#1 13.02.2012 11:30

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Ilosaarirock 2012

The xx (UK)
Antony and the Johnsons (USA) & Joensuu City Orchestra
65daysofstatic (UK)
Against Me! (USA)
Goran Bregović & His Wedding and Funeral Orchestra (BIH)
Modeselektor (GER)
Nasum (SWE)
Pulled Apart by Horses (UK)
Richie Spice (JAM)

Apocalyptica
Children of Bodom
Chisu
Eva & Manu
French Films
GG Caravan
Herra Ylppö & Ihmiset
Insomnium
Jare & VilleGalle
Kuningassoundi Rentoshow
Liimanarina
Nerve End
Paleface
Pariisin Kevät
PMMP
Reckless Love
Regina
Swallow the Sun
The Three Smiths Show: Gracias, Noah Kin, Ekow
Tundramatiks

Sulo-klubi:
Haloo Helsinki
Kauko Röyhkä & Narttu
Michael Monroe
Stam1na
Viikate

Offline

#2 13.02.2012 11:31

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,326
Website

Re: Ilosaarirock 2012

JUMALAUTA LIIMANARINA

muuten aikamoista kaka icon_lol


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#3 13.02.2012 12:01

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: Ilosaarirock 2012

Modeselektor  peuk   tongue

Last edited by Folkhälsan (13.02.2012 12:01)


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#4 13.02.2012 12:05

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Ilosaarirock 2012

Näitä Ilosaari-, provinssi-, ja ruisrock -listoja kun katselee, ni tuntuu joka vuosi olevan about samat bändit muutamaa "tuoreempaa" nimeä lukuunottamatta. Pääesiintyjänä joku vitun bore 3-4v sitten hypetetty jenkkibändi ja sit pari uudelleen kasattua bändiä. Toisaalta. Mikä mä oon sanomaan ku oon ihan vitun kaukana mistään näiden kohderyhmistä.

EDIT: spam3

Last edited by hrmunoita (13.02.2012 12:05)


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#5 13.02.2012 12:07

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere
Registered: 14.06.2005
Posts: 3,087

Re: Ilosaarirock 2012

Todella kova avaus Ilosaarelta. Tässähän joutuu ihan harkitsemaan lähtöä itärajalle.

Modeselektor  rakkaus  rakkaus  rakkaus


YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

Offline

#6 13.02.2012 13:22

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Ilosaarirock 2012

hrmunoita wrote:

Näitä Ilosaari-, provinssi-, ja ruisrock -listoja kun katselee, ni tuntuu joka vuosi olevan about samat bändit muutamaa "tuoreempaa" nimeä lukuunottamatta. Pääesiintyjänä joku vitun bore 3-4v sitten hypetetty jenkkibändi ja sit pari uudelleen kasattua bändiä. Toisaalta. Mikä mä oon sanomaan ku oon ihan vitun kaukana mistään näiden kohderyhmistä.

EDIT: spam3

smaa, tosin kai kuulun jollaa tasolla kohderyhmään, tuntuu vaa ihan liian varman päälle pelaamiselta. kylhän näille festareille olis menny mielummin ku johonki flowiin ihan ilmapiirin ja meiningin takia.


VFjVKbO.gif

Offline

#7 13.02.2012 18:42

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Ilosaarirock 2012

hrmunoita wrote:

Näitä Ilosaari-, provinssi-, ja ruisrock -listoja kun katselee, ni tuntuu joka vuosi olevan about samat bändit muutamaa "tuoreempaa" nimeä lukuunottamatta. Pääesiintyjänä joku vitun bore 3-4v sitten hypetetty jenkkibändi ja sit pari uudelleen kasattua bändiä. Toisaalta. Mikä mä oon sanomaan ku oon ihan vitun kaukana mistään näiden kohderyhmistä.

EDIT: spam3

Ilosaarea pitää puolustaa sen verta että ok, on totta niillä on tietyt genrekiintiöt olemassa ulkomaalaisille artisteille (reggaestarbat/papparaiset, balkanhumppa, postrokki, konevelhot, hardcore, indiehomostelu jne.), MUTTA ,samoja ulkkariartisteja ei kyllä ole ollut niin kauan kun minä olen noiden ohjelmistoa seurannut, eli n. 15 vuotta. Pattonikin on ollut aina eri projekteilla paikan päällä. Kuvaavaa on, että niillä oli jossain vaiheessa selkeä gootahtava Peaceville/Century Media kiintiö, mutta kun Gathering, Anathema, Paradise Lost, My Dying Bride, Katatonia, Opeth kaikki oli käyny esiintymässä niin sinne ei ole otettu toiselle kierrokselle noita samoja, toisin kuin esim. Ruisrock ja Ankkarock jotka kyllä kierrättää samoja bändejä vuodesta toiseen.

Last edited by Tomsk (13.02.2012 18:42)


Sent from my iPhone 16

Offline

#8 13.02.2012 18:45

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Ilosaarirock 2012

Tämänvuotinen ohjelmisto ei nyt hirveän suurta kiimaa herätä koska xx= kaka ja Antony & the Johnsonsin sopivuus kesäfestareille arveluttaa. Modeselektorista ei oo mitään hajua, eikä Against Me! vaan kiinnosta. Mutta Goran Bregovicille iso ja 65daysofstaticille varovainen peuk

Ainiin, Kekellä varustettu Nasum on varmaan ihan kova.

Last edited by Tomsk (13.02.2012 18:47)


Sent from my iPhone 16

Offline

#9 13.02.2012 23:52

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Ilosaarirock 2012

hrmunoita wrote:

Näitä Ilosaari-, provinssi-, ja ruisrock -listoja kun katselee, ni tuntuu joka vuosi olevan about samat bändit muutamaa "tuoreempaa" nimeä lukuunottamatta. Pääesiintyjänä joku vitun bore 3-4v sitten hypetetty jenkkibändi ja sit pari uudelleen kasattua bändiä. Toisaalta. Mikä mä oon sanomaan ku oon ihan vitun kaukana mistään näiden kohderyhmistä.

EDIT: spam3

sama. eipä tartte mennä.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#10 14.02.2012 08:57

valkoinenkastike
Member
Registered: 15.09.2008
Posts: 95

Re: Ilosaarirock 2012

todettakoon, että mainingit tuntuu korjaavan ilorokin kohdalla kaiken muun vailinaisen, kuten yleisilmeeltään suht köpösen artistikattauksen. viime vuonna tuli käytyä antaumuksella väijymässä kaks pändiä, hooded menace ja aphex twin, eikä muuta enää tarvittu. paljon suurempia väreilyjä synnytti, kuhin vaikkapa flow-festareiden parisenkymmentä äkkiseltään enemmän itteen päin kohdennettua yhtyettä. (tämä siis esimerkkinä suhteessa; tunnelman ytimessä väreilevät muuttujafaktorit versus kohdistuneisuus) näin todettuna, nasum ja liimanarina, varmasti maistuu!  icon_cool

Offline

#11 14.02.2012 10:25

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Ilosaarirock 2012

simo_vaatehuoneelta wrote:

Todella kova avaus Ilosaarelta. Tässähän joutuu ihan harkitsemaan lähtöä itärajalle.

Modeselektor  rakkaus  rakkaus  rakkaus

joo sama, plus samalla hyvä syy järkätä itä-suomeen kesäreissu.
nasum, ihammahtavaa, ja kylmäsen antonyn jaksan väijä.

taino emmäny oikeesti oo mihinkä nuorisomusiikin festareille menossa ahdistumaan ja tupakkalakkoa rikkomaan mut jos menisin niin ehkä tänne.

grinni


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#12 16.02.2012 15:22

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Ilosaarirock 2012

Tomsk wrote:

Ainiin, Kekellä varustettu Nasum on varmaan ihan kova.

Tämä. Mieszko oli tietty kovempi, mutta kyllä mä uskon, että Kekekin vetää noi biisit aika hyvin ja miehen muistoa kunnioittaen. Pitissä nähdään  icon_wink

Antony kiinnostaa myös. Eiköhän tonne tule lähdettyä, on jo vähän perinnekin. Jos ei oo hulluna bändejä, niin voi ottaa lunkimmin ja juoda enempi kaljaa. Toi on tollanen kesän hauskanpitofestari, jossa on kumminkin aina sen verta nähtävää, ettei nyt tylsää ole. Toisin kuin esim. Tuskassa, jossa oli kyllä paljon kovia, mutta hitosti myös tylsiä slotteja siellä täällä eikä voi mennä edes teltta-alueelle dokaamaan.

Niin ja joo, siitä tosiaan propsit Ilosaarelle, että eivät kierrätä noita samoja perusvarmoja ulkkiksia niin kuin Ruisrock ja Provinssirock. Siinä mielessä paljon rohkeampia vetoja tuolla on ollut, mitä noilla festareilla. Ja sellasiin megaisoihin ulkomaisiin niillä ei toki ole varaakaan.

Last edited by Junkieman (16.02.2012 15:24)

Offline

#13 15.04.2012 13:09

paise
Member
Registered: 01.07.2005
Posts: 1,148

Re: Ilosaarirock 2012

Kova Töminä tänä vuonna. Siinähän se sit olikin.


"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho

Offline

#14 16.04.2012 01:50

hc_jose
Member
Registered: 10.07.2005
Posts: 819

Re: Ilosaarirock 2012

Nasumia lähtisin katsomaan oitis, mutta luultavasti kesäduunit estää.

Muuten kesäfestrarit mun osalta vähän plus miinus nolla.

Offline

#15 16.04.2012 21:34

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Ilosaarirock 2012

hc_jose wrote:

Nasumia lähtisin katsomaan oitis, mutta luultavasti kesäduunit estää.

Ja vitut, lähet juttukeikalle. Mä tarjoan jallut.


I love you and dream about the Führer

Offline

Board footer

Powered by FluxBB