
Älä päästä painiks sitä
Katoin kämppiksen kanssa, kun toi tuli Shamen homostelusta mieleen. Jotain ihan mahtavaahan tossa leffassa kaikesta epäkorrektiudesta huolimatta on
Mangojauhe goddamn.
Tajuttoman epähauska leffa tää
http://1.bp.blogspot.com/_8gp5e261XDI/S … ising4.jpg
Katoin kämppiksen kanssa, kun toi tuli Shamen homostelusta mieleen. Jotain ihan mahtavaahan tossa leffassa kaikesta epäkorrektiudesta huolimatta on
Soundtrackille etenkin
en ole kolmekybänen emoboy
barton_funk wrote:Sama, paitsi arvostelen
![]()
![]()
Katsoessa pääosin hykerryttävä fiilis, mutta leffan loputtua jäi kuitenkin vähän halju olo. Hitsi kun olis tän nähny valkokankaalta, ei päässy ihan oikeuksiinsa mun pikkuruisessa telkassa.
*
Katoin tän valkokankaaltakin ja arvostelu on yhä sama. Gilliam antaa mielikuvituksen lentää ja se on hienoa, oispa jaksanu vaan kirjoittaa myös elokuvaan juonen ja rakenteen. Tai sit päästelly vielä enemmän irti hulluttelua. Osa kömpelyydestä johtunee Heath Ledgerin kuolemisesta kesken, mut en tiedä oisko toi ollu paljon parempi vaikka tragediaa ei olisi sattunutkaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tiptoo wrote:http://1.bp.blogspot.com/_8gp5e261XDI/S … ising4.jpg
Soundtrackille etenkin
koko leffalle
bzort glorf bööth
Huikeat musat ja sopivan tyly meininki, panam
Varikset komentavat
^ vitun kova vois tsiigaa parin vuoden tauon jälkeen uusiks.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vitun kova, en oo kattonu vielä 2012, pitäs kyllä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vitun nerokkaasti toteutettu tossa leffassa kaikki pienetki jutut huikeaa juonenkäännettä lukuunottamatta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tähän mennessä katsotuista pätkistä ehdottomasti jännittävin on ollut Takaa-ajettu. Ehkä pientä tyhjäkäyntiä siinä Chicagoon saapumisen jälkeen, mutta aivan huikeaa menoa muuten. Richard Kimble oli vieläpä ihan uskottava hahmo, joka selvisi koettelemuksistaan ilman mitään supersankarointeja
Kovimmat jätkät tähän asti:
Change tylyttämässä sitä informant-blondiittia yhdessä vietetyn yön jälkeen
Salamannopeasti räjähtävä Serpico (joka leffassa Pacinolla nämä )
Tommy Lee Jones Takaa-ajetussa ja Chinatownin J.J Gittes jakavat kolmossijan
Jean Renon nallekarhumainen mutta silti vaarallinen Vincent
Varikset komentavat
Varjoja auringossa/Crime and Punishment, U.S.A.
Ehkä vähän epätasainen, tai ainakin silleen, että alkuun ei oikein tuntunut toimivan, mut sit oli kuitenkin parhaimmillaan tosi hyvä. Turhan näytelmämäinen välillä, mut toisaalta melkeinpä parhaat kohtaukset oli kuitenkin just näitä hetkiä. En tiiä, diggasin kuitenkin aika lailla.
Nuoren George Hamiltonin olemus muistutti hämmentävän paljon Anthony Perkinsiä. Mary Murphy oli huisin nätti ja John Harding Fred Swansonina törkeen hyvä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei helvetti
Sent from my iPhone 16
Cagelle ja Sammakoille.
edit:
Last edited by barton_funk (06.03.2012 16:06)
The Artist
olihan tää kiva joo
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kävin leffassa (!) kattomassa nyt tuon Tinker Tailor Soldier Spyn. Aika mahoton. Ei turhia löpinöitä, fuck yeah mikä ajankuva, hienoja miehiä liivipuvuissa, viiltäviä vakoojakohtaloita, mitä muuta voi pyytää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
iha jees
Arakin Kaboom.
Olipas aikamoinen paukku
Niin, piti laittaa tähän, että en yhtään tiedä mitä mieltä tosta leffasta pitäisi olla, mutta haluan ihan ehdottomasti nähdä tältä tyypiltä lisää leffoja!
:peul: