You are not logged in.
lievä pettymys mut ihan hyvä silti.
iha vitu jepa
itse asiassa tekee mieli lukea iijokisarja uudestaan, parasta ikinä
eli
yllättävän hyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Monsters, Inc.
Parasta ikinä!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Aina vaan
en o nähny mutta pelkälle castingille
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Virvatuli tai Le föy föylleet niinku ranskalainen sanois
Tuli katsottua pitkästä aikaa elokuva dvd:ltä ja vieläpä ei-englanninkielinen. Aluksi jätti vähän kylmäksi, mutta päähenkilön elämän tuskassa ja itsesäälissä piehtarointi voitti lopulta puolelleen niin paljon, että tämä on sellainen potentiaalinen grower-leffa, joka pitää katsoa uudestaan sitten kun aika on oikea. Häiritsi vähän, kun ei ymmärrä ranskankielestä kuin muutaman sanan, niin ei tiedä kuinka tarkkaa käännöstyötä suomentaja oli tehnyt, mutta kyllähän tässä oli hyviä repliikkejä ja pääosan esittäjä veti hyvin ja näytti Tony Curtisilta. Viimeinen kohtaus oli pysäyttävä ja loppusanat päättivät elokuvan onnistuneesti.
Suosittelen: Ginipoika, börjeslandet, tigrushka, Pilke ja bernardblack
En suosittele: Noh, etenkin Prakkin, ydinaukion, kaakkun ja noiseidean kannattaa pysytellä turvaetäisyydellä onnettomuuden välttämiseksi.
hemmetin hyvä. vaikka lopun comfortably numb-laina huvittikin, tangerine dreamille vielä erikseen
Hei nyt oikeesti. Eka oli vielä jollain tavalla sympaattinen, mutta tää oli ainoastaan vaivaannuttava. Kornit replat ja myötähäpeää herättävää ylinäyttelemistä, piti melkein katse kääntää pois välillä. Lisäksi olemattoman juonen olis voinu tiivistää puoleen tuntiin. Kysymys herää: miksi mä katon näitä?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kysymys herää: miksi mä katon näitä?
*
yes
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Raising Cain - Brian DePalmalta taas näitä autopilotilla kyhättyjä Hitchcock-pastissielokuvia (no ok, Lynch ja Roeg kanssa). Hyvä esimerkkitapaus siitä, mihin ohjaajan ura oli luisumassa ysärillä; marmorikuulat vyöryy pitkin lattiaa, kaveri on enemmän innostunut knoppailemaan kuvallisilla viitteillä ja tarinasta tulee kestämätöntä sekasotkua. Kyllähän toi kliseiden ylenpalttinen vyörytys tuntui ihan hauskalta tehokeinolta aluksi, mutta kun sitä samaa tungettiin lusikalla kurkusta alas ihan loppuun saakka, niin rupesi ihmetyttään että oliko leffan camp-huumori ihan tarkoituksellista vai epäonnistumisista seurannutta tahatonta komiikkaa. Muutamia hienoja kohtauksia välissä ja Litgow´ta on mukava seurata, mutta...
Parasta toki leffassa se, että päättyi tähän ilmeeseen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katottiin toi yläasteella joskus tunnilla. Ei ollu kovin hyvä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eiku en mä ollu kyllä enää yläasteella kun toi tuli. Se olikin Meet the Parents.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
iha jepa
Sent from my iPhone 16
Eikö tää olisi kannattanut uusia kohta elokuvateatterissa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Skeletonni wrote:Eikö tää olisi kannattanut uusia kohta elokuvateatterissa
Ite oon tekemässä näin.
Kaksosanen TV-leffa mut siis Brotherhood of the Rose eli Ruusun veljeskunta - lennokas agenttijännäri kylmän sodan loppumetreiltä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joe Caligula wrote:Skeletonni wrote:Eikö tää olisi kannattanut uusia kohta elokuvateatterissa
Ite oon tekemässä näin.
Toki teen myös näin.