You are not logged in.
[quote:9751bc3d75="lintumies"]Vois kohta kävellä radiolle ja kuunnella ihanaa Leena Lehtistä.
Näin Leena Lehtisen e-r-i-t-t-ä-i-n usein viime kesänä Ylen ruokalassa(!), kun olin Yle24ssä "kesätöissä".
Aika vahva off-topic-leima tälle...zorppa.[/quote:9751bc3d75]
Käykö se Ylellä muulloinkin kuin keskiviikkoiltaisin?
Rednex - Cotton Eye Joe (Madcow mix)
Herkistyn melkein kun mietin miten naapurintytön kanssa kuunneltiin tätä kassulta 8 vuotiaana. Hirveetä paskaa <3
Mangojauhe goddamn.
[quote:a0f051147d="tiptoo"]Rednex - Cotton Eye Joe (Madcow mix)
Herkistyn melkein kun mietin miten naapurintytön kanssa kuunneltiin tätä kassulta 8 vuotiaana. Hirveetä paskaa <3[/quote:a0f051147d]
Tuostahan on liikkeellä myös legendaarinen 33 rpm -versio (ei kllä mikään mixi vissiin), jonka eräs oululainen kollega omistaa. Oot ehkä kuullutkin "sen"?
Kitaro - Heaven & Earth
Sur-rur: Uurnapölyjen paluu
[quote:6edd60db10="lintumies"]Vois kohta kävellä radiolle ja kuunnella ihanaa Leena Lehtistä.
Näin Leena Lehtisen e-r-i-t-t-ä-i-n usein viime kesänä Ylen ruokalassa(!), kun olin Yle24ssä "kesätöissä".[/quote:6edd60db10]
en oo koskaan nähny edes kuvaa leena lehtisestä... spåm
[quote:4744b90f99="upsetter"][quote:4744b90f99="lintumies"]Vois kohta kävellä radiolle ja kuunnella ihanaa Leena Lehtistä.
Näin Leena Lehtisen e-r-i-t-t-ä-i-n usein viime kesänä Ylen ruokalassa(!), kun olin Yle24ssä "kesätöissä".[/quote:4744b90f99]
en oo koskaan nähny edes kuvaa leena lehtisestä... spåm[/quote:4744b90f99]
Mä oon, ja se oli kai dj:näkin yksillä "minifestareilla" joilla olin vuonna 96, mutta en nähnyt sitä siellä. Leena taitaa olla jo viidennelläkymmenellä, ihq täti!
Aksu - Kaikkien aikojen matka
DJ Shadow - Erase You
Uudelta levyltä. Ei tää nyt ihan paskaa ole, niin kuin kaikki väittävät. Rummut on paikoin edelleen timanttia. Mut miksi kaikki biitit täytyy peittää räppiosuuksilla?!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Barry White - I'm Gonna Love You, Just A Little Bit More Baby
Hihi. Enpä ole aiemmin kuullut Barry Whitea hyvistä kaiuttimista hyvällä äänenlaadulla. Onpas todella diippi basso.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ne räppiosuudethan siinä shadown uudella oli ainoot jöös-osat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Fall - Reformation Post TLC
Das Boat menossa ja tämä on kyllä aivan täysin turha pitkä täytebiisi, jonka olemassaololle en keksi mitään perusteita.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
LCD Soundsystem - Sound Of Silver
<@DBGene> senkin karkki
A.C. Temple - Glitterhall
This must be what jail / I will scratch
taustalla kuuluu ulviksen luiden kalinaa
[quote:741e46a7b6="HUIG"]
taustalla kuuluu ulviksen luiden kalinaa[/quote:741e46a7b6]
Ei näy!
<@DBGene> senkin karkki
[quote:63ff98c9d6="Alxity"][quote:63ff98c9d6="HUIG"]
taustalla kuuluu ulviksen luiden kalinaa[/quote:63ff98c9d6]
Ei näy![/quote:63ff98c9d6]
Ei niin, vaan nimenomaan kuuluu.
Eiku. Laitoin imageshackin kautta
Birdie - Triple Echo
Maailman rauhoittavin levy
Debseyn äänessä on sitä jotain.