You are not logged in.
Kuuntelen "sitä" parhaillaan. Ei kyllä oikein vakuuta. Eritoten debyytillä, mutta myös kakkoslevyllä oli ihan pätevää iskelmää, mutta tää uusin tuntuisi olevan varsin laimeaa tavaraa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
VÄÄRIN TEIN (PURPLE RAIN)
Tämä on taltioitu unelma ja harha sellaisesta rakkaudesta, mikä ei voi koskaan toteutua. En ole ollut mikään Prince-fani, mutta muistan sen hetken, kun baarissa soi Purple Rain ja mä sain katseen eräältä mieheltä, joka oli ihana. Ajattelin että mä kuolen! Sitten me vaan tanssittiin, ja mä tajusin, että ei saatana, sinä tarjosit vain salmiakkia ja minä hullu panin peliin koko elämän. Yksi antaa sulle yhden tanssin, ja sä luovutat kaiken.
Enää en halua edes kuulla Purple Rain -biisiä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Se on sävelletty itkien ja hirvittävässä tuskassa mun kasvattiäidin pianolla.
Mä näytän tunteeni, mutta mun miehet piilottelee niitä. Se on ärsyttävää. Niitä pitää aina heittää jollain lautasella ennen kuin ne alkaa puhua.
Tämä oli alun perin gospel-sävellys ja siinä laulettiin että anna Jeesus mulle voimaa taistella. Mutta Asko Kallonen sanoi, että jätetään se Jeesus pois, niin me voidaan laittaa tämä levylle. Joten me jätettiin Jeesus pois ja laitettiin tilalle joku. Mutta minulle se on tietenkin Kristus.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jippu oli äsken haastateltavana Radio Helsingissä. Osoittautui yllättävän sympaattiseksi, tosin ärsytti kuinka usein piti toistella kuinka herkkä ja rikkinäinen sielu hän on. Väleissä soitetut biisit nyt olivat todella mitäänsanomattomia jenni vartainen -ripoffeja. Tykkää kuulemma suomiräpistä ja lempiartisti on Julma-Henri
Jippu vierailevana Idols-tuomarina NEVÖ FOGET
Yksi tähtihetkistä oli, kun kommentoi yhden kilpailijan suoritusta tyyliin "en mä nyt osaa sanoa sun esiintymisestä mitään ku mä unohduin kuuntelemaan tän laulun sanoja ja ne oli ihan mun omasta elämästä"
Jipulle oma talk show, jossa vastaa myös musiikkiesityksistä!
Jipulle oma talk show, jossa vastaa myös musiikkiesityksistä!
Talk show, jonka juontajan lempiaihe on hän itse! Haastattelut herättäis niin ennennäkemätöntä myötähäpeää, että tätä olis pakko kattoa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tigrushka wrote:Jipulle oma talk show, jossa vastaa myös musiikkiesityksistä!
Talk show, jonka juontajan lempiaihe on hän itse! Haastattelut herättäis niin ennennäkemätöntä myötähäpeää, että tätä olis pakko kattoa.
Ja "sen" pitäisi ehdottomasti olla suora lähetys.
Nyt tv-mogulit hereillä!
Muurahaiset päällekkäin.. eiq.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Suomen suosituimpiin mieslaulajiin kuuluva Gizmo julkaisee kolmannen levynsä 25. huhtikuuta 2012. Levyn nimeksi on tulossa Päällekkäin olevat muurahaiset. Gizmon edellisen soololevyn julkaisusta on kulunut jo neljä vuotta.
Uudella albumillaan Gizmo astuu lauluntekijänä rohkean askeleen omaan todellisuutensa. Levyn teko kesti useamman vuoden, sillä Gizmo halusi yrittää ymmärtää mitä muurahaisten päällekkäin oleminen tarkoittaa. Päällekkäin olevat muurahaiset sisältää luontosuhdekappaleita, joilla Gizmo kertoo riipaisevan paljastavasti muurahaisten olemisesta ja olemattomuudesta.
- Päällekkäin olevat muurahaiset on rikas kuvaus samankaltaisuudesta, luonnosta ja niiden voimasta sekä järjestäytyneisyyden voittamisesta. Olen oppinut näkemään kaikki ne kesämökilläni olevat muurahaiset tragikoomisena elementtinä, mikä kuuluu teksteissäni. Ikinä en ole täysin sitä ymmärtänyt, Gizmo toteaa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
- Päällekkäin olevat muurahaiset on rikas kuvaus samankaltaisuudesta, luonnosta ja niiden voimasta sekä järjestäytyneisyyden voittamisesta. Olen oppinut näkemään kaikki ne kesämökilläni olevat muurahaiset tragikoomisena elementtinä, mikä kuuluu teksteissäni. Ikinä en ole täysin sitä ymmärtänyt, Gizmo toteaa.
Ei mikää kesämökki ollu, ku vanha rakennus!
Jippu-show todellakin ruutuun
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Skeletonni wrote:barton_funk wrote:Väärin tein purple rain
Soi jatkuvasti päässä loopattuna hokemana a la joku ghettotech/juke/footwork-versio. Rashad ja Spinn nyt hereillä.
mulle tuli enempi tälläne nihkee kodeiiniviba. siitä se idea sitten lähti.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Urho Ghettonen wrote:Skeletonni wrote:barton_funk wrote:Väärin tein purple rain
Soi jatkuvasti päässä loopattuna hokemana a la joku ghettotech/juke/footwork-versio. Rashad ja Spinn nyt hereillä.
kusee housuun
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Urho Ghettonen wrote:Skeletonni wrote:barton_funk wrote:Väärin tein purple rain
Vuoden nuori muotoilija.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mitäs
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
JIPULLE OMA TALK SHOW!!!
nimi-ideoita:
JIPUTTAAKO?
SINI RISTI JIPPUMME
onko sotainvalidit yleensä sieluttomia vai mites
how they run this show.
eiq
how they run this show.
Jipun levy sai Metrossa viis tähteä. Apua mikä arvostelu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jipun levy sai Metrossa viis tähteä. Apua mikä arvostelu.
*
Pilke wrote:Jipun levy sai Metrossa viis tähteä. Apua mikä arvostelu.
*
Last edited by Hassuttelija (27.04.2012 16:56)
how they run this show.