You are not logged in.
history of violence ja eastern promises on mun mielestä videodromen ohella cronenbergin parhaat.
alaston lounas ja 70-luvun tuotanto tosin näkemättä joten
Joo tykkäsin kans History of Violencesta ja Eastern Promisesista, ehkä siks että noiden leffojen kautta oikeastaan vasta löysin äijän tuotannon. Pitäiskin kattoa noi uudestaan. Dangerous Method oli kans tosi kiinnostava aiheeltaan vaikka ei ehkä leffana loppujen lopuks ole parhaasta päästä. Cosmopoliksen trailerit on herätelly pienimuotoista kiimaa.
1. Videodrome
2. Naked Lunch
3. The Fly
4. Dead Ringers
5. Eastern Promises
6. Scanners
7. A History of Violence
8. The brood
9. A Dangerous Method
10. Spider
11. eXistenZ
12. Dead Zone
Crash, M. Butterfly ja suurin osa 70-luvun leffoista on näkemättä edelleen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Cronenberg top 5
1. Naked Lunch
2. Dead Ringers
3. Scanners
4. A History of Violence
5. The Brood
vähä OT:ks meni mut sou not
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Top 10 Cronenbergit:
1. Crash
2. Videodrome
3. Dead Ringers
4. Dead Zone
5. The Fly
6. Naked Lunch
7. Scanners
8. Stereo
9. Crimes of the Future
10. Rabid
Spiderin oon muistaakseni nähnyt, mut sen jälkeisiä kai en
Eiku, hitto, eXistenZ kuuluu kyl ehdottomasti top kybään kans!
keitel
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
history of violence ja eastern promises on mun mielestä videodromen ohella cronenbergin parhaat.
History of Violencessa oli vielä piinaavaa intensiteettiä, mutta Eastern Promises oli silkkaa yliestetisoitua machoilua ja pintapuolista väkivallalla reteilyä. Cronenberg on ilmeisesti kaavaillut sille vielä jatko-osaa ":peuk:"
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
History of Violence ja se sarjis.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Last edited by tigrushka (26.05.2012 19:43)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
No jaa. Ihan ok kai.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huh, Cage hullutteli vähäsen taas vaihteeksi. Paras Marvel-leffa Dolph Lundgrenin Tuomarin jälkeen.
Molemmat oli "ihan jees". Ei yhtä kreisiä tissikomediaa kuin oletin maineen perusteella. Tokassa tais olla sama vatsatanssija kuin Bachelor Partyssa.
Yllättävän hyvä Ryan Reynolds -vilmi. Ravintelimaailman Clerks.
selvästi kakkososaa huonompi.
^ voittaa kuitenkin ykkösosan?
eipä voita sitäkään
Mites vuoden 98 version?
bzort glorf bööth
no eipä varmaan sitäkään
onkos kukaan nähny psyko nelosta
oon nähnyt
bzort glorf bööth
tangerine dream vei taas koko shown
Toistamiseen
Last edited by hrmunoita (27.05.2012 06:41)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Iron Sky
Aika huono, vaikka hyvä idea toki.
Mäkin katoin Iron Skyn, ihankivaseiskamiikka. Ei ollut läheskään niin umpihullu, kuin ois toivonu. Ois saanu olla vähän enemmän Mars Attacks.
Onneks tää oli vähän sekopäisempi:
pl
Men in Black
Parhuuttaa aina ja edelleen. Eka dvd minkä ostin aikoinaan. Vielä jaksaa viihdyttää.
Men in Black II
Hyvä tämäkin. Katoin vasta toistamiseen. Ei yllä toki lähellekään ykkösen parhuutta, mutta ns. hyvää viihdettä. Huomenna jos kävis kattomassa kolmosen.
Last edited by leposi (28.05.2012 15:36)
Siedettävin näkemäni Adam Sandler -leffa? Silti toki aika hohhoijaa. En kyllä tajua PTA-hehkutuksia, aika rasittavia elokuvia ja tyylilliset kikkailutkin ovat jatkuvasti joko ihan vaan kökköjä tai väkisin tuputettuja ja kankeita. Pöh.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!