You are not logged in.
Into the Abyss oli pirun kova, eikä mikään ylläri tämäkään.
+
Heittämällä suosikkileffojeni joukkoon, melkosta tykitystä. Ihan antoisaa myös mehustella tämän ikuista sensuurikierrettä. Suomessa uskonto on sen verran taka-alalla julkisessa sfäärissä ja taidekeskusteluissa, et kyllähän tuo yllättää verrattuna esim joihinkin kunnon väkivaltamässäilypläjäyksiin jotka on teatterien normikamaa.
Aika hilpeet torstaileffapläjäykset
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Cloudy with a Chance of Meatballs
Olihan tämä yllättävän hyvä.
Cloudy with a Chance of Meatballs
Joo, kyl tässä tuli muutama aika hyvä nauru.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
leposi wrote:Cloudy with a Chance of Meatballs
Joo, kyl tässä tuli muutama aika hyvä nauru.
Kandee hommailla myös 21 Jump Street jostain ruudulle. Saman jäbän ohjaus, mutta ei toki animaatio. Se on oikeasti helkkarin hauska. 2000-luvun parhaita komedioita se, eikä taida tulla edes Suomessa teatteriin. Sumusaarilla pyöri ja siellä vahtasin.
beetlejuice, ei mikään paras leffa kyl, mut leffatykillä katsottuna
Pulp Fiction
Toimii aina vaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Dr. Strangelove
Tää vaan paranee ja paranee joka kerralla.
Godzilla
Jaksoin melkein kokonaan. Nukahdin jossain vaiheessa loppuhulinoiden aikana ja heräsin just ku lopputekstit alko. On toki nähty monta kertaa ja tuntuu huonommalta aina vaan.
Taistelu Näsinlinnasta
No joo, katsoihan tuon. Mielenkiintoinen aihe ja tuttuja maisemia, mutta ehkäpä suomi-budjetti vähän rajoitti toteutusta.
Palava tampere ei ollut niin hieno kuin olisi toivonut. Henkilöiden selitykset suoraan kameralle tuntuivat myös vähän kököiltä ja söivät elokuvallisuutta.
Varasto
Ei oikein lähtenyt. Oli liian lälly varsinkin Salmisen kirjaan verrattuna. Aku Hirviniemi oli liian siloposki ja mitä järkeä laittaa Jope Ruonansuu sivuosaan? Plussaa muutamille hauskoille sanailuille ja Hannele Laurille
A Dangerous Method
Ihan jees. Paljon puhetta ja sivistysporvareiden kieroa ihmissuhdepelailua
elämäni ensimmäinen Pixar-leffa, ihan pl ja paikoitellen aika liikuttavakin
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Artist
:peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Toimii aina, vaikka Andie MacDowell tekee kaikkensa pilatakseen elokuvan sulalla ärsyttävyydellä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ydiksen katsomille elokuville
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ghost In The Shell
Last Days Here - elikkäs dokkari mut Liikuttava
Cafe Lumiere - Hengästyttävän hyvä, täysin älyttömän hyvä taiwanilaisen tekemä leffa Japanista ja japanilaisista (lähinnä Tokio)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katsoin tossa semmoisen pikkubudjettileffan kuin man from earth, jossa äijä kertoo ystävilleen läksiäispippaloissa olleensa elossa 14 000 vuotta, todistaneen vaikka mitä historian suurtapahtumia ja siinä sivussa mm. ollut tyyppi, johon näin myöhempinä aikoina viitataan nimellä jeesus. päätti kuulemma soveltaa buddhan oppeja, joita oli kuunnellut viisisataa vuotta aikasemmin itse buddhan opettamana, ja homma meni vähän vituiks.
Aika sympaattinen kökköleffa, vaikka tossa olikin välillä semmoinen vahva uskonnollisen elokuvan viba (vaikka ei ilmeisesti semmoinen ollutkaan). Ehkä se johtui tosta tv-sarjamaisesta tuotannosta.
VMP. Steven Spielberg raiskaa lapsuuteni suosikin tekemällä 2,5-tuntisen kohkausactionin jossa ei ole jäljellä kuin rippeet kaikesta siitä, mikä teki Tintistä Tintin. Hirveitä sähläys"toiminta"kohtauksia joilla ei ole juonellisesti mitään perustelua ja selkeästi ympätty mukaan vain koska 3D.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
http://www.konsolifin.net/ylli/upload/u … tintti.jpg
VMP. Steven Spielberg raiskaa lapsuuteni suosikin tekemällä 2,5-tuntisen kohkausactionin jossa ei ole jäljellä kuin rippeet kaikesta siitä, mikä teki Tintistä Tintin. Hirveitä sähläys"toiminta"kohtauksia joilla ei ole juonellisesti mitään perustelua ja selkeästi ympätty mukaan vain koska 3D.
SAMA!
(tosin en oo mikään älytön tinttifani, eikä reaktio ollut kovin kova, mutta kritiikin aiheet samat)
In Bruges
Kiitos YLE. PARASTA IKINÄ! TÄYDELLINEN ELOKUVA! LOLOLOOOOOOOO
Ei vittu unohin ton kokonaan
Varikset komentavat
Varsin mukava leffa toi kyl.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
2000-luvun parhaita leffoja
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pitäis tehä lomamatka Brugesiin, varmaan sen alueen mielenkiintosin paikka? Bryssel ja Amsterdam on varmaan tylsiä
Last edited by hezma (15.04.2012 20:32)
Se on muuten Brugge.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
yksi suosikkielokuvistani
Fredric March aivan uskomattoman hyvä Jekyll-Hydenä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ihan vitun hyvä. ei yllättänyt.
Joss Whedonin ja Drew Goddardin uus pläjäys (ensi-ilta ens pe) The Cabin in the Woods oli t-o-d-e-l-l-a viihdyttävä ja hauska.
en ole kolmekybänen emoboy