You are not logged in.
hc_jose wrote:
:peul:
Tää biisi tossa leffassa :peul:
Vuoden nuori muotoilija.
Maailman paras leffa
Varikset komentavat
Tänään illalla ajattelin BH kakkosen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
:peuk:
"too stoned"-jutulle kyllä pakollinen
ei kyllä ollut ainoa spede-kohta tuossa leffassa
Last edited by ydinaukio (10.03.2012 00:29)
Lucky Number Slevin
tätä katsoessa tuli aika lailla samanlainen fiilis ku selkokielisiä uutisia kuunnellessa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kävin leffassa (!) kattomassa nyt tuon Tinker Tailor Soldier Spyn. Aika mahoton. Ei turhia löpinöitä, fuck yeah mikä ajankuva, hienoja miehiä liivipuvuissa, viiltäviä vakoojakohtaloita, mitä muuta voi pyytää
Jaa, keskittymiskykyä itseltä ainakin. Yli puolivälin tota Tinker Pappi el Topoa kai päästiin, mut Bailey's, kookoskarkit ja juoruilu vei voiton, enkä tajunnut juuri mitään leffasta. Kesken jäi.
Mangojauhe goddamn.
:peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
caddyshack
elikkä oliko tämä siis komedia
Vuoden nuori muotoilija.
Martha Marcy May Marlene
yritti kovasti olla vähäeleinen taideleffa, mutta
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Käytiin eilen kattomassa the Artist. Kiva leffa, paitsi se muija oli ihan kauhee stalkkeri.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
edellinen oli yllättävän hyvä, jälkimmäinen odotetun hyvä. feelgoodleffasunnuntai
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Nijoo, katoin myös Chasing Ghostsin joka oli hyvä, mutta aika vähän mitään sinänsä uutta matsq King of Kongin nähneelle
Sergio Corbuccin Asfalttipeto/Il Bestione
ihan mahdottoman sympaattinen rekkamiesleffa
Il Bestione
tää kuulostaa kyllä ihan toisen lajityypin meiningiltä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
bernardblack wrote:Il Bestione
kyllä siinä nussitaan navetassa
tHE oTHER gUYS ELI kATASTROFIKYTÄT - hAUSKA :PEUK: ÅHÅ MISTÅ CATASROPHE CÅPSIT
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^tämä kohtaus
A for effort....tykkäsin, mut alkoi toistamaan itseään nopeasti, ja olis muutenkin voinut olla lyhyempi ja niinpäinpois. Pannan nyt vielä
Asfalttilampaat
Njooo, ehkä olin liian väsynyt ja junassa oli liikaa häiriötekijöitä. En saanut oikein mitään irti.
Seeding of a Ghost - Hähää ja fiuuuu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pope wrote:bernardblack wrote:Il Bestione
kyllä siinä nussitaan navetassa
sigumatskua
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olihan se! Jotain Melvilleä, jotain Day of the Jackalia (siis se alkup. 70-luvun versio), arvoituksellisuutta, karunkaunista kuvakerrontaa, suuria padottuja tunteita ja traagisia ihmiskohtaloita, vakuuttavaa epookkia, bonareina vielä kissa-Citroën ja ihanien miesnäyttelijöden zakuska-lautanen. Pakko hankkia dvd:nä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Devil
mitäs tässä oikein osaa sanoa, rollerot käyttöön vaan:
Luin Scampiasta juttua Interviústa ja muistin etten ollu nähny vielä tätä:
Olipa ihan hiton tiukka ja surullinen leffa
Mangojauhe goddamn.