You are not logged in.
Jaahas, tälläkin foorumilla oli liiga UCL-fantsuun, liityin sinne.
Tälle kiekalle vaihdoin N´Kouloun Maxi Pereiraan, luultavasti kannatti. Ois pitäny laittaa vielä kapteeniksikin, mutta luotin edelleen Ibraan... noh, on noita hyviä kapteeniehdokkaita muillekin päiville.
Mietin pitkään että kantsiiko laittaa Messi kapteeniksi kun van Persiellä oli jo 7 pinnaa kasassa... Ei tarvitse miettiä ensi kerralla. On se vaan ihan uskomaton pelaaja.
Itellä ei edes ole Messiä, joten hyvää yötä kaikille.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei oo Messiä ei...
mutta Bayernilla, Realilla ja Napolilla kiritään vielä, Ribery tai viimeistään Lavezzi tuo kyllä kelpo tuplapisteet.
Kauheen stressaava kierros nyt Valioliigassa. Onneksi säästin pari vaihtoa, mutta eiköhän nekin mene täysin vituiksi.
Last edited by leposi (10.03.2012 11:24)
Kai se on pakko luottaa, että Suarez tekee nyt kahessa pelissä molemmissa neljä tai viis. Kerrankos sitä joku suonenveto iskee. Tai kahesti.
Van Persien olisi parempi tehdä maaleja tai olla pelaamatta, koska varakapteeni Osman pelasi jo ensimmäisen matsin aika hyvin.
Pientä kiriä päällä tällä kierroksella, toki Pool-Everton voi vielä spoilata. Ainoastaan kuningasidea Kevin Pilkington pistää arveluttamaan omaa järjenjuoksua.
Bayernin miehiltä kivat 54 pistettä tänään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pientä kiriä päällä tällä kierroksella, toki Pool-Everton voi vielä spoilata. Ainoastaan kuningasidea Kevin Pilkington pistää arveluttamaan omaa järjenjuoksua.
Tasan meni tämä kierros.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Cirutun Real kun ei voinut pitää sitä nollaa. Shanks sai vähän karkumatkaa.
Arvoin keskikenttämiehistä kenet jätän penkille kolmikosta Morrison/Sigurdsson/Moses ja surkeana vierasjoukkueena alkukaudesta tunnettu Swansea lopulta kaatoi vaa'an sille, että jätän islantilaisen penkille. Nyt kasassa tietysti jo kaks maalia Fulhamin verkkoon.
Jes, jo ties kuinka mones kierros kun en vaan usko Swanseaan ja veska vetelee vaihtopenkiltä tuhatta pistettä. Vittu mitä paskaa.
Siis kolme Fulhamin pelaajaa kentällä, jotka toi viisi pistettä. Kaksi Swansean jäbää vaihtopenkillä, jotka olisivat ennen bonuksia tuoneet jo 16 pistettä.
Last edited by leposi (17.03.2012 20:13)
Jes, jo ties kuinka mones kierros kun en vaan usko Swanseaan ja veska vetelee vaihtopenkiltä tuhatta pistettä. Vittu mitä paskaa.
Vilkaisepa minun penkkiäni. Sinänsä tuosta ei harmita muu kuin se, että arvoin ennakolta suotuisamman vastuksen takia McCleanin avaukseen Sigurdssonin sijasta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Täälläkin oli kaksi Fulhamin pakkia kentällä + Vorm ja N. Taylor penkillä... Ei kyllä taas ollut ihan oikein haisteltu tulos tuo Swansean 0-3. Hieno joukkuehan Swansea on
Pakko toivoa että Sigu pysyy Gintsun penkillä, muuten ero kasvaa rotsiliigan kärjessä Kierroksen kuningasidea omalla kohdalla oli Ashley Youngin treidaaminen Silvan paikalle, vähän pelottaa miten käy.
Kierroksen kuningasidea omalla kohdalla oli Ashley Youngin treidaaminen Silvan paikalle, vähän pelottaa miten käy.
Lupaava alku, Young penkillä
Pakko toivoa että Sigu pysyy Gintsun penkillä, muuten ero kasvaa rotsiliigan kärjessä
Kierroksen kuningasidea omalla kohdalla oli Ashley Youngin treidaaminen Silvan paikalle, vähän pelottaa miten käy.
Nyt kun Rooney aloittaa, niin eipä taida olla toivoa Sigurdssonin pisteistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
teekki wrote:Pakko toivoa että Sigu pysyy Gintsun penkillä, muuten ero kasvaa rotsiliigan kärjessä
Nyt kun Rooney aloittaa, niin eipä taida olla toivoa Sigurdssonin pisteistä.
Sama homma. Young tosin penkillä mut eiköhän se viimestään lisäajalla tule sisään.
Nyt jo 24 pistettä ennen bonuksia makaa vaihtopenkillä. KYLLÄ LÄHTEE.
Last edited by leposi (18.03.2012 23:21)
Kaikki mahdolliset nuolet ovat vihreinä, mutta silti vituttaa, kun penkille jäi 31 pistettä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kaikki mahdolliset nuolet ovat vihreinä, mutta silti vituttaa, kun penkille jäi 31 pistettä.
PASKA PELI BOIKOTTIIN KOKO ENGLANNIN LIIGA
Baines oli näemmä varsin onnistunut haku. Silva ja Suarez aiheuttavat päänvaivaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Viimesestä 10 viikosta vain yhessä nuoli alaspäin mut silti ei tunnu, että mitenkään erityisen hyvin ois homma hallussa. Nyt päänvaivaa aiheuttaa pääsiäisen tuplakierros ja sen jälkeinen gameweek jolla on vain kuus peliä kun cupin välierien takia neljä peliä siirretty myöhemmäksi.
Kohta oikeesti räjähtää pää tän maalivahdin arvailun suhteen. Joka vitun kierros valitsen väärin Friedelin ja Vormin välillä. Joka vitun kierros se joka on vaihtopenkillä pelaa nollat.
Ja Dempsy tekee varmaan hattutempun tänään, koska olen poistanut hänet, kun oikean elämän joukkue sai hyökkääjän. Toki tänään kaikki Fulhamin hyökkääjät on loukkaantuneina, joten Dempsy on kärjessä. Ja Pog on joukkueessani eikä se ole siis edes kokoonpanossa. Eka vaihtojäbä on toki Sinclair (1 piste) ja toka Simpson (6 pistettä). Vittu mitä paskaa tämä nyt kyllä.
Last edited by leposi (07.04.2012 17:02)
Ja Dempsy tekee varmaan hattutempun tänään
Edit: No mut tuleepa Simpson kans vaihtopenkiltä pisteineen, kun Osman oli poissa kokonaan. Ja Dempseyn tilalle ottamani Valencia on kapuna, joten ehkä tästä vielä hyvä tulee.
Last edited by leposi (07.04.2012 18:31)
Jaahas, Teekin kanssa täysin identtinen avaus. :roller::smokin:
e: sentään eri varakapteeni.
Last edited by ginipoika (09.04.2012 14:54)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jes, taas eilisen jälkeen vaihtopenkillä 16 pistettä.
Edit: korjaan, 17 pistettä!
Last edited by leposi (10.04.2012 11:44)
Loppukauden realistiset tavoitteet Rotsi-liigassa: Valioliigassa nousu sijalle kuusi ja CL:ssa voitto.